1 |
|
|
הוט הינה מונופול אכזר המיצג גזל ועושק שיטתתי שלא שמה על לקוחותיה ותנסה להרוס את יס בכל דרך אפשרית |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מנשה בן שמחה |
|
2 |
![](https://www.news1.co.il/img/spaceTalkback.gif) |
עוול |
|
מנוי ביס | 12/10/07 09:04 |
|
|
כיום הנני מנוי ביס לשעבר מנוי בכבלים שאינו רואה הבדל גדול מבחינת התוכן והסיבה העיקרית למעבר היתה הצעה טובה יותר שקיבלתי מיס לעומת ההצעה מהוט,ואם אקבל בעתיד חבילה טובה יותר מהכבלים אנטוש את חברת הלווין ללא היסוס.
לרגע,אפילו לא לשניה חשבתי לעזוב את יס בעקבות השיבושים ואני רואה בבוז את לקוחות החברה שמנצלים את המצב אליו נקלעה החברה לסחיטת תנאים טובים יותר ומתנות חינם.
יס אמורה לפצות את הלקוחות שנפגעו{לא כולם}בתוכן ולא כסף,השיבושים נגרמו שלא באשמתם ואינן הם מחוייבים להחזיר כספים לאיש,ג'סטה למנויים בכל דרך תתקבל באהדה ואם לא, שום דבר לא קרה.
למרות כל האמור לעי"ל מן הראוי שחברת הלווין תבדוק היטב שהתקלה לא תחזור,קרדיט נותנים פעם אחת,לא יותר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מנוי ביס |
|
3 |
|
|
רבים נוספים פשוט לא מצליחים לקבל מענה טלפוני במרדי יס כדי להתנתק... |
|
כתובת IP: |
199.203.111.168 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ארנון)) |
|
4 |
|
|
במשך חודש וחצי היו הפרעות נוראיות בצפייה בערוצים, אנחנו הלקוחות שלמנו את התשלום המלא לחודש וחצי הזה, אך לא קיבלנו תמורה מלאה לכספינו. בנוסף למי שהיתה חבילה הכוללת סרטים וערוצי ספורט משלמים תוספת לחבילת הבסיס. היום הפיצוי השקרי והגזלני שלהם הוא לא החזר כספי על מוצר שלא קיבלנו וגם לא יזכו אותנו על התשלום של החבילות שהיום נותנים לכולם במתנה, אז איפה הפיצוי זאת גזילה וגניבה. אם הלקוחות חלילה לא היו משלמים את החשבון של יס כמובן שיס הייתה טובעת אותנו משפטית. חברה' דיי להיות פראיירים במדינה הזו אנחנו הלקוחות יכולים לשנות פני הדברים עזבו את יס לטובת הוט וכשיראו הפסדים יבינו שעשו טעות ולא פיצו בכסף את הלקוחות ששילמו ולא קיבלו תמורה.השירות שלהם גם הפך להיות גרוע. לקוחות יס תתעוררו ואל תהיו פאריירים תדרשו מה שמגיע חכם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לינדה |
|
|
|
|
טובעת זו ספינה אז התכוונת ב-ת.
למה ניראה לי שאת בכלל לקוחה של הוט ואולי אף עובדת שם? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עופרהמרוצה |
|