X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למסקנה זו מגיע המגזין הגרמני הנפוץ "שטרן" בכתבת-שער גדולה המתעדת את מערכת היחסים שבינו לבינה, כפי שהם נהוגים בקשת רחבה של חוגים ישראלים דרך כוכב בגרמניה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

"סקס בישראל, אהבה בעיתות סכנה" - זוהי כותרתה הסנסציונית של כתבת-שער, בת 18 עמודים, של מגזין ה"שטרן" הגרמני הנפוץ, המוקדשת, בלעדית, לחיי המין הנהוגים בארץ.
כתבת המגזין, דניאלה הורווט, וצלם העיתונות הישראלי, זיו קורן, מתעדים בכתבה את הסקס הנהוג בקשת רחבה של חוגים בישראל: למן ה"סטרייטים" החילוניים, דרך ההומוסקסואלים, הלסביות וחסידי ה"סאדו-מאזו", ועד לאורחות חיי האישות בקרב החוגים החרדיים.
מגזין ה"שטרן", שבאופיו הוא מגזין סולידי למדי ופרו-ישראלי, הגיע בכתבה למסקנה הנחרצת, לפיה אין עוד מדינה בעולם, זולת ישראל, שבה רובצת תהום עמוקה כל כך של קיצוניות בין חילונים מחד, לבין חוגים אולטרה-אורתודוקסיים, בכל הקשור ליחסי אישות מאידך. כך, למשל, נוהגות הצעירות החרדיות לגלח את מחלפות ראשן ולחבוש פיאה בהתקדשן לבעליהן, ולעומתן מקיימות הרווקות החילוניות ערב-נישואיהן מסיבות-חשק, שבמסגרתן הן נוהגות להזמין דוגמן-עירום, כדי לבלות איתו את ליל הרווקות האחרון.
פרק נרחב בכתבת הענק מוקדש לחיילי צה"ל, שבשל תקנות נוקשות הם מוגבלים בקשרים הבין-אישיים בתוך המסגרת הצבאית, בעוד שבזמנם החופשי אין לובשי המדים, בני שני המינים, מהססים לקרוא דרור ליצריהם. צה"ל מתואר בכתבה כ"בורסת המיפגשים הגדולה והלוהטת ביותר בישראל".
פרק נכבד לא פחות מוקדש בכתבה למערכת היחסים שבינו לבינה בקרב החוגים החרדיים, תוך תיאור המגבלות החמורות הקיימות אצל בני שני המינים. בין היתר מתוארים בכתבה, בפרוטרוט, מנהגי הנידה של הנשים החרדיות ונוהגי חיי האישות הנוקשים שבהם מצווים הגברים החרדיים. גם מגבלות ההיכרות הבין-אישית טרם הנישואין, ההיכרות באמצעות שדכן, כמו גם מגבלות המגע המיני המשותף בליל-הנישואין - כל אלה זוכים לתיאור מפורט של המגזין.
פרק מיוחד בכתבה מוקדש למין המזדמן במועדונים שבתחנה המרכזית הישנה בתל אביב ובעיר חיפה, שכבר הפך לאופנה, ושבמסגרתו ממתינים צעירים וצעירות בתור כדי להגיע, מהר ככל האפשר, לשירותים, כדי לקיים שם "קוויקי".
פרק נוסף מתאר את המתרחש במועדוני הסאדו-מאזו", שבהם נוהג הגבר להצליף בשוט בעכוזה של אשה, כדי שתגיע בדרך זו לסיפוקה - ולהיפך; פרק אחר מתאר את המיפגשים המיניים של החוגים ההומוסקסואלים והלסביות בגנים ציבוריים ובמועדוניהם הייחודיים, תוך תיאור נרחב של מצעדי הגאווה שנערכו באחרונה בתל אביב ובירושלים, עיר הקודש, למחאתם של חוגים נרחבים.
נוהגי הקעקוע, הנפוצים בקרב צעירים חילונים, מעסיקים אף הם את ה"שטרן". אחד הצילומים הנועזים בכתבה מתעד צעירה הממתינה לייבוש הצבע של קעקוע הפרפר, שאותו בחרה לחרות על איבר-מינה.
תל אביב מתוארת בכתבה כ"מטרופולין הסקס הגדול ביותר במזרח התיכון", ואילו את הכמיהה למין חופשי בקרב החוגים החילוניים מתרץ ה"שטרן" באווירת המתח הביטחוני השוררת בארץ, כאשר המין מהווה פורקן משחרר למתח הזה.
פרקים נוספים בכתבה מתעדים את שיעורי החינוך המיני בבתי הספר, את נוהגי ההיכרות בין שני המינים, את המגע המיני הראשוני של הישראלי הממוצע, המתקיים בגיל 16 ושבעה חודשים - מוקדם הרבה יותר מברוב מדינות העולם; את המקומות החביבים ביותר על הישראלים לצורך קיום יחסים; את תדירות היחסים, לפי הגילאים השונים, ואת נוהגי הישראלים באמצעי המניעה למיניהם.

הכותב הינו עיתונאי. שימש בעברו כעורך וכתב בידיעות אחרונות וב"קול ישראל".
תאריך:  17/07/2007   |   עודכן:  17/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יחסי מין בישראל - פורקן למתח הביטחוני
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
ערימה של שטויות ולא כלום ל"ת
ד"ר אביבה כהן  |  17/07/07 11:18
2
האם ואיפה אפשר לקרוא את הכתבה
אני.  |  17/07/07 11:41
3
עוד פעם הישראלים צה"ל וסקס ל"ת
נמרוד ס.  |  17/07/07 12:53
4
הכתבה בשטרן חוספנית ביותר
הנזירה  |  17/07/07 13:23
 
- כמה עצוב!
ד"ר מוט י גולן  |  17/07/07 14:46
5
חבל שלא מצטיינים במשהו אחר ל"ת
יויו  |  17/07/07 17:26
6
כנראה שאני חי בפלנטה אחרת ל"ת
ד"ר ספקני  |  17/07/07 17:55
7
ואלימות מתנחלים בשטחים הכבושים
ישעיהו הירושלמי  |  18/07/07 06:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
פעילי הימין שתכננו לעלות הבוקר להריסות היישוב חומש הפתיעו את צה"ל והחליטו לדחות את הצעדה
יואב יצחק
דוח מבקר המדינה שיפורסם מחר (יום ד') חושף את הטיפול הכושל והרשלני בעורף, במהלך מלחמת לבנון השנייה, מצד אולמרט פרץ וחלוץ, וכן מצד פיקוד העורף וצה"ל    אלוף יצחק (ג'רי) גרשון ייאלץ לפרוש
הדר פרבר
בשל תנאי השטח הקשים לא ניתן להנחית מסוק בכפר בו נמצאה גופתו של דרור שק, הישראלי שנדקר למוות    משלחת מקומית פינתה את הגופה למקום בו הסתייעה ברכב שהעביר אותה לעיר גדולה יותר בהודו, שם המתינה קונסולית ישראל
מערכת "סרט"
4 ערבי קולנוע בנמל עם מסך ענק תחת כיפת השמיים    כסאות הבר יופנו אל הים, זרקורים יאירו את הגלים ושחקנים ישוטטו בין הקהל
הדר פרבר
תגרש 4 דיפלומטים רוסים בשל סירובה של רוסיה להסגיר את החשוד העיקרי בפרשת הרעלתו בלונדון של סוכן הקג"ב לשעבר אלכסנדר ליטביננקו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il