X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האלופה נראתה כמו שאלופה צריכה להיראות עם צמד של רומולו ושערים של ברוכיאן וזנדברג ברק יצחקי ניפק את הבישול הכי יפה שנראה השנה גם טל כבש 5-0 לטובת בית"ר בשריקת הסיום
▪  ▪  ▪
שחקני בית"ר חוגגים בטדי [צילום: ניר בוקסנבאום ONE]

בית"ר ירושלים הביסה (יום א', 7.10.07) 0:5 את מ.ס אשדוד לעיניי 11,000 צופים מאושרים בטדי. האלופה נראתה כמו שאלופה צריכה להיראות עם צמד מרשים של רומולו ועוד שערים של אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג ועידן טל, שעלה מהספסל.
בין לבין, ברק יצחקי הספיק לנפק מבצע שיתחרה על תואר "בישול העונה", זנדברג הספיק להוכיח שוב לקשטן שיש לו מקום בסגל הנבחרת ורומולו פרע עוד כמה שטרות, אם למישהו נותרו עוד כאלו בכלל.
יצחק שום יכול לתת לשחקנים שלו מחמאות מפה ועד להודעה חדשה על תצוגת כדורגל ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לראות בלי לקנות כרטיס לאירופה ואלון חזן ינסה, כמו כל הקבוצה שלו, לשכוח שהערב הזה בכלל קרה כי אין שום דבר שהוא יכול לקחת מהמשחק הזה.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח עם ניסיון של אשדוד מאגף ימין, דרך רגליו של אלן מסודי. הולצמן קיבל את הכדור בצד ימין, על סף הרחבה וסחט קרן ראשונה במשחק. רחמים צ'קול הגביה, אך ההגנה הביתית הרחיקה.
בית"ר תקפה לראשונה מאגף ימין שלה, כאשר ברק יצחקי יצא מעמדת החלוץ כדי לתקוף בצוותא עם כריסטיאן אלברז. אשדוד הסתגרה בחצי שלה וניסתה להוציא כדורים ארוכים לכיוונו של מסודי. בדקה ה-9 עטייה ניסה את מזלו אבל נתקל בעירנות של יואב זיו.
דקה לאחר מכן רומולו ניסה מרחוק ואג'יי השמיט בצורה שלומיאלית. בהיעדר רגל ירושלמית ברחבה, המצב בוזבז. בדקה ה-12 מיכאל זנדברג השתחרר באגף שמאל והגביה לצד השני של הרחבה. ברוכיאן הוריד בחזה לכריסטיאן אלברז, שניסה מספרת שאפתנית משהו - הכדור הלך אל מעל לשער.
בדקה ה-16 יצחקי החליף מסירות עם רומולו ונכנס לרחבה מצד ימין. עד שהחלוץ הצעיר הגיע למצב בעיטה, הזווית היתה כבר קשה מדי והכדור הלך אל הרשת החיצונית של אג'יי.
בדקה ה-22 ניר נחום הוכשל 25 מטרים אלכסונית משערו של קאלה, אך ההגבהה של דג'אני לא עברה את השחקן הראשון. בית"ר ניסתה להגיב בהתקפה מהירה מצד ימין, אך טובול היה במקום. הבעיטה הראשונה של האורחים לשער הגיעה בדקה ה-24, כאשר מסודי ניסה מ-23 מטרים, אך הכדור היה גבוה מדי.
בדקה ה-26 דרק בואטנג ראה את הצהוב הראשון במשחק אחרי עברה "עסיסית" במיוחד על ז'אן ז'אק גוסו. שתי דקות לאחר מכן אשדוד השיגה עוד קרן, הפעם מצד שמאל. הכדור הגיע לקובי דג'אני שירה גבוה מדי. בדקה ה-30 רומולו סחט הדיפה ראשונה מסמי אג'יי אחרי בעיטה מצויינת מ-21 מטרים.
בדקה ה-33 גוסו נכנס לתיקול נוסף עם בואטנג ונפצע. שי הולצמן זעם על הגנאי ודרש בתוקף ממנשה משיח להוציא לו את הצהוב השני. שחקני שתי הקבוצות מיהרו להרגיע את הקפטן האשדודי והשופט בחר שלא לשרוק לעבירה ולפיכך, גם לא להוציא את הצהוב השני לבואטנג.
דקה 35 - 0:1 לבית"ר רומולו ממשיך לפרוע שטרות בקצב שיא. הברזילאי כבש את החמישי שלו בשער שכולו מחשבה ומשחק נבון של חלוץ. אחרי 30 דקות בערך שבהן הברזילאי ראה שהוא לא מקבל כדורים, הוא ירד למרחק של 40 מטרים מהשער של אג'יי, לקח את הכדור והחליף מסירות עם זנדברג. כשהוא במרחק של 20 מטרים מהשער, רומולו שיגר כדור מדויק לפינה של אג'יי - שער חכם ויפה.
בית"ר ניסתה להגביר את הלחץ ולכבוש את השני, אבל אג'יי היה מוכן וקלט את הבעיטה של אלברמן בדקה ה-38. בדקה ה-44 יואב זיו ראה גם הוא צהוב אחרי כניסה חזקה במיקי עטיה. עד למחצית אלברז ניסה את מזלו מרחוק, אך ללא דיוק.

מחצית שניה

המחצית השניה נפתחה ללא חילופים באף אחת משתי הקבוצות. בדקה ה-50 רומולו שוב ירד לקבל כדור ופרץ לכיוון השער. הברזילאי הוריד ליצחקי שניסה ונבלם, הכדור הגיע לברוכיאן שהחזיר ליצחקי, שמצא את עצמו חופשי לגמרי 8 מטרים מהשער. למזלו של אג'יי, הבעיטה חלפה בסמוך לקורה הימנית שלו.
דקה 52 - 0:2 אם אלו המשחקים האחרונים של ברק יצחקי בליגה שלנו, אז הוא בהחלט דואג שנזכור אותו לטובה. הפנומן הצעיר של בית"ר קיבל כדור אורך אבוד לכאורה, לקח את אלמושנינו ו-ודריאן לסיבוב קטן, היתל בשניהם ושיחרר עקב מ-ד-ה-י-ם לאבירם ברוכיאן, שנותר בודד לחלוטין מול אג'יי. שער קל לקשר הצעיר - בישול מדהים, מבריק וגאוני ליצחקי.
בית"ר נראתה משוחררת ומאושרת מתמיד אחרי השער, מה שלא בישר טובות עבור הגנת אשדוד.בדקה ה-60 ברוכיאן ניסה להשיג צמד ראשון בקריירה עם בעיטה מהאוויר מ-16 מטרים, אך הכדור לא היה מדויק.
דקה 64 - 0:3 יואב זיו נזכר שהוא בעצם המגן התוקף הטוב בארץ ויצא לטיול באגף ימין של הגנת אשדוד, תוך שהוא מתגבר על ההתנגדות המינימלית של האורחים. בשלב מסוים זיו חתך לאמצע ומצא את רומולו מוכן ומזומן במרחק של 10 מטרים מהשער. משם הדרך לשער היתה קצרה ואטרקטיבית במיוחד. ככה צריכה להיראות אלופה.
בית"ר המשיכה לרקוד על המגרש, אג'יי הציל נגיחה טובה של אלברז מקרן ויצחקי הספיק לכבוש אחד משלו, אלא שהוא היה בנבדל. בדקה ה-75 יצחק שום נתן לרומולו את הכבוד והוריד אותו לספסל, לכל תשואות הקהל הבית"רי.
דקה 76 - 0:4 החגיגה נמשכת והפעם זה היה תורו של המנופה הטרי מסגל הנבחרת, מיכאל זנדברג. טוטו תמוז נכנס וניצל את ה-אין הגנה של אשדוד בצד ימין. אחרי טיול קצר ונפנוף של טובול תמוז איתר את זנדברג שקיבל, הסתובב וירה כמו ענק לחיבור של אג'יי.
דקה 90 - 0:5 עידן טל עלה מהספסל ונתן לערב הזה נופך של ערב באמת מושלם מבחינת הבית"רים. כדור חופשי של הקשר הבינלאומי מ-23 מטרים עשה את דרכו לקורה ופנימה בעזרתו האדיבה של סמי אג'יי, שדווקא לא היה אשם בכל השערים הקודמים.
בית"ר ירושלים: קאלה טברטקו, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, זיו יואב, גל אלברמן, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג (עמית בן-שושן 78), אבירם ברוכיאן, רומולו אנטונלי (טוטו תמוז 75), יצחקי ברק.
מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטייה, ישה ודריאן, אייל אל מושנינו, אדיר טובול, קובי דג'אני, ז'אן ז'אק גוסו, ניר נחום, רחמים צ'קול (אנדרס איימאר 65), אלן מסודי ושי הולצמן (יוסי אופיר 73).

תאריך:  07/10/2007   |   עודכן:  07/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית"ר קרעה את מ.ס. אשדוד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
משחק מעולה, השנה דאבל ולא
נה  |  8/10/07 08:27
2
כתב תת רמה בעיברית. ל"ת
"קרעה"?  |  10/10/07 08:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משה זלזני ממושב מרחביה יצא לנסיעה באופנים בעמק יזרעאל ולא שב לביתו    חבריו יצאו לחפש אותו ומצאו אותו מת בערוץ נחל חרוד
משה ריינפלד
החברה האמריקנית קרגיל החזירה 450 טונות בשר בקר טחון החשוד שהוא נגוע בחיידקי קולי-אי לאחר ש-4 ילדים שאכלו בשר כזה חלו
עידן יוסף
הפרה מקיבוץ שלוחות המליטה היום והפכה לשיאנית    האב המאושר הוא "לונה פארק" ולרכה הנולדת קוראים "צונאמי"
עידן יוסף
תחליף את העובדים היהודים בגויים    על ההנחיה מופקד שר התמ"ת אלי ישי, והיא ניתנה לאחר פסיקת הרב הראשי עמאר
משה ריינפלד
בית משפט השלום בירושלים חייב את המדינה לשלם ליסכה וספיר פדרמן ורחל מרזל פיצויים על הכאתן בעת מעצרן בהפגנת מחאה על תוכנית ההינתקות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il