X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עכשיו זה סופי: השוער הקרואטי יעמוד בעונה הבאה בשערה של בית"ר ירושלים - ירוויח 300 אלף דולר נטו לעונה. מכבי ת"א תקבל עבורו 300 אלף דולר
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

פרסום ראשון: טברטקו קאלה, שוערה הקרואטי של מכבי ת"א בעונה האחרונה, סגר היום (שישי, 22.6.07) לשנתיים בבית"ר ירושלים.
קאלה בן ה-32 שידרג משמעותית את שכרו יחסית לזה שהרוויח במכבי ת"א - הקרואטי ירוויח 300 אלף דולר נטו בעונה בבית"ר ירושלים, כמעט פי שלושה מהסכום שהרוויח בקרית-שלום.
גם מכבי ת"א, איתה היה קשור השוער בחוזה גם לעונה הבאה, יצאה נשכרת מהעסקה - הצהובים יקבלו מבית"ר ירושלים 300 אלף דולר עבור שחרורו של קאלה.
קאלה, שהגיע למכבי ת"א בתחילת העונה הקודמת התברר כרכש הטוב ביותר שעשו הצהובים מזה שנים ורבים ראו אותו כיורשו של אובארוב.
הקרואטי הענק שהגיע מהיידוק ספליט ספג 28 שערים ב-33 משחקים במדים הצהובים והפך במהרה לחביב אוהדי מכבי ת"א. רק 3 קבוצות ספגו השנה פחות ממכבי ת"א ואם לא המשחק האחרון בעונה היה מדובר רק בקבוצה אחת.
הקשר של קאלה לאוהדים הצהובים התחיל מיד בתחילת העונה - השוער הענק הגיע אחרי כל משחק לקהל ויצר מעיין מסורת של חגיגות בסוף כל משחק ביחד עם הקהל הצהוב, שהחזיר לשוער הענק אהבה.
לקראת סיום העונה התחילו שמועות על כך שבית"ר ירושלים מעוניינת בשוער. אוהדי מכבי ת"א רצו להאמין שהשוער, שנהג לנשק את סמל המועדון כל משחק, לא יעזוב וכי הוא נקשר למועדון, אך הם התבדו.
הכסף הגדול פיתה את קאלה, שלא שמר אמונים למכבי ת"א ופנה בפניה נרגשת לראשי המועדון כדי שאלו יאפשרו לו לעבור ליריבה מהבירה ולהרוויח סכומים גדולים בהרבה.
מכבי ת"א דרשה על קאלה בתחילה חצי מיליון דולר, אך לאחר מו"מ שלא התארך יותר מדי התפשרו הצהובים, כאמור, על סכום של 300 אלף דולר בלבד.
כעת בית"ר ירושלים צריכה עדיין לחפש שוער שני מאחר ואבי אבגי לא ימשיך במועדון ואילו מכבי ת"א צריכה למצוא שוער ראשון לקראת העונה שבפתח, שמתחילה עבור הצהובים עוד פחות מחודש, כאשר לפי דיווחים המועמד המוביל למדי הצהובים הוא ריצ'רד קינגסטון, שוער נבחרת גאנה והאמרבי השבדית.
סוכנו של קאלה, עובד קראוס, שטיפל בקדחתנות בהעברת שוערו אמר ל-ONE: "אני שמח מאוד שכל הנושא מאחורינו ושכל הצדדים ירוויחו מהעסקה. אני מאחל בהצלחה לקאלה במדי בית"ר החדשים".
"תודה רבה לאבי נמני על העזרה", הוסיף קראוס, "בלי אבי נמני זה לא היה קורה לעולם".
"אני שמח שזה נסגר", אמר קאלה, "עברה עליי תקופה לא קלה ואני מחכה לאימון הראשון שלי בבית"ר כבר ביום ראשון. תודה לכל מי שעמל קשה כדי שהעסקה הזאת תצא לפועל ובמיוחד לסוכן שלי עובד קראוס שטיפל בעסקה בנאמנות ובמקצוענות".

נמני: "בכל מקרה אנחנו לא משאירים שחקנים שלא רוצים לשחק אצלנו"

מוקדם יותר, קפטן מכבי ת"א אבי נמני, התייחס למשא-ומתן שניהל קאלה עם בית"ר ירושלים. "גם אם קאלה לא היה עובר לבית"ר, הוא לא היה ממשיך במכבי ת"א בגלל ההתנהלות שלו", אמר נמני בספורט 99 בשיתוף ONE.
הקפטן התייחס למעברו של השוער: "אני לא כועס עליו, אבל אני חושב שהוא עשה טעות. הוא קיבל במה יוצאת מן הכלל במכבי אחרי שהיה מחליף 3 שנים. לקחנו אותו בשתי ידיים והוא קיבל יחס יוצא מהכלל מהמועדון ובמיוחד מהקהל".
"אני לא רואה בצורה יפה עזיבת קבוצה בשביל כסף, אני לא משאיר אף אחד בכוח. אם אתה נמצא תחת חוזה, יש לך מחוייבות לקבוצה, יש לך מחוייבות לקהל, פתאום אתה בא ואומר שאתה רוצה לעבור?" נמני הוסיף: "אנחנו ראינו את עמדת השוער סגורה, מימשנו את האופציה, פתאום הוא בא ורצה כמעט פי 3, אנחנו לא מדברים עם שחקנים שיש להם חוזים.
"לא מפריע לי שהוא עוזב כי הוא רצה יותר כסף, מפריע לי שבחור שמקבל צ'אנס גדול אצלנו יוצא לתקשורת ואומר שהוא רוצה לשחק בקבוצה אחרת".

תאריך:  22/06/2007   |   עודכן:  22/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
בניגוד לנתונים שהציג ארגון זכויות האדם, Human Rights Watch, לפני יומיים, הודיע דובר מערכת המשפט האירנית כי המדינה אינה מוציאה להורג קטינים מתחת לגיל 18
הילה רפופורט
בין ההרוגים 25 אזרחים אפגנים, 12 מהם בני משפחה אחת    דובר כוחות נאטו: תקפנו בתגובה למתקפה של כוחות מורדים
הילה רפופורט
משטרת אזרבייג'אן עצרה כנופיית זייפני כרטיסי אשראי שהתקינה אמצעים לאיסוף נתונים בתוך עמדות כספומט והשתמשה במידע לזיוף כרטיסים    אזרח ישראלי בין העצורים
הילה רפופורט
הקונגרס האמריקני החליט להקפיא העברת 200 מיליון דולר מכספי הסיוע הצבאי למצרים לשנת 2008, בטענה שהמצרים אינם פועלים נגד הברחות הנשק לעזה
אריאל שמידברג
20,000 אסירים ישתתפו בתוכנית שיקום במהלכה יבנו אצטדיון כדורגל וכבישי גישה אליו, לקראת אליפות אירופה 2012
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il