X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מהפך דרמטי בעתידו של חלוץ מכבי פ"ת עמוס לוזון: "עוד הלילה יחתום עומר במכבי ת"א ל-4 שנים" מכבי פ"ת תקבל מליון וחצי דולר תמורת החלוץ
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

פרסום ראשון: עומר גולן, חלוצה של מכבי פ"ת, נמצא על סף סיכום במכבי ת"א. אחרי מהפך דרמטי במשא ומתן עם שחקן מכבי פ"ת, מכבי ת"א הפעילה לחץ והשיגה סיכום ראשוני עם הלוזונים על עתידו של גולן בקרית-שלום. על המו"מ בין מכבי ת"א לבין מכבי פ"ת פורסם לראשונה ב-ONE
גולן צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים. מכבי פ"ת תקבל מיליון וחצי מיליון דולר תמורת השחקן, עומר גולן עצמו ירוויח 200 אלף דולר לעונה נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, אמר ל-ONE: "ייתכן שהשחקן יחתום במכבי ת"א עוד הלילה".
ההודעה הדרמטית הזו מגיעה אחרי שמשך מספר שבועות מכבי ת"א ומכבי חיפה התחרו ביניהן על שירותיו של החלוץ הבינלאומי. שתי הקבוצות לא הסכימול מלא אחר דרישתו הראשונית של עמוס לוזון לסכום של 2 מיליון דולר והנוסחה שנרקמה היתה של תשלום חלקי בתוספת העברת מספר שחקנים לפ"ת תמורת השחקן.
מכבי ת"א נענתה בחיוב לבקשת קולומה
פרסום ראשון: מכבי ת"א נענתה בחיוב לבקשתה של קולומה, יריבתה בגביע אופ"א, באשר להחלפת הביתיות ומחר (שני) תודיע על כך לאופ"א.
כעת נותר לחכות לתשובת אופ"א בנושא, כאשר אם התשובה תהיה חיובית, המשחק הראשון בין הקבוצות ייערך ב-19 ביולי באנדורה ומשחק הגומלין ב-2 באוגוסט בארץ.
כזכור, מיד לאחר ההגרלה ניגשו נציגי הקבוצה לנציגת מכבי ת"א, תמי פרידמן, וביקשו להחליף את הביתיות כך שהמשחק הראשון ישוחק באנדורה והסיבה לכך היא שהאצטדיון של הקבוצה עובר שיפוצים ולא יהיה מוכן לתאריך בו נקבע המשחק השני ב-2 באוגוסט.
במכבי יש אנחת רווחה לפחות בשל היריבה הנוחה בגביע אופ"א, סנטה קולומה מאנדורה. זה לא סוד שאנשי מכבי תל-אביב מאוד מרוצים מההגרלה שהציבה את הקבוצה האנדורית למפגש כפול מול מכבי תל-אביב.
עם זאת אומרים במכבי תל-אביב כי דווקא בגלל שעל הנייר הקבוצה מהנסיכות בפירנאים היא חלשה יותר, צריך לבוא מאוד מרוכזים ומפוקסים למשחקים ולא לבוא שאננים.
אלי כהן: "לא אגיד שאני לא מוטרד"
ארבעה ימים לפני שמכבי תל-אביב תצא למחנה האימונים שלה בהולנד, היא עדיין סובלת מחוסרים גדולים בסגל שלה. מאמן הקבוצה, אלי כהן, אומר היום ל-ONE: "אני לא אגיד שאני לא מוטרד, אני מוטרד. אני דואג אבל אני לא בלחץ".
כהן המשיך ואמר: "אני חושב שבזמן הזה בעונה הקודמת היינו כביכול ביותר בעיה כי זה היה אחרי עונת הגלאקטיקוס והיינו מפורקים. אחרי זה ראינו שהצלחנו להרים קבוצה כמו שצריך. זה לא מצב אידיאלי המצב הזה בו אנחנו נמצאים, זה נכון".
כהן נתבקש להגיב על המהלכים שנעשים על מנת להביא את הסגל להשלמה, ולא יוצאים לפועל ואמר בנושא: "כל הזמן יש שיחות ונפגשים ומדברים. יש רצון אבל אני באמת מאמין שמה שמתפרסם טרם החתימות פשוט גורם לדברים לא לקרות".
"ככה אני, אני באמת מאמין שהדברים שיוצאים טרם זמנם פוגעים פגיעה קשה בתהליך ובסופו של דבר מטרפדים אותו. מה שיצא בתקשורת חלקו נכון וחלקו לא אבל בסופו של דבר, זה נכשל וחבל לי".

תאריך:  01/07/2007   |   עודכן:  01/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
וואהל תרם עשרות מליוני דולרים לבניית בנייני ציבור, שכולם קרויים על שמו    הידועים ביותר הם אמפיתיאטרון בגני יהושע בת"א, מוזיאון לארכיאולוגיה בירושלים ואודיטוריום באוניברסיטת בר אילן בר"ג
עידן יוסף, צבי נצי"ב
מסמכי ה-CIA חושפים ניסיון התנקשות בגולדה מאיר על-ידי מחבלי ספטמבר השחור    שלוש מכוניות תופת שהוצבו במסלול שיירת ראש הממשלה לא התפוצצו בשל תקלה
עידן יוסף
שר התקשורת מאפשר לחברות פרטיות להתחרות בדואר הכמותי    דחה בחודש ימים את יישום ההמלצות של ועדת שגיא בעניין התעריפים
רותי אברהם
מטה מאבק בסחר נשים מסר כי כי המשטרה החלה בחקירה נגד עמוס שוקן על פרסום לכאורה של מודעות זנות    תעשיית פרסומי זנות - כ-22 מיליון שקלים
מתי טוכפלד
בכינוס מרכז המפלגה בגני התערוכה אושרה הצעתו של יושב-ראש העבודה, לפיה תפרוש העבודה מן הקואליציה אם אולמרט לא יתפטר עד למועד פרסום הדוח הסופי של ועדת וינוגרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il