X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הטניסאית הבכירה שלנו ניצחה את פאזק 4:6 ו-4:6, אובזילר ניצחה את מאסבורגר 3:6 ו-1:6 לאחר שבאמר לא שיחקה בגלל מחלה. ישראל קרובה לבית העליון
▪  ▪  ▪
תמירה פאזק ושחר פאר [צילום: AP]

שחר פאר וציפי אובזילר עשו היום (שבת) בשעות הצהריים את העבודה על הצד הטוב ביותר, ניצחו את משחקיהן בגביע הפדרציה מול אוסטריה והעלו את נבחרת ישראל ליתרון מבטיח של 0:2 בקרב על ההעפלה לבית העליון.
פאר, הטניסאית הבכירה של ישראל המדורגת 18 בעולם, פגשה את טמירה פאצ'ק בת ה-16 המדורגת 35 בעולם וניצחה בשתי מערכות, 4:6 ו-4:6, בתום משחק לא קל.
אובזילר אמורה היתה לפגוש את המחבט מספר 1 של אוסטריה, סיביל באמר, אך האחרונה חלתה ולא התייצבה ליום המשחקים הראשון ובמקומה שיחקה איבון מאסבורגר המדורגת 83 בעולם. אובזילר, המדורגת 75, לא התקשתה וניצחה בשתי מערכות 3:6 ו-2:6.
כזכור, הפרס על ניצחון במפגש בין ישראל לאוסטריה הוא העפלה לבית העליון של גביע הפדרציה, העפלה חסרת תקדים מבחינתה של ישראל. אם הדבר אכן יקרה, המשמעות היא שישראל תהיה אחת מ-8 נבחרות טניס הנשים הטובות בעולם.
שלושת המשחקים הבאים, משחק הזוגות ושני משחקי היחידים הנוספים, ייערכו מחר (ראשון). לישראל מספיק ניצחון באחד מ-3 המשחקים כדי להעפיל לבית העליון בפעם הראשונה בהסטוריה.
מערכה ראשונה
פאר פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 0:30, פאזק יכולה היתה להשוות ל-30:30 אבל עשתה טעות לא מחוייבת ופאר השלימה ניצחון במשחקון הראשון. משחקון ההגשה של פאזק היה צמוד, האוסטרית לא פתחה טוב אבל הצליחה לשמור על ההגשה שלה, שחר לא ניצלה נקודת שבירה ופאזק השוותה ל-1:1. את המשחקון השלישי פתחה פאר טוב, אבל ההגשה פגעה בה ופאזק שברה ל-1:2.
למרות טעות כפולה נוספת, הצליחה פאזק לשמור על ההגשה ועלתה ל-1:3, אך פאר, במשחקון הגשה חלק צמצמה ל-2:3. במשחקון ההגשה השלישי שלה, המשיכה פאזק עם הטעויות הכפולות ופאר, שחזרה מההפסקונת עם יכולת גבוהה, שברה את האוסטרית על האפס והשוותה ל-3:3.
המשחקון השביעי במשחק, משחקון ההגשה הרביעי של שחר, היה הארוך במשחק, אך פאר הצליחה לשמור על ההגשה ולעלות ליתרון 3:4. פאזק המשיכה להסתבך עם ההגשה שלה ופאר הצליחה לנצל נקודת שבירה נוספת, עלתה ליתרון 3:5 והלכה להגיש למערכה. פאר יכולה היתה לנצח את המערכה, אבל במצב של 30:30 איבדה שתי נקודות רצופות ואיפשרה לפאזק להגיש כדי להשוות. עם זאת, פאזק המשיכה להגיש לא טוב, עשתה עוד טעות כפולה ונתנה לשחר שתי נקודות מערכה. פאר ניצלה את הראשונה וניצחה את המערכה הראשונה 4:6.
מערכה שניה
פאר פתחה את המערכה השניה כמו שסיימה את הראשונה ובמשחקון הגשה טוב עלתה ליתרון 0:1. פאזק לא ויתרה אבל לא הצליחה לייצר הגשות טובות, ביצעה שתי טעויות כפולות, נתנה לשחר שתי נקודות שבירה והישראלית ניצלה את השניה ביניהן ועלתה ל-0:2. הנקודה הכי יפה במשחק הגיעה במשחקון הבא, משחקון ההגשה של שחר, ומיד לאחריה המשיכה הישראלית באייס ראשון ולמרות שפאזק הגיעה לנקודת שבירה הצליחה שחר לשמור על ההגשה ועלתה ליתרון 0:3.
לאחר מנוחה קצרצרה חזרה פאזק למשחק עם כוחות מחודשים ובמשחקון הגשה מוצלח הצליחה לצמצם ל-1:3. למרות שנראתה מרוכזת יותר, התקשתה האוסטרית לאיים על פאר במשחקון ההגשה הבא של הישראלית ופאר עלתה ליתרון 1:4. שחר רכבה על גל המומנטום, הצליחה לשבור שוב את פאזק, שיצאה לחלוטין מריכוז, עלתה ליתרון 1:5 והלכה להגיש למשחק. דווקא במשחק הבא נכשלה פאר ונשברה ע"י האוסטרית במשחקון חלק.
פאזק נכנסה לחלוטין למשחק ובעוד משחק על האפס, הפעם משחקון הגשה, צמצמה ל-3:5. פאר יצאה מפוקוס ובמשחקון ההגשה הבא עשתה שתי טעויות כפולות רצופות שהחזירו את האוסטרית למשחק ופאזק שוב שברה את פאר בדרך ל-4:5. פאזק ניגשה להגיש כדי להשוות ל-5:5 פאר התעלתה והגיעה לנקודת משחק, אבל פאזק לא נתנה לה את זה בקלות. עם זאת, פאר הגיעה לנקודת שבירה נוספת אותה היא הצליחה לנצל וניצחה 4:6 במערכה ו-0:2 במשחק כולו.
מערכה ראשונה
אובזילר הגישה ראשונה ופתחה מצוין את המשחק עם ניצחון חלק במשחקון הראשון שהעלה אותה ליתרון 0:1. עם זאת, מאסבורגר הגיבה במשחקון הגשה טוב משל עצמה והשוותה ל-1:1. במשחקון השלישי התקשתה אובזילר ומאסבורגר הגיעה לנקודת שבירה אך אובזילר הצליחה להציל את המשחקון, מאסבורגר הגיעה לנקודת שבירה נוספת אך אובזילר התעלתה ועם 3 נקודות רצופות שמרה על ההגשה ועלתה ל-1:2. עם זאת, האוסטרית שמרה בקלות על ההגשה שלה וחזרה ל-2:2.
במשחקון החמישי עלתה ציפי ל-0:40 מהיר בדרך ליתרון 2:3, אבל במשחקון הבא מספר טעויות לא מחוייבות שלה מנעו ממנה להתקרב לשבירה והאוסטרית שוב שמרה על ההגשה בדרך ל-3:3. גם אובזילר עשתה את שלה בצד השני ובמשחק הגשה מצוין ניצחה על האפס ועלתה ל-3:4. את המשחקון הבא פתחה מאסבורגר עם שלוש טעויות כפולות רצופות שהעלו את אובזילר ל-0:40 ומשם הדרך לשבירה על האפס היתה קלה - 3:5 לאובזילר, שהלכה להגיש למערכה. הישראלית נקלעה לפיגור 30:15, אבל עם 3 נקודות רצופות הצליחה להשלים ניצחון 3:6 במערכה.
מערכה שניה
מאסבורגר הגישה במשחקון הראשון של המערכה השניה ואף הובילה 15:30, אבל אובזילר לא ויתרה ובמספר נקודות טובות הצליחה לשבור כבר בפתיחת המערכה השניה ועלתה ל-0:1. במשחקון הבא התקשתה ציפי לנצח ומאסבורגר אף הגיעה לנקודת שבירה, אך שוב, ב-3 נקודות רצופות הצליחה הישראלית לנצח את המשחקון ולעלות ליתרון 0:2 במערכה. במשחקון הבא, משחקון הגשה של האוסטרית, שהיה המשחקון הארוך במשחק, הגיעה אובזילר ל-5 נקודות שבירה, לא הצליחה לנצל אף אחת מהן, אך בנקודת השבירה השישית כבר הצליחה ושברה ל-0:3.
אובזילר הגישה את המשחקון הרביעי במערכה ויכולה היתה לעלות ליתרון 0:4, אבל דווקא אז נתנה מאסבורגר משחקון טוב ואובזילר משחקון חלש והישראלית נשברה. עם זאת, אובזילר חזרה לעצמה במהרה ושברה את מאסבורגר במשחקון הבא בדרך ליתרון 1:4 במערכה. מכאן הדרך לניצחון היתה קלה ומהירה, האוסטרית נשברה לחלוטין ואובזילר השלימה ניצחון 1:6 במערכה השניה והעלתה את ישראל ליתרון 0:2 בקרב על ההעפלה לבית העליון.
תאריך:  14/07/2007   |   עודכן:  14/07/2007
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כ-12% מבין החקלאים שפונו מגוש קטיף קיבלו אדמות, ורק מעטים מהם חזרו לגדל    ממחר יפגינו החקלאים המקופחים מול משרד ראש הממשלה
עידן יוסף
ח"כ משה כחלון מתנגד להצעת החוק המגבילה גישה לאתרי מבוגרים    בראיון פרידה מוועדת הכלכלה הוא קורא לטפל ב"משכנתאות עם ריבית רצחנית" ומחמיא לנתניהו שהפך ל"קשוב לנושאים החברתיים"
עמירם כהן
הוסר המכשול האחרון ממכירת תנובה לאייפקס: הובטחה מסירת רבע ממניות הקיבוצים בתנובה למדינה ולבנקים
הילה רפופורט
משטרת ניו-יורק עצרה שני נערים שתכננו מתקפת ירי המונית על בית ספר תיכון בפרבר של העיר ניו-יורק
הילה רפופורט
עיריית פריז הציבה היום מאות זוגות אופניים בתחנות השכרה רבות ברחבי העיר, בהן יוכלו התושבים לשכור אופניים בקלות ובמחיר סמלי לצורך שימוש קצר, כדוגמת נסיעה למקום העבודה    מדובר בניסיון לשכנע את הפריזאים לנטוש את המכוניות לטובת אופניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il