X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מצאנו עבורכם את שלוש הפרסומות הכי מרגיזות כרגע כן, התחלנו לבקר פרסומות, אבל רק בגלל שאין משהו אחר לראות
▪  ▪  ▪

לתדמית הישראלי העצבני קיימים הסברים רבים. מוזר, אבל אף אחד מהם לא קושר את התופעה לשיווק האגרסיבי שמנחיתה עלינו הקופסה שאמורה לבדר ולהעניק מפלט בסופו של יום. הרי עצם קיומן של הפסקות הפרסומות מעצבן עד כדי כך, שכבר נמצאה דרך לדלג על העינוי הכפוי. מעבר לכך, כולנו כבר מכירים לעייפה את היכולות המופלאות של מוצרי ההיגיינה הנשית באשר הם, וגם את ג.יפית וכלתה הרעבה תמיד. אך כדי לענות על השאלה: "מה היא הפרסומת המעצבנת ביותר המשודרת כיום בערוצים המסחריים?", נדרש סקר קצר. לתשומת ליבם של משרדי הפרסום, אלה תוצאותיו:
במקום השלישי: צ'ק רובינזון
כבר התרגלנו לידוענים שצצים בפרסומות, במיוחד כאלה הקשורות לפיננסים. אבל הפרסומת החדשה בה מככב שמוליק לוי בתפקיד ג'ק רובינזון, עושה קצרים רציניים במוח. אחרי שהציג את עצמו בפנינו כחותם המהיר ביותר במזרח התיכון, מתחילה רוטינה תולשת עצבים, בסגנון: "ג'ק! מה? צ'ק! (חותמת)". עד היום לא ידוע בוודאות כמה פעמים חוזרת על עצמה הלולאה המופלאה, כיוון ששום צופה/ מכשיר טלוויזיה, לא שרד את הפרסומת במלואה.
במקום השני: 101 כתמים וילדים
אחרי שנפטרנו מהילדים ששואלים "למה?" ו"מתי כבר ארבע?", המפרסמים שוב מנסים להשתמש בטף כדי לעורר סימפטיה, אבל מצליחים רק לנפח את הווריד במצח. אבקת כביסה מסויימת טוענת שהיא מסוגלת לטפל ב-101 כתמים שונים, ומציתה דיון בין שני זאטוטים, מרגיזים במיוחד, בנוגע לכתם הבא בעזרתו יטנפו את חולצתם הצחורה. בתור פרסומת למניעת התפוצצות אוכלוסין היא עובדת מצוין, אבל כדאי לגופים המשדרים להצמיד לה מסר קצר נגד אלימות במשפחה.
ובמקום הראשון: מקהלת המזגנים
הפרסומת המעצבנת ביותר המשודרת כיום על המסכים, היא גם הוותיקה ביותר בסקר שלנו. מה שהתחיל כמשאל רחוב תמים למראה, הפך למחרפן הלאומי של הקיץ. שום מזגן לא יצנן את גלי החום והקריז, המופקים מעוד צפייה במקהלת הזומבים הבלתי-מתואמת הזו. אפילו בין המדקלמים לבין עצמם אין שום סינכרוניזציה, ואפקט שטיפת המוח מעולם לא נראה כה עדרי.

תאריך:  26/07/2007   |   עודכן:  26/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהי הפרסומת הכי מעצבנת בטלוויזיה?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
דווקא אני חושב שהפרסומת חמודה
אריאל85  |  26/07/07 16:14
2
והשאלה היותר חשובה
צפונית  |  1/08/07 14:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
האם קיים קשר בין מתחים ולחצים נפשיים לעלייה במשקל?
איציק וולף
משרד הפנים הוציא צו מינהלי לסגירת חוף כורסי שבכינרת למשך שבועיים בשל אי הצבת מציל על החוף    גם בשנה שעברה הוצא צו שכזה    ספק אם אחרי השבועיים הללו יוצב מציל שישמור על שלום המתרחצים
מערכת ONE
מומחה הטיפוס שלבש את החולצה הצהובה, שיקר בקשר למקום הימצאו והחמיץ שתי בדיקות סמים ולפיכך, מצא את עצמו מחוץ לתחרות    מי הבא בתור?
יפעת גדות
אולפני חברת 'וולט דיסני' הפכו לראשונים בהוליווד האוסרים סצינות של עישון    האולפנים יפרסמו הודעות נגד עישון על DVD של כל סרט עתידי הכולל סצינות של עישון
יפעת גדות
מחשבה מראש לגבי הביקור והכנת רשימה של השאלות והחששות עשויים לעזור להשיג בצורה יעילה את המידע    חבר משפחה שיצטרף לביקור יכול גם הוא לעזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il