X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דרמה בחדר ההלבשה: עוזר מאמן הנבחרת צרח על החלוץ המחליף מיד לאחר ה-1:2 על בלארוס: "מתי תתחיל להתאמץ בנבחרת ולהבקיע שערים?"
▪  ▪  ▪
[צילום: גבע תלם]

צעקות נשמעו אמש (רביעי) בחדר ההלבשה עם סיום משחקה של נבחרת ישראל מול בלארוס, שהסתיים בניצחונה של הנבחרת 1:2.
מיד לאחר סיום המשחק נכנס עוזר המאמן, משה סיני, לחדר ההלבשה וצרח על פיני בלילי, שנכנס כמחליף: "מה קרה? אתה נכנס לרבע שעה ולא מסוגל להילחם? כולם נלחמים בשביל הנבחרת ואתה לא. תתחיל להילחם כשאתה מקבל מקום בהרכב של הנבחרת ולא חשוב אם מדובר ב-90 דקות או ברבע שעה, תילחם כמו כולם".
סיני המשיך: "תגיד לי, מה יהיה הסוף איתך? מתי תתחיל להתאמץ ולהבקיע בנבחרת? אתה לא משקיע? אתה לא רוצה להתעורר? אתה לא חושב שהגיע הזמן שסוף סוף נבחרת ישראל תזכה לקבל גולים מבלילי? מה יהיה הסוף איתך? מתי תתעורר?"
פיני בלילי נשאר המום ולא ענה לסיני. שחקנים, ששהו בחדר ההלבשה, אמרו ל-ONE: "אנחנו המומים, אנחנו לא יודעים על מה סיני צעק. מזל שבלילי לא ענה לו, אחרת זה היה נגמר במבוכה".
דרור קשטן: "הנבחרת הטיבה לשחק"
למרות היכולת הבינונית בניצחון 1:2 על בלארוס, מאמן הנבחרת, דרור קשטן, דווקא היה מרוצה מהיכולת של שחקניו. "הנבחרת הטיבה לשחק ויצרה מצבי הבקעה", הוא אמר בסיום, "אם החלוצים היו מפוקסים, התוצאה היתה גבוהה יותר.
"אני שמח שהנבחרת שינסה מותניים והבקיעה שער ניצחון. יש נקודה שמדאיגה אותי והיא הכושר הגופני. ברמות האירופאיות רואים את הפערים בכושר הגופני שלנו".
אחרי הניצחון של רוסיה 1:2 על אנגליה, המשחק של החבורה של חוס הידינק מקבל משמעות חדשה. על כך אמר קשטן: "זה הופך להיות המשחק של הקמפיין, חבל שלא על הקמפיין שלנו".
המאמן הלאומי נשאל האם ניצחון על רוסיה יכפר על הקמפיין ואמר: "אנחנו לא צריכים לכפר על שום דבר, צריכים לשחק כדורגל. לא מדאיג אותי מה שיחשבו באנגליה או ברוסיה אלא שנופיע בצורה טובה וראויה. בכל מקרה משרד התיירות יהיה מרותה מהמשחק מול רוסיה כי יבואו המון אוהדים שלהם שימלאו את בתי המלון והמסעדות".
קשטן נשאל האם מאור בוזגלו יזומן למשחק מול רוסיה: "אני כרגע לא בטוח, כשנתכנס לקראת המשחק מול רוסיה נחליט מי יהיה בסגל". על הניצחון של הצעירה 1:3 על צפון-אירלנד אמר המאמן: "כל ניצחון של כל נבחרת בכל מסגרת, הוא טוב לכדורגל הישראלי. צריך להסיר בפניהם את הכובע, כמו הניצחון של הנוער בשבדיה".
על העובדה ששיחק עם שני חלוצים והאם הוא ימשיך כך בשני המשחקים שנותרו: "כשאנו משחקים הגנתי יש לכם בתקשורת מה לומר. כשאנחנו משחקים התקפי גם יש לכם מה לומר. אני רוצה שנשחק התקפי אבל אני לא יכול להגיד אם נשחק גם מול רוסיה עם שני חלוצים. המטרה היא לשחק התקפי".
תמיר כהן שערך את הופעתו השניה בנבחרת, אמר בסיום: "אני חושב שהיה משחק אימון טוב. הנבחרת שיחקה יותר התקפי, יצרנו מצבים. גם ביום שבת מול קרואטיה וגם היום עלינו עם מוטיבציה וניצחנו. העיקר שניצחנו 1:2".
לקראת רוסיה אמר הקשר: "לרוסים יש שני משחקים והם יהיו חייבים לנצח פה. אנחנו בנבחרת ישראל נצטרך לבוא לשחק כדורגל ואפילו לנסות לנצח. אין לנו כלום, לא נגד האנגלים ולא נגד הרוסים, שהנבחרת הטובה תנצח. אנחנו סיימנו את הקמפיין שלנו, נשאר לנו לשחק רק על הכבוד, ליהנות מהמשחק והלוואי שננצח בשביל הקהל שלנו".
על משחקו הראשון בר"ג כשחקן נבחרת ישראל: "זו הרגשה מצוינת לשחק בר"ג. התרגשתי אבל ביום שבת זה היה הרבה יותר טוב". על כך שהיה מעט קהל: "זה לא הפריע, אני חושב שהקהל תמך ועודד. גם בגולים הם שמחו וקפצו. לא נורא שלא הגיע הרבה קהל, זה משחק ידידות. נקווה שמול רוסיה נמלא את האצטדיון".
בן סהר: "הראיתי את היכולת שלי"
בן סהר שפתח בהרכב אחרי שלא שותף מול קרואטיה, הוסיף: "חזרתי אליכם, למרות שתמיד הייתי כאן, לא שיחקתי בנבחרת בגלל הפציעה. היום הראיתי את היכולת שלי ויכולתי להראות עוד. הכי חשוב שהרגשתי חלק מהנבחרת. הצעירים הראו יכולת טובה, מה שעודד אותי לקראת העתיד".
על הכושר בו הוא נמצא ועל המצב הקשה של קבוצתו, ק.פ.ר., אמר החלוץ: "יש לי בטחון, הרגשתי בסדר אבל אני צריך עוד בטחון וזה יגיע. כל הכתבות שמתפרסמות בישראל לא מוסיפות לי לביטחון. סה"כ אני משחק בק.פ.ר., שיחקתי כבר 3-4 משחקים אחרי הפציעה אבל פה ישר עושים רעש".
החלוץ דיבר גם על תהליך הצערת הנבחרת: "אני תמיד אומר שאנחנו יכולים לעשות משהו והפעם אני מאוד מאמין בזה כי רואים שחקנים שבאים ורוצים להוכיח את עצמם ומשקיעים המון. אם זה תמיר כהן, אייל משומר, אבירם ברוכיאן שכבש שער יפה, אז יש עתיד ואני מקווה שסוף סוף נעלה".
על הלחץ לנצח את הרוסים מצד אנגליה בקבוצתו, אמר סהר: "כבר אמרו לי שילחצו עליי, אבל נראה מי יציע לי יותר כסף, האנגלים או הרוסים כי יש גם את אברמוביץ'".
שטנגה: "היה לכם מזל"
בצד המפסיד, המאמן הבלארוסי, ברנרד שטנגה, אמר: "לישראל יש נבחרת טובה במיוחד בבית. השחקנים טובים שכיף לראות אותם, היה משחק טוב מאוד היום. זה היה משחק למבחן, שני המאמנים נתנו צ'אנס לשחקנים חדשים וצעירים. ישראל יצרה המון מצבים אבל גם אנחנו ואני חושב שלנבחרת שלכם היה מזל שהיא ניצחה".

תאריך:  18/10/2007   |   עודכן:  18/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיני לפיני בלילי: לא נלחמת כמו שאר השחקנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי אלון
דוידמן, שנפטר בגיל 71, היה אלוף ישראל שמונה פעמים בשנים 1957, 1959-1962, ו-1964-1966    הוא ייצג את ישראל במשך 15 שנים בגביע דייוויס
עידן יוסף
נפתחה לתנועה פנייה ימינה במחלף קסם לנוסעים בכביש 6 צפונה לכיוון ראש העין ואזור התעשיה הישן
דודי רייבין
עמד בראש חברת השקעות נדל"ן וחשוד גם בהונאה של משקיעים בנכסי נדל"ן באוקראינה    נעצר ושוחרר בתנאים מגבילים
אלעזר לוין
המוכר - אליעזר פישמן    ימשיך להחזיק בשליטה בחברה    מונדון מרכזת את פעילות פישמן בנדל"ן בהודו - תיכנס גם לויטנאם    מגדל מחדשת השקעותיה בנדל"ן
רונן ליבוביץ
שר האוצר בר-און: "צריך שכל חברי הממשלה יהיו מחויבים לתקציב כפי שהצביעו בממשלה"    כעת יועבר תקציב 2008 לדיון בוועדות הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il