X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרכש היהודי צרפתי של הצהובים כבר יודע איך לדבר אל ליבם של האוהדים ומחכה לפגוש אותם. בראיון ל-ONE הוא מספר על הפניה מנמני ועל השאיפות הגדולות
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

רודי חדד, הקשר היהודי צרפתי בן ה-22, ינחת מחר (ראשון) בישראל לאחר שלא נמצאה לו טיסה לסוף השבוע, ויצטרף לסגל הגדול של מכבי תל-אביב, לקראת עונת המשחקים הקרובה.
כבר למעלה מחודשיים, מנסים אבי נמני ואלי כהן להחתים את היהלום הצרפתי, שדרך אגב, לא ייחשב לזר. לחדד, יש אח שמתגורר מספר שנים בישראל, דבר שיקל על התאקלמותו מאוד.
חדד אמור לשחק בצד שמאל של הקישור הצהוב. בצרפת הוא נחשב לכישרון גדול, אך קבוצות גדולות לא ממש הסכימו לשלם את הסכומים שמכבי הסכימה לשים עבורו. חדד ירוויח במכבי כ-650 אלף דולר לעונה, סכום שלא נראה זמן רב בקרית שלום. בראיון ל-ONE, מספר חדד שהוא דווקא ראה את היריבה העירונית, הפועל תל-אביב משחקת, ועל הקהל בישראל אומר חדד: "אני יודע שחם באצטדיון בלומפילד".
ש: מה אתה יודע על מכבי תל-אביב ועל הכדורגל הישראלי בכלל?
ת: "אני לא מכיר טוב את הכדורגל הישראלי. ראיתי את הנבחרת משחקת ואת הפועל נגד פאריס סן ז'רמן, אבל אפשר לראות שהליגה בישראל מתחילה לפרוח, יש יותר ויותר שחקנים שיוצאים לשחק בחו"ל, שהולכים לקבוצות גדולות. גם הנבחרת מצליחה והגיעה להישגים גבוהים. את מכבי ת"א אני מכיר יותר מהכדורסל. זה מועדון גדול ומכבי תל-אביב בכדורגל, זה בעצם אותו דבר. אותן ציפיות, כל עונה לקחת אליפות".
ש: אם לא היית יהודי, היית רוצה לשחק בישראל?
ת: "לא שאלתי את עצמי את השאלה הזאת בכלל. היום אני פה, ואני רוצה להיות פה - לשחק למען מכבי, להיות בישראל והמטרה שלי היא להגיע עם המועדון לדברים גדולים".
ש: האם כשמכבי ת"א פנו אליך, ישר הסכמת לבוא? או שחששת להגיע לארץ?
ת: "ברגע הראשון, לא ידעתי בכלל איך להגיב להצעה, כי זו ליגה שונה - לא כמו הליגה הצרפתית. אבל כשאבי נמני דיבר איתי, זה היה נראה לי יותר מעניין שקבוצה כמו מכבי רוצה אותי. זה עשה לי חם בלב. אני קשור מאוד למדינת ישראל, זה בדם שלי. מההתחלה רציתי להגיע לכאן אבל לא ידעתי איך זה בכלל הולך לקרות".
ש: מהן מה המטרות שלך במכבי בעונה הקרובה?
ת: "אני רואה את ההצלחה של הקבוצה ולא את ההצלחה האישית שלי. אני רוצה שהקבוצה תגיע רחוק. מכבי ת"א זה המועדון הכי גדול בישראל ואליפות, זו בהחלט שאיפה. בינתיים אני רואה באמת את השאיפה הקולקטיבית ולא את השאיפה האישית שלי".
ש: על האוהדים של מכבי ת"א שמעת כבר?
ת: "מה שאני יודע זה שחם באצטדיון בלומפילד. הקהל של מכבי רותח, יש אווירה טובה, אנשים טובים עם דם חם. ראיתי כמה תמונות אבל לא יותר מזה. אני יודע שבישראל יש קהלים טובים ובמיוחד של מכבי".
ש: בעונה שעברה כבשת שער אחד בלבד. מה נראה ממך השנה במכבי?
ת: "זה היה הגול הראשון בקריירה אצל הבוגרים. אני מקווה שכשאני יתחיל לשחק עם מכבי ת"א, זה יפתח לי את הנשמה יותר וגם החיים מחוץ למגרש יהיו טובים יותר. אני מקווה לשדר על המגרש את מה שאני יודע. בקבוצה הקודמת שלי זה לא היה קל. אני מקווה שיהיה לי יותר טוב במכבי ואני מקווה לעשות הצלחות גדולות עם הקבוצה".
ש: העובדה שיש עוד צרפתי במכבי ת"א - את יאניק קמאנאן - תעזור לך? ת: "לפני הכל, אני רוצה ללמוד את השפה. דבר שני, זה טוב שיש עוד צרפתי במכבי שיסביר לי ויהיה קרוב אלי. אני צריך לשחק עפ"י המשחק הקבוצתי ולא לפי המשחק שלי. זה טוב שיש שחקן בחוד שהוא מדבר את השפה שלי, ככה נוכל להבין אחד את השני".
"השאיפה היא ללמוד עברית ואז להיות במגרש עם כולם. המטרה שלי היא להבין את השפה כמה שיותר מהר, להיות עם כולם בקשר בתוך המגרש ומחוצה לו".
ש: מה עם נבחרת ישראל? יש מחשבות ללבוש את המדים הלאומיים?
ת: "קודם צריך להראות בקבוצה שלך שאתה שחקן מספיק טוב בשביל הנבחרת. המאמן מחליט מי טוב ואת מי שטוב לוקחים. אם יום אחד יגיע לי ללבוש את החולצה של נבחרת ישראל, אני אהיה מאוד גאה במדינה שלי אבל קודם כל השאיפה שלי היא להצליח עם מכבי תל-אביב בליגה ובאירופה כמובן".
תודה לג'ף מארסיי מ"אולטראס מכבי" שעזר בתרגום הראיון

תאריך:  28/07/2007   |   עודכן:  28/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רודי חדד: מכבי ת"א זה המועדון הגדול בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה רפופורט
ארגון ועדות ההתנגדות העממית איים היום במסיבת עיתונאים לפגוע בראש הממשלה הפלשתיני סלאם פיאד    האיום נובע מהשמטתו ממצע הממשלה הפלשתיני של סעיף המשך ההתנגדות לישראל
יואב יצחק
ויסגלס מבקש לנצל את קשרים שיצר עם ראשי מדינות ובכירים    הביע צער על היחס הלא ראוי של גורמים בישראל כלפי מרטין שלאף
הילה רפופורט
ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון ימנה בשבוע הבא את מייקל ויליאמס לשליח מיוחד מטעמו למזה"ת
הילה רפופורט
חוקרי משטרה גרמנים דיווחו למגזין הגרמני "דר שפיגל" כי הם קרובים ללכידת הפושע הנאצי אריברט היים, שכונה "דר מוות ממאוטהאוזן", בשל הניסויים שביצע ביהודים במחנה הריכוז מאוטהואזן
הילה רפופורט
כוח של גולני ירה והרג שני פעילים בגדודי חללי אל-אקצה שניסו להניח מטען סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il