X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנג'ר צ'לסי נחת לביקור קצר בישראל ובישר על שובו של בן סהר לצ'לסי גרנט: "לא אדבר על מי שאוכלים את הכובע". צפו בגרנט נוחת בנתב"ג
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, ניצל את פגרת הנבחרות ונחת הערב (שני) בנתב"ג.
המאמן הישראלי, שהגשים את חלומו כשהתמנה לפני כמעט חודשיים למנג'ר צ'לסי, נראה נינוח ויש לו סיבה טובה לכך. חרף העובדה שהבלוז סיימו אתמול רק בתיקו 1:1 את משחקם מול אברטון, גרנט יכול להתהדר בכך שהקבוצה שלו לא הפסידה בעשרת המשחקים האחרונים שלה.
על החזרה לארץ אמר גרנט: "תמיד כיף לחזור, למרות שאני חי שם ונהנה שם זו המדינה שלי".
המאמן הישראלי התייחס גם להארכת החוזה שלו בצ'לסי. על פי פרסומים באנגליה, רומן אברמוביץ' מתכוון להאריך את החוזה של גרנט עד 2010 כשבתקופה הזאת המאמן הישראלי צפוי להרוויח 8.5 מיליון ליש"ט.
"כסף אף פעם לא היה המטרה וזה לא יתחיל היום", אמר גרנט, "אני שמח שמאמינים בי, תמיד עבדתי לטווח הקצר וגם לטווח הארוך בכל מקום שהייתי בו".
על התקשורת האנגלית אמר גרנט: "אנחנו כאן בארץ חושבים שאנחנו מרכז העולם, בשביל האנגלים - הם אפילו לא יודעים איפה אנחנו על המפה והרימו גבה כשמוניתי לתפקיד. זה היה מפתיע בשבילם".
"לא אדבר על אלה שאוכלים את הכובע כי יש בארץ כל כך הרבה אנשים חיוביים ותומכים, השליליים תמיד ישארו שליליים", הוסיף גרנט.
"זו פעם ראשונה שאני מגיע באמצע עונה למקום", סיפר גרנט, "תמיד אני אוהב להתחיל מההתחלה, בצ'לסי בחרו לשנות דרך ובחרו בי להוביל את הדרך הזו. כל החיים שלי רציתי לאמן בליגה האנגלית, ויתרתי על חוזים גבוהים כדי להיות באנגליה. קיבלתי את ההזדמנות בצ'לסי ואפילו לא היה לי זמן לעכל את זה".
גרנט: "בן סהר ישוב בינואר"
גרנט בישר על כך שבן סהר, ששייך לצ'לסי ומושאל לקווינס פארק ריינג'רס ישוב לקבוצה בינואר. "בן סהר הושאל לק.פ.ר והיה לו קצת קשה אחרי ניתוח האפנדיציט שעבר אבל הוא יחזור לצ'לסי בינואר כי אלו החוקים האנגליים", אמר גרנט.
"טל בן חיים התאקלם מצויין בצ'לסי", הוסיף המאמן הישראלי, "הוא פתח טוב את העונה. יש רוטציה גדולה מאוד של בלמים אבל הוא שיחק לא פחות מאף אחד".
על דידייה דרוגבה, שצוטט בכלי התקשורת הבריטיים כלא מרוצה מהמאמן החדש, אמר גרנט: "אני בוחן שחקן באימונים ובמשחקים שם הוא נותן מאה אחוז, וזה דבר לא רע בכלל, זה הכי חשוב. אם לשחקן יש בעיות הוא יכול לדפוק בדלת שלי - והיו כאלה, דרוגבה לא היה ביניהם".
כשנשאל אם שווה להמר על צ'לסי כאלופת אנגליה, צחק וענה: "אם יש למישהו מאה פאונד פנויים לשים על צ'לסי על אליפות - אני לא חזק בהימורים, הכל יוצא לי הפוך. הקבוצה משחקת כדורגל טוב, חבל שאתמול יצאנו תיקו בדקה התשעים".
"בכל מקום שאני עובד אני צריך לעשות את העבודה שלי, גם כשהתחלתי לאמן בגיל 18 וחצי המטרה שלי היתה להצמיח דור של שחקנים בהפועל פ"ת", המשיך גרנט, "זה תפקיד מאוד תובעני להיות מנג'ר באנגליה, אתה מתעסק במגוון תחומים, בינתיים דברים הולכים טוב".
על המפגש הצפוי בין ישראל לרוסיה, משחק שגורלי כל כך לנבחרת אנגליה, אמר: "במסיבות העיתונאים שואלים אותי על זה כל הזמן, כבר לא היתה לי ברירה והזכרתי להם שאני כבר לא מאמן את הנבחרת. לישראל זה משחק לא חשוב, אבל שחקנים אוהבים לייצג את המדינה. כל אנגליה מתעסקת בזה".
"כל אנגליה מתעסקת במשחק של הנבחרת נגד רוסיה", סיפר גרנט, "במסיבות העיתונאים שואלים אותי כל הזמן על המשחק. כבר לא היתה לי ברירה והזכרתי להם שאני כבר לא מאמן את הנבחרת".
גרנט: "צריך להוציא את האלימים מהספורט"
גרנט התייחס גם לאירוע במלחה שהסעיר את עולם הספורט הישראלי: "אמרתי כבר לפני עשר וחמש עשרה שנה שיש כאן המון אנשים שאוהבים ספורט ולכן אני לא מכיר את המילה אלימות, אני מכיר את המילה אלימים. צריך להתחיל בחינוך".
"הספורט הוא טהור למרות כל הכסף הגדול שיש מסביב", הוסיף גרנט, "חשוב שתהיה עבודה מודיעינית כדי לתפוס את האנשים האלימים. צריך שכל הגורמים - משטרה, כנסת, חוגי האוהדים ושחקנים - ישבו ביחד וימצאו את הפיתרון, שלדעתי הוא פשוט להוציא את האנשים האלימים מהספורט".
"חבל לתת עונשים לקבוצה כי היא לא אשמה", המשיך גרנט, "שיוציאו את האנשים הרעים מהמגרשים וכך יבואו יותר אנשים טובים. חבל לי על המאבטח שנפצע, צריך לעשות עבודה בעניין הזה".

תאריך:  13/11/2007   |   עודכן:  13/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אברהם גרנט: בן סהר יחזור אליי לצ'לסי בינואר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
קבוצה הפועלת לזכויות אדם קוראת לממשלה המצרית להסיר את ההגבלות על חופש הדת וטוענת כי בממשלה מפלים אזרחים שדתם אינה מוסלמית
יפעת גדות
מחקר: תיקון ראייתם של קשישים בבתי אבות משפר את איכות החיים ומוריד את הסיכון לדיכאון
עידן יוסף
אקספון 018 קיבלה רישיון לעריכת ניסוי שיווקי למתן שירותי תקשורת פנים ארציים    מתכננת הוזלה משמעותית בעלות השיחות לטלפונים נייחים וניידים
מערכת PCאון
לא נרדמים בלי מוזיקה ברקע? ה-Sound Asleep Pillow היא כרית שתנגן לך מבלי להפריע למי שישן לידך
שרון קביליו
גל רז מונה למנכ"ל טדי אינטראקטיב    לאחרונה שימש רז כמנהל תחום הוידאו בתפוז וכעורך הראשי של האתר פליקס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il