X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ידוע שכל ישראלי שמגיע לניו-יורק עובד ב"מובינג" עובדה די מפתיעה בהתחשב באיכות ההובלות בארץ מירב יזרסקי חיכתה למוביל שעתיים עד שהבינה שסטנדרטים אמריקנים עדיף לחפש ב-ARTHUR
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת ARTHUR בהרצליה (כשר)]

אין כמו המנטליות הישראלית. משהו היה צריך להישמע לי חשוד עוד בשיחת הטלפון כשקבעו איתי הובלה לשעה עשר בבוקר. לא בין שמונה לחמש, לא בין שתים עשרה לשבע, עשר בבוקר. לקחתי טווח ביטחון וקבעתי עם חברה לארוחת צהריים בשעה אחת.
ברבע לעשר החלה הספקנות לכרסם. בעשר ועשרים הבנתי שזה כבר לא יקרה ובאחת עשרה וחצי ניהלתי רומן טלפוני עם המוביל. שלב ההובלה מורכב לפחות כמו שלב חתימת העסקה. כל המו"מ נפתח מחדש כאילו מעולם לא ביקרת בחנות ולחצת יד עם המוכר. בשתים עשרה ורבע הודעתי למוביל שהוא מוזמן לבוא, אבל אני לא אהיה בבית. הוא התעשת במהירות ואמר שיגיע אליי יותר מאוחר, אחרי ההובלה לחיפה (!).
כמו שניתן להבין, הגעתי להרצליה פיתוח רעבה ועצבנית. בפיתוח, כמו בפיתוח, שעות הצהריים הם סוג של טיילת. המוני עובדים שוברים את הראש בשאלה איפה נאכל היום ובאיזה כרטיס הנחות נשתמש. בסופו של דבר מצאנו חנייה והגענו אל מסעדת "ארתור", דיינר אמריקני כשר שעשה עלייה ונחת בקצה רחוב משכית.
המקום לא גדול ובמבט ראשון נראה כמו סוג של מסעדת פועלים, בגלל השולחנות הארוכים המפוזרים בו. מבט נוסף במרלון ברנדו וביתר הטיפוסים הקשוחים בשחור ולבן המעטרים את הקירות ואתם כבר באמריקה.
"ארתור" מציע את אחת העסקיות השוות בעיר. מגוון סלטים, מבחר בשרים ותוספות במחירים שווים לכל נפש. עוד בטרם בחרנו את המנות העיקריות, הגיעו אל השולחן סלט קולסלואו, סלט ביצים, פלפל חריף, חצילים מטוגנים, סלט כרוב, חומוס וטחינה. כל הסלטים מוכנים במקום מידי יום ואפשר בהחלט להרגיש שהכל טרי טרי.
עד שהגיעו המנות העיקריות טעמנו גם מנה של כנפיים, רוסטביף ברוטב יין ותמרים ודגימה קטנה ממנת הגולש. שלוש המנות היו מצוינות, הבשר היה רך והתיבול היה מורגש בדיוק במידה ולא השתלט על הטעם.
אין ספק שנותנים כאן כבוד לבשר. לעיקריות קיבלנו שתי מנות נדיבות, אחת של שניצל בתוספת צ'יפס והשנייה של פרגיות במרינדת הבית (שהפכה את הבשר לעסיסי במיוחד ובאופן כללי עשתה רק טוב) בתוספת פירה. השתיים הוגשו בצורה אסתטית בכלים לבנים מלבניים, שלא ציפיתי למצוא בדיינר שמתמחה בבשרים. אופן ההגשה משקף את הדגש הרב שמושם במקום על ניקיון והגשה בסטנדרט גבוה וכיאה לדיינר אמריקני, אין סיכוי שתצאו מכאן רעבים. דמיינו את הניו-יורקר הכבד ביותר וגם הוא לא היה יוצא מכאן רעב.
"ארתור" הוא מקום שכיף לסעוד בו ולכן כבר ביסס לו קהל לקוחות קבוע. הבשרים המוצלחים, הסלטים הטריים, התוספות שמוגשות ברוחב לב והמחירים ההוגנים גורמים לאנשים לחזור. מי שזוכר את הסדרה "ימים מאושרים" יתפתה לחפש בסביבה את פונזי (הנקרא כשם המקום).
לגבי המוביל, הוא הגיע בסוף בסביבות שש וחצי, אבל לפחות לא הייתי רעבה.

* הכותבת היתה אורחת המסעדה.
ARTHUR - משכית 15 הרצליה, 09-9507887
תאריך:  21/10/2007   |   עודכן:  21/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
לעומת זאת, באותה תקופה נרשם עודף של 2 מיליארד דולר במאזן המסחרי עם ארה"ב לעומת ינואר-ספטמבר 2006
יורי קליין
בניסיון להוכיח לחברו הדרום אפריקני שיש ישראלים שיודעים לקרוא בשם לחיה שהם רוצים לאכול בצהריים, יורי קליין לוקח אותו לעסקית סטייקים אימתנית ב-Black Steer בהרצליה פיתוח
איציק וולף
התנועה לאיכות השלטון דורשת מהיועץ המשפטי לממשלה למשוך ידו מטיפול בצו ההגנה לחשב הכללי מחשש לניגוד עניינים    אחותו ימימה היא אחת המבוקרות
דודי רייבין
"דבורה" פועל ביעילות גם כאשר מופעלים נגדו מכשירים לשיבוש או גילוי של רדארים    מאפשר למדוד את מהירותם של רכבים שנמצאים במרחק של עד קילומטר מהניידת
משה ריינפלד
גלישה מכל טלפון סלולרי וכתובת התואמת את שם החברה או מספר כוכבית יהפכו את אתר החברה לנגיש 24 שעות ביממה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il