X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ירידת מניות בכל מגזר הטכנולוגיה: מניית גוגל צונחת ב-7% בעקבות דוחות גרועים בעוד מיקרוסופט מאבדת 2%
▪  ▪  ▪
[צילום: google.com]

ענקיות הטכנולוגיה גוגל ומיקרוסופט מובילות את הירידות במגזר במסחר בוול סטריט בעקבות דוחות כספיים שפירסמו אמש לאחר סגירת המסחר. מניית גוגל (סימול GOOG) נופלת ב-6.5% לאחר שמפעילת מנוע החיפוש הפופולרי ביותר באינטרנט החמיצה אתמול את תחזיות האנליסטים בפעם השנייה בלבד מאז הנפקתה באוגוסט 2004. מניית מיקרוסופט (סימול MSFT) מאבדת יותר מ-2% על-רקע חששות המשקיעים כי ליקויים בקונסולת המשחקים 360 Xbox ימשיכו להעיב את תוצאותיה הכספיות של ענקית התוכנה.
גוגל דיווחה ביום חמישי כי רשמה ברבעון השני של השנה רווח נקי של 925.1 מיליון דולר, או 2.93 דולרים למניה, זינוק של 28% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת, הודות להמשך הצמיחה בעסקי הפרסום באינטרנט של החברה. עם זאת, מדובר בירידה בהכנסות לעומת הרבעון הראשון של שנת 2007. בניכוי הוצאות הקשורות להקצאת אופציות למניות לעובדים, רשמה החברה ברבעון האחרון רווח של 1.12 מיליארד דולר, או 3.56 דולרים למניה - פחות מתחזית האנליסטים לרווח של 3.59 דולרים למניה.
גוגל, אשר זינקה בשנה האחרונה ביותר מ-100 מקומות במעלה רשימת 500 החברות הבורסאיות הגדולות ביותר בארה"ב של המגזין "פורצ'ן" (למקום ה-241), רשמה בתקופה המדווחת הכנסות של 2.72 מיליארד דולר, בניכוי תשלומים לאתרי אינטרנט אחרים. תוצאות החברה בשורה זו עלו על תחזיות האנליסטים להכנסות של 2.68 מיליארד דולר. מדובר בגידול של 63% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת.
מיקרוסופט, חברת התוכנה הגדולה בעולם, דיווחה אתמול על רווח רבעוני שתאם את תחזיות האנליסטים. כשישה חודשים לאחר השקתה לשוק הצרכני, התברר אמש כי מערכת ההפעלה ויסטה עומדת בציפיות. אולם, את העניין העיקרי בדוחות הרבעוניים של ענקית התוכנה מיקרוסופט סיפקו הפגמים בקונסולת המשחקים 360 Xbox.
מיקרוסופט דיווחה על צמיחה מתונה ברווח ברבעון הנוכחי, לאחר ששילמה 1.15 מיליארד דולר על תיקונים של קוסנלות משחקי וידיאו פגומות. הרווח הנקי של החברה היה 31 סנט למניה או 3.04 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים ב-30 ביוני, עלייה של 7.3% ביחס לרווח הנקי ברבעון המקביל לפני שנה, שהסתכם ב-2.83 מיליארד דולר, או 28 סנט למניה. ההכנסות עלו ב-13% ל-13.37 מיליארד דולר - מעל תחזיות האנליסטים.
ללא ההוצאות על תיקון קונסולות ה-Xbox הפגומות, הסתכם הרווח למניה ב-39 סנט, עלייה של 26% ביחס לרבעון הקודם. בתחילה, אנליסטים צפו כי מיקרוסופט תדווח על רווח של 39 סנט למניה, ואולם הם הורידו את התחזית ל-31 סנט למניה בגלל עלויות תיקון קונסולות ה-Xbox.

תאריך:  20/07/2007   |   עודכן:  20/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מניית גוגל צונחת ב-7% בעקבות הדוחות; מיקרוסופט ירדה 2%
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
בית המשפט העליון בפקיסטן הורה לנשיא פקיסטן פורבז מושרף להשיב לתפקידו את נשיא בית המשפט העליון איפטיחר צ'ודהרי, אותו הדיח במרס האחרון
הילה רפופורט
שר החוץ של רוסיה סרגיי לברור ניסה לבלום את ההדרדרות במשבר בין שתי המדינות, שפרץ על-רקע פרשת ליטביננקו    הודיעו כי רוסיה רוצה ביחסים תקינים עם בריטניה
ערן גבאי
התנהלות כושלת באגף הספקטרום במשרד התקשורת הובילה לפיטורי המשנה למנכ"ל המשרד וראש אגף הספקטרום, משה גלילי
עומר כרמון
לינזדי לוהאן שיצאה השבוע למרדף חם אחר תמונות העירום שלה, איפשרה לצוות מרכז הגמילה לחזות בגופה החשוף ללא הגבלה: "לא הצלחתי לשלוט בעצמי"
הילה רפופורט
בתום פגישתם בפריז הודיעו נשיא צרפת ניקולא סרקוזי וראש ממשלת בריטניה גורדון בראון כי הם מתכוונים לבקר בחבל דארפור בניסיון לעצור את רצח העם באזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il