X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקבוצה תפגוש את פאנליוניוס ואולימפיאקוס של פיני גרשון כשביינום, וויצ'יץ' ובורשטיין לא כשירים עודד קטש: "כל השחקנים יישארו בסגל"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מכבי תל אביב תמריא מחר (שישי) לקפריסין לרגל השתתפותה בטורניר הכנה לקראת העונה הקרובה, בו תתמודד נגד פאנליוניוס ואולימפיאקוס של פיני גרשון.
וויל ביינום, הסובל מקרע בשריר רגלו, עדיין לא כשיר והוא לא ישחק בטורניר בקפריסין. גם ניקולה וויצ'יץ טרם החלים מהשבר בבוהן כף ידו. כך יימשך המצב, שמכבי עורכת את משחקי ההכנה שלה לעונה הקרובה ללא שלושה שחקני מפתח כאשר אל שניהם מצטרף, כידוע, טל בורשטיין.
החלמתם של וויצ'יץ וביינום צפויה להסתיים עד תחילת העונה ובמכבי מעריכים כי בעוד כשבועיים יחזרו לתפקוד מלא, אך במצב שנוצר, בשני המשחקים בקפריסין וגם בניו-יורק תיאלץ מכבי לשחק עם שני מובילי כדור בלבד (הלפרין וקאמינגס).
בקבוצה מתוסכלים ממצב הפציעות בשלב זה אך מקווים כי לפחות עד תחילת העונה ב-25 באוקטובר, במשחק הראשון בנוקיה מול לה מאן במסגרת היורוליג כולם יהיו בריאים וכשירים במאת האחוזים.
בורשטיין: תמיד נחמד לפגוש את גרשון
על אף שמדובר במפגש ראשון של הצהובים עם מאמנם לשעבר מאז עזב את המועדון, בקבוצה לא מתרגשים יותר מדי למרות שברור שלהתמודדות יש ערך מוסף.
"אלו עוד שני משחקי אימון ואנחנו יוצאים לשם כדי לבדוק שדברים עובדים וזהו, לא יותר מזה", אמר מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, יהיו שם שני משחקים קשים".
הגארד הפצוע טל בורשטיין, שעדיין לא יכול לקחת חלק במשחקים ונכח במחנה האימונים של מכבי בסלובניה, ייצא עם הקבוצה כדי לעודד מהיציע. "אין חדש בקשר לרגל שלי ואני ממשיך לעבור טיפולים", אמר השחקן.
על המפגש הצפוי עם גרשון אמר בורשטיין: "זה לא משחק רשמי אז זה מוריד מהעניין ובטח בשלב כזה מוקדם. זה שונה ממה שזה היה יכול להיות אם זה היה משחק חשוב, נחמד לפגוש אותו בלי קשר לכדורסל".
מרכוס פייזר סיפר ל-ONE על ההכנות לקראת העונה הקרובה: "היו לנו אימונים טובים במחנה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו צריכים להמשיך ככה. עד שלא נשיג את התארים, לא נדע אם אנחנו מוכנים. נצטרך להמשיך כל הזמן ולהתקדם כקבוצה".
קטש: כל השחקנים יישארו בסגל
לאחר תשעה ימים של מחנה אימון, כולל שני משחקים בסלובניה, חזרה אתמול מכבי תל אביב לישראל מותשת ומסופקת. השחקנים עברו שעות רבות ללא שינה, היות ובהגיעם לשדה התעופה אמש בסלובניה, נודע להם כי טיסתם נדחתה לארבע בבוקר.
מאמן מכבי, עודד קטש התייחס להפסד של הצהובים במחנה ללובליאנה: "אצל מכבי ת"א כל הפסד עושה משהו. בסך-הכל באנו כדי לעשות עבודה, היה מחנה טוב והתוצאות היו פחות חשובות. הפסד כזה או ניצחון אחר לא יעשו אותנו יותר טובים".
המאמן נשאל על החלטה בעניין דה רוסה ואמר: "עוד שהיינו בלאס וגאס התרשמנו ממוריליו (דה רוסה) לטובה וידענו מה הוא יכול לתת לנו.
"כרגע יש לנו יותר מדי פצועים וכל שחקן יישאר בסגל. אלכס גרסיה ומוריליו הם שני שחקנים שהחלטנו שיהיו אצלנו. מן הסתם, כאשר אתה מחתים שחקנים כאלה אתה רוצה להשתמש בהם כשצריך. אם נצטרך אותם כבר השנה, נשתמש בהם. אם לא, אז נשאיל".
קטש התייחס לחסרונו של ניקולה וויצ'יץ', ששבר את האצבע: "כולם רואים מה קורה באירופה עם התקציבים הגדולים. ניקולה הוא שחקן עליו הולך חלק גדול מהתקציב שלנו וגם חלק מהקבוצה".
מאמן הצהובים הוסיף: "אם ניקולה לא יהיה, תהיה בעיה בלי שום קשר. בסך-הכל, שיחקנו שני משחקים יום אחרי יום, עם שלושה גארדים בלבד וזה לא מספיק בעיצומו של מחנה אימון. זה לא אופטימאלי ושילמנו את המחיר".

תאריך:  05/10/2007   |   עודכן:  05/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכבי תמריא לטורניר בקפריסין עם סגל חסר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גבע תלם, שבדיה
עובד עם שער נפלא העניק לאדומים 0:1 על סולנה ועליה שנה שניה ברציפות לשלב הבא בגביע אופ"א    מיהן היריבות? נגלה ביום שלישי
דינה גולדמן
הזרועות הארוכות והמעט איטיות של החוק תפסו בסופו של דבר מכחיש שואה שהורשע עוד בשנת 1992
דינה גולדמן
אפילו לאחר מופע האימים שנתנה בטקס פרסי אם. טי. וי. ואיבוד החזקה על שני ילדיה, יש לבריטני ספירס עדנה    השיר שלה הגיע לראש המצעדים
איציק וולף
השר לענייני אסירים ברשות הפלשתינית טוען שדן בשבוע שעבר עם השר אבי דיכטר על שחרור מנהיג התנזים מרואן ברגותי    השר דיכטר מכחיש את הדברים
דינה גולדמן
תמונה מקורית של ליאונרדו דה-וינצ'י שערכה המשוער מגיע ל-65 מיליון דולרים ונגנבה בשנת 2003 נמצאה בדירה באנגליה    ארבעה חשודים נעצרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il