X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חלוצה של הפועל ת"א, שהיה במגעים עם אפועל ניקוסיה, נמצא בבלגיה וסגר בקבוצה כזכור, לאדומים, שלא ידעו על כך, כבר יש חלוץ: ליאור אסולין
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

חלוצה של הפועל ת"א, אליניב ברדה, סיכם ל-3 שנים בגנק הבלגית - כך נודע לראשונה ל-ONE. ברדה, שכבר ניהל מו"מ עם אפועל ניקוסיה הקפריסאית, לא הסתיר את רצונו לעבור לשחק באחת הקבוצות האירופיות.
ברדה אמור לעבור לבלגיה והוא עשוי להצטרף בליגה הזו לגילי ורמוט, שסיכם בגנט. מצד שני, אסור לשכוח שאותו ורמוט עשוי לעבור לסיבאספור הטורקית שהציעה עבורו 800 אלף יורו. הפועל ת"א טוענים שהם לא ידעו על כך שברדה יוצא לבלגיה כדי לסכם בגנק.
להפועל ת"א כבר יש חלוץ בכיר אחד שעשוי למלא את מקומו של ברדה: ליאור אסולין, שאתמול סגר בקבוצה האדומה. כידוע, בהפועל ת"א עדיין נאבקים גם ברצונו של סלים טועמה, שעשוי לעבור לסטנדרט ליאז' - עוד קבוצה מאותה ליגה בלגית שהולכת ומושכת אליה שחקנים אדומים.
ברדה בן ה-26 גדל בהפועל ב"ש ועבר למכבי חיפה באמצע עונת 2002-2003. הוא שיחק במדים הירוקים שתי עונות וחצי ועבר להפועל ת"א ב-2005. יחד עם האדומים זכה ברדה בשני גביעים. בשלהי העונה שזה עתה נגמרה, הביע ברדה את רצונו להתקדם ולעבור לקבוצה בחו"ל.
גנק הבלגית היא אותה הקבוצה שכבר הביעה בעבר עניין בחלוץ ישראלי - המדובר בברק יצחקי, חלוצה של בית"ר, שנשאר לבסוף לסייע לקבוצה הירושלמית לזכות באליפות.
גנק, הידועה כראסינג גנק, היא אחת מארבעת הקבוצות הגדולות בליגה הראשונה בבלגיה. גנק הצליחה להעפיל מספר פעמים למפעלים אירופים, זכתה פעמיים באליפות (1999 ו-2002) ובגביע הבלגי (1998 ו-2000), אצטדיונה מכיל מעל ל-25 אלף מקומות.
ב-1996 עלתה גנק לליגה הראשונה בבלגיה והפכה לאחת הקבוצות הגדולות של הליגה. ארבע שנים לאחר שהעפילה לליגה הראשונה, שיחקה גנק בליגת האלופות, אך עפה בשלב הבתים.
מאמנה של גנק בעונה החולפת הוא הוגו ברוס, למרות הפתיחה הנהדרת של הקבוצה, גנק סיימה רק במקום השני והפסידה את התואר לאנדרלכט. הפתיחה של העונה האחרונה קבעה שיא חיובי בתולדות המועדון. גנק השיגה 32 נקודות ב-12 המשחקים הראשונים בבלגיה והשיגה ניצחון ענק 1:4 על אנדרלכט, גנק הובילה את הליגה לאורך העונה ורק אחרי 15 משחקים ספגה את הפסדה הראשון בעונה החולפת ולבסוף גם הפסידה את האליפות בבלגיה.

תאריך:  21/06/2007   |   עודכן:  21/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ירכוש ממינהל מקרקעי ישראל מגרש בן 19.7 דונם ב-26 מיליון שקל    מסימני הגאות: מגרשים בצור נתן התיקרו ב-21% (ברוטו) תוך 15 חודש
מוטי אקסמיט
מהומה פרצה בישיבה בעקבות מינויו של שאול שניידר, המנכ"ל המתפטר של מועצת ההימורים, לחבר בוועדה לאיתור מנכ"ל חדש
עומר כרמון
אביב גפן הדהים את משתתפי ספיישל ההצדעה למועדון "רוקסן", כשהגיע בחברת בחורה מיסתורית    "היא סתם ידידה", הוא טען    "אשתי ואני מחכים בקוצר רוח ליורש"
רותי אברהם
הסכם: הארץ יפרסם הבהרה כי ח"כ מרציאנו אינו קשור למשפחת הפשע אברג'ל    עו"ד יניב: על התקשורת לשקול היטב לפני התרת דם אישי ציבור
אריאל שמידברג
דברים קשים נאמרו בכנס חירום של מרכז השלטון המקומי, איגוד העובדים הסוציאליים וארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות, נגד הרפורמות המוצעות בממשלה בתחום בריאות הנפש וחוק הסיעוד    הוחלט כי "מרכז השלטון המקומי ואיגוד העובדים הסוציאליים ינקטו צעדים ארגוניים חריפים ולא ישתפו פעולה ליישום הרפורמות הפוגעניות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il