X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א מתכונן למפגש מול אפס פילזן ומאמנה הערב ב-20:45 ביורוליג ביינום: "בלאט אחד המאמנים הטובים באירופה. באטיסטה: "זו ההזדמנות שלי"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

"אנחנו מתרגשים מחזרת דייויד בלאט להיכל נוקיה", כך אמר אמש מאמן מכבי ת"א, עודד קטש, לקראת המשחק מול אפס פילזן הערב (חמישי) ב-20:45 במסגרת המחזור השלישי של היורוליג, בו יפגשו הצהובים את האיש שהיה חלק מהחבורה המופלאה שקטפה שלושה גביעי אירופה.
מכבי מגיעה למשחק לאחר תבוסה צורבת בוילנה לריטאס ובמועדון הצהוב, ששום הפסד לא מתקבל בו בהבנה, מתייחסים למפגש בהיכל נוקיה בצורה מיוחדת, במיוחד לאור פציעתו של הסנטר הקרואטי ניקולה וויצ'יץ'.
פציעתו של טל בורשטיין הביאה את הצוות המקצועי לחזק את מצבת הגארדים, אך חסרונו של ניקולה לא יביא את קברניטי המועדון לצרף עוד שחקן לקו הקדמי.
המשבצת שפינה וויצ'יץ', תתמלא מחר בסנטרים מרכוס פייזר ואסטבן באטיסטה. השחקן האורוגוואי אמר הערב: "ניקולה פצוע וזו הזדמנות שלי להוכיח את עצמי, אבל זה גם החלטה של המאמן מי ישחק".
על הקווים של סגנית אלופת טורקיה, יעמוד כאמור דייויד בלאט, שגם אליו התייחס באטיסטה: "דייויד בלאט אולי מכיר את הקבוצה יותר מעודד וממני, שמעתי שהוא אימן את מכבי בעבר, אבל בסופו של דבר השחקנים הם אלה שנמצאים על המגרש".
הסנטר הפצוע מאוד היה רוצה לשחק היום בהתמודדות המעניינת: "התרגשות זה הדבר שאני הכי פחות מרגיש עכשיו", סיפר וויצ'יץ'.
"זה מאוד חשוב עבורנו לנצח את פילזן. הם קבוצה טובה מאוד ויש להם מאמן מצוין שכולנו מכירים טוב מאוד. בכל מקרה, כולם יודעים שאנחנו חייבים לנצח בכל משחק בית שלנו", הוסיף הסנטר הקרואטי.
השחקן הצעיר, עומרי כספי, צפוי גם הוא לקבל יותר דקות: "אנחנו נבוא מוכנים יותר, הערב אנחנו צריכים לנצח. למדנו אותם, זה משחק יורוליג קשה ואנחנו חייבים להיראות טוב, לא חשוב מי היריבה", אמר כספי.
"אנחנו מרגישים טוב היום, היה שבוע טוב, למדנו ממה שקרה שבוע שעבר, אנחנו עם הפנים קדימה. אין מחליף לניקולה וכולם יודעים את זה אבל יש סגל רחב ושחקנים מצוינים, כולם יתנו את המקסימום הערב", סיכם כספי.
המאמן עודד קטש אמר: "אנחנו מתרגשים עם הגעתו של דייויד, הוא עשה המון למען מכבי בשנים האחרונות, הוא אחראי לשושלת שהיתה כאן והוא אחראי גם לכך שהקהל של מכבי מפונק ועל כך אני כועס עליו, אבל באמת אני חושב שהוא תרם כל-כך הרבה למועדון הזה ואני חושב שמגיעה לו הקבלת פנים הכי גדולה מהאוהדים".
גם קטש התייחס לחסרונו של וויצ'יץ': "נכון שניקולה חסר, אבל אני מתעסק כרגע עם מה שיש, עשינו הכנה בעיקר מנטלית חזקה. יש הרבה בכדורסל שתלוי במוכנות ובריכוז ובאיך שהולכים לישון לפני המשחק, תירגלנו את זה, אסור לנו להגיע למשחק כמו שהגענו לוילנה, דיבנרו על זה הרבה, צפינו בקלטות של פילזן ואם לא נדע לשלוט בריבאונד זה לא יהיה טוב. אני לא יודע עדיין מי יפתח במקום ניקולה, אולי ליאור (אליהו), אני לא ממש יודע".
וויל ביינום הוסיף: "דייויד הוא אחד המאמנים הטובים באירופה, הם יבואו וילחמו כמו כל קבוצה, אנחנו בהחלט נצטרך להתעלות בגלל החיסרון של ניקו, גם כקבוצה וגם כאינדיבידואלים. אף אחד לא יכול להיכנס לנעליים של ניקולה, אבל אני מקווה שכקבוצה נשתלט על הריבאונד, כל אחד צריך לעזור".

תאריך:  08/11/2007   |   עודכן:  08/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קטש: מתרגשים מחזרת בלאט להיכל נוקיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תזונה אינה משפיעה על רמות הפרוטאינים בדם
מחלקה ראשונה
החפתים של יעל צרפתי זכו במקום הראשן של תחרות העיצוב הבין לאומית של GIA האמריקנית, והסיכה של טל סלומון נבחרה לסיכת הכבוד של הבונדס לשנת 2008
יואב יצחק
העוקץ: משרדו הועבר לפירוק    השותפים, בהם דנציגר, יקבלו כספים גם בשנים הבאות    "ועדת השניים" אישרה    הוועדה מסרבת לחשוף את פרטי ההסדר
איריס פרחי
תושבת ירושלים שקנתה רכב תבעה את המוכרת בטענה שהטעתה אותה והסתירה מידע חיוני בעניין הרכב    התביעה נדחתה בהעדר הוכחה
רותי אברהם
יו"ר ועדת ביקורת זבולון אורלב יוזם חקירה מיוחדת על-ידי מבקר המדינה בפרשת פולארד    פולארד מרגל ישראלי הכלוא מזה 22 שנים בכלא טוען כי הופקר על-ידי ממשלות ישראל לדורותיהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il