X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ווצלאר בה משחק הישראלי הבינלאומי סיימה בשיוויון 23:23 את משחקה החשוב מול גרוסוולשדט בשישי מצפה לסמולר משחק מול אחת מאריות הכדוריד האירופי
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

היום (שלישי) התארחה ווצלאר קבוצתו של אבישי סמולר למשחק חשוב בליגה הגרמנית בכדוריד מול גרוסוולשדט. לפני המשחק היו צמודות זו לזו הקבוצות במקום ה-11 בטבלה כשלווצלאר יש משחק חסר. למרות מיקומן הנמוך, הפער מהצמרת איננו גבוה וניצחון יכל לקרב את ווצלאר אליה. אך המשחק כאמור הסתיים בתיקו 23:23. סמולר עצמו הצטיין וסיים את המשחק ככובש המצטיין עם שישה שערים.
המשחק נפתח כשהאווירה החמה על הפרקט ובאולם משפיעה על שתי הקבוצות וכבר בדקה ה-3, הורחק סבסטיאן וובר מווצלאר לשתי דקות עוד לפני שאפילו שחקן אחד מווצלאר ספג כרטיס צהוב.
לאחר שגרוס' עלו ל-0:2, אבישי סמולר השווה עם צמד שערים פרטיים בחצי דקה. בדקה ה-10 התוצאה עמדה על 2:3 לגרוס'. בדקה ה-20 הזעיק מאמן ווצלאר פסק זמן במצב של 5:7 לגרוס, עד המחצית הישוותה קבוצתו של סמולר את התוצאה והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה של 11:11.
גם במחצית השנייה השחקן הראשון שכבש לווצלאר היה אבישי סמולר שהעלה את הקבוצה ליתרון אך מרגע זה גרוס' עם ריצה של ארבע שערים ללא מענה מצד ווצלאר עלו ליתרון 12:15 בדקה ה-35.
בדקה ה-51 העלה וולקר מישל את ווצלאר ל-20:21, דקה וחצי לסיום שער נוסף של סמולר העלה את ווצלאר ליתרון21:22 ומיד לאחר מכן הורחק לשתי דקות, דבר שסיים מבחינתו את המשחק. עד הסיום ללא סמולר על הפרקט, הישוותה גרוס את התוצאה ובסיום כאמור, 23:23. סמולר כאמור היה הכובש המצטיין.
התוצאה מציבה את ווצלאר כארבע נקודות מגומרסבאך והמבורג שנמצאות במקומות הרביעי והחמישי אך לווצלאר יש משחק חסר. כבר בשישי (19:30) ישלימו חניכיו של וולקר מודראו את משחקם החסר מול קבוצת הפאר הבינלאומית, מגדבורג, מחזיקת גביע ה-EHF.
וולקר מודראו ,מאמנה של ווצלאר, ל-ONE: "זו היא ההזדמנות שלנו להפוך את החודש הזה לחודש מצויין מבחינתנו. הזדמנות שלנו להתקדם במעלה הטבלה בעזרת ניצחונות שאפשריים בהחלט בכושר הנוכחי שלנו".

תאריך:  09/10/2007   |   עודכן:  09/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיקו לקבוצתו של סמולר בליגה הגרמנית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ONE
כך טוען אנדי מארי, המחבט מס' 1 של בריטניה בראיון לרשת ה-BBC: "שחקן יכול להתאמץ במשך משחק שלם ובסיומו לבצע טעות כפולה וזהו - הסיפור נגמר"
רונן ליבוביץ
ח"כ עתניאל שנלר מציע בהצעת חוק מהפכנית להנהיג ועדה מורכבת מרופאים, רבנים ומשפטנים שתנפק לרופאים את האפשרות לקבוע מוות    כך למשפחות תהיה האפשרות לתרום את איברי הנפטר
עידן יוסף
גרמניה תשחרר מחבל אירני כלוא, שאמור היה להשתחרר בשלב ב' של עסקת השבויים    משפחת הנווט הנעדר יוצאת למחות בברלין    כך חשף ערוץ 1
דרור מרום
עם המינוי, ישמשו מייסדי הקבוצה גיל דויטש ורוני בירם כיו"ר משותפים בקבוצה - וימשיכו לעסוק באופן פעיל בפיתוח העסקי והאסטרטגי של הקבוצה
הילה רפופורט
הציור, הקרוי "שדות", צויר 19 יום לפני התאבדותו של ון-גוך ויוצע למכירה פומבית בחודש הבא בניו-יורק    שוויו מוערך ביותר מ-34 מיליןן דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il