X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקנה הפצוע של מכבי ת"א התייחס לעתידו עם נחיתת הצהובים בארץ לאחר ההפסד לניקס: "המליצו לי לעשות ניתוח ואם אעבור אותו אעדר במשך חודשיים-שלושה"
▪  ▪  ▪
בורשטיין היום בנתב"ג. לא מתכוון לפרוש [צילום: יניב סופר, ONE]

"לא חשבתי על פרישה אפילו לשניה", כך אמר הבוקר גארד מכבי ת"א הפצוע, טל בורשטיין עם חזרת הצהובים לישראל לאחר ההפסד 112:85 לניו-יורק ניקס במדיסון סקוור-גארדן, בו כמובן הוא לא נטל חלק.
כזכור, הקבוצה של עודד קטש, שהיה אמור לשחק במדי הניקס והגיע כמאמן, הצליחה להוביל ברבע הראשון אך סבלה מחסרונם של טל בורשטיין, וויל ביינום וניקולה וויצ'יץ' והתפרקה בהמשך.
עבור מכבי היה זה משחק הכנה אחרון לפני פתיחת משחקי גביע הווינר השבוע במלחה. קשה לומר עד כמה המשחק נגד הניקס מהווה מדד ביחס למשחקי הליגה ההולכים ומתקרבים.
"אותם פרשנים שאמרו בתחילת הקיץ כמה אני משתמט ומתחמק מהנבחרת ולא באמת פצוע - עכשיו, בלי בושה, נותנים פרשנות לחומרת הפציעה שלי", אמר בורשטיין שצפוי להיעדר מהמגרשים במשך תקופה ארוכה.
"רק לפני חודשיים רשמו שאני מזייף את הפציעה - זה מוציא אותי מדעתי. מה שהיה באמת בארה"ב זה שנסעתי להיבדק אצל ד"ר לו שון בבולטימור, הוא המליץ לי לעשות ניתוח שבו באמת ישייפו את העצם שבולטת ברגל וזה אמור למנוע את הקרע בגיד וקרעים נוספים.
"אם אני אעשה את הניתוח אני אמור לחזור לשחק תוך חודשיים-שלושה. בשום אלפית שניה לא חשבתי לוותר על הניתוח או לפרוש. בארץ גמרו אותי בלי טיפת אחריות. סוג ההחלטה שאני צריך לקבל זה לא אם לפרוש או לא, אלא מתי לעשות את הניתוח, איפה ואצל מי".
עוד הוסיף בורשטיין על הבדיקה: "שמענו את דעת הרופא, אני אתייעץ עם הקבוצה ואני מאוד מקווה שבסוף אני לא אצטרך את הניתוח. אני בידיים טובות ואני אומר לכם שאני אחזור, אני לא פורש, לא חשבתי לשניה לפרוש. אם המצב היה או לנתח או לפרוש אז הייתי מנתח בלי לחשוב".
גיא גודס: "זה מזכיר לי את התקופה שאני הייתי פצוע"
עוזר מאמן מכבי ת"א, גיא גודס, התייחס למשחק מול הניקס בגארדן: "אמנם התנאים מסביב לא היו הכי טובים, הכל היה צפוף והשחקנים היו מאוד עייפים, אבל בכל מקרה קשה לעמוד במשימה של משחקים מול קבוצות מה-NBA וראינו את זה גם בשנה שעברה. היינו שם, נהנינו ואנחנו ממשיכים קדימה".
על מצבו של בורשטיין אמר גודס: "אלו רגעים קשים, זה מזכיר לי את התקופות שאני הייתי פצוע. אתה עובר מרופא לרופא בתקווה לשמוע את החוות דעת שאתה רוצה לשמוע. טל הוא בחור חזק ועם ניסיון והוא יעשה את מה שהוא ימצא שהכי נכון לו לעשות. אנחנו מקווים שהוא יחזור למגרשים כמה שיותר מהר".
ליאור אליהו הוסיף: "זה לא כיף להפסיד בהפרש כזה, אבל היתה חוויה מדהימה. 20 אלף צופים והמון קהל שלנו זה מרגש וממשיכים הלאה. טל חסר לנו כרגע, שיחזור אלינו כמה שיותר מהר. טל מאוד משמעותי לנו, אין לו כרגע תחליף בקבוצה, כל עוד הוא לא יחזור יהיה לנו חור מאוד משמעותי".
המנכ"ל צביקה שרף, סיכם: "זה נגמר, הולכים קדימה. לשחק במדיסון סקוור גארדן זה כבוד גדול לכל מי שעוסק בכדורסל. יכול להיות שההתרגשות קצת פגעה. סה"כ שיחקנו מול קבוצת NBA ועכשיו מסתכלים קדימה לגביע ווינר. עוד אין החלטות בנושא של טל. אין הערכה מדויקת לגבי זמן ההתאוששות. נחכה לו בסבלנות ונקווה שזה יהיה מהיר. קבוצת כדורסל צריכה להתמודד עם פציעות".

תאריך:  13/10/2007   |   עודכן:  13/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טל בורשטיין: לא חשבתי לפרוש, אני עוד אחזור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
החלמה מהירה.
צפנת פענח  |  13/10/07 19:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
משקיעים זרים מזרימים מיליארדים למשק ההודי הגואה וגורמים ללחץ על הרופיה    מראשית 2007 התחזק המטבע ההודי ב-11% לעומת הדולר
הילה רפופורט
שלושה בני משפחה נפצעו בינוני עד קשה בדליקה שפרצה בביתם בשכונת נחלת יהודה שבראשל"צ    אדם נוסף שניסה לסייע להם ניפצע קל
משה ריינפלד
מניות חברת ההימורים "רנק" ירדו ב-21% ביום אחד    בתי הקזינו ומועדוני הבינגו שלה נפגעו מחוק איסור העישון ומחוקי ההימורים החדשים
משה ריינפלד
מדד "סטנדרד אנד פור 500" עלה ב-0.3%    הדאו ג'ונס עלה ב-0.2%    זינוק מחירי הנפט הקפיץ את מניות אקסון וקונוקו-פיליפס
הילה רפופורט
העיתון "אל-חייאת" טוען כי יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן הסכים לקיים מגעים עם החמאס לאחר ועידת השלום הבינלאומית במרילנד    המגעים יתנהלו ככל הנראה במצרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il