X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר מכבי ת"א השיב לדבריו של יו"ר הפועל ירושלים שטען כי "הוא רוקד על הדם" כשהוא מקשר בין הקללות כלפיו להשלכת החזיז שפצע את המאבטח במלחה
▪  ▪  ▪
[צילום: טל שמידט, ONE]

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי הגיב היום (שני) לדבריו של דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, שטען כי מזרחי "רוקד על הדם" כשהוא מקשר בין החזיז שהושלך אמש במלחה לבין הקללות שמופנות כלפיו באולם הירושלמי.
מזרחי אמר ל-ONE: "אני יכול להגיד לדני קליין שהוא צבוע. הוא עצמו מסית אנשים וזה חבל מאוד שבאירוע כזה זה מה שיש לו לומר. חבל שהוא אומר דברים שלא בנוכחותי".
בצל האירוע אמש ארחה מכבי ת"א בהיכל ריק מאוהדים את עירוני ר"ג למשחק אימון. בזמן המשחק ערכו ראשי הקבוצה פגישה עם נציגי המשטרה בנוגע למשחק הבא מול הפועל ירושלים. הפגישה נקבעה מראש, אך בעקבות האירוע אמש הפגישה מקבלת משמעות חזקה הרבה יותר.
במשחק האימון עצמו ניצחה מכבי ת"א 80:86. עודד קטש התייחס בסיום, מטבע הדברים, לזריקת החזיז במלחה: "היה לי מאוד קשה. הייתי בתחושה שאידיוט אחד קילקל לנו את הדבר שאנחנו כל כך אוהבים.
"זה היה אירוע חמור. צריך להעניש בחומרה. האירוע שקרה במלחה יכול היה לקרות בכל מקום. האוהדים במלחה בסדר למרות שהם חצו כמה קווים, מבחינתי זה יכול היה להיות בכל מקום.
"אני דווקא חושב שהאירוע איחד את כל הכדורסל. אדם נפגע פיזית וזה יותר מהכל. היה קשה ליצור אווירה של רצינות בגלל האירוע אבל רצינו לשחק והיה משחק אימון טוב".
עושה רושם שהשחקנים הזרים הם אלה בעיקר שלקחו קשה את האירוע אמש במלחה. קאמינגס ומוריס סיפרו כי הם חוששים להגיע למלחה. קאמינגס אמר: "זה מטורף ולא בוגר, זה קורה אם אין אבטחה טובה באולמות. זאת טרגדיה ואני מקווה שהמאבטח יהיה בסדר. נכון ששיחקתי בסרביה וראיתי דברים כאלה, אבל אני אמריקאי ואצלנו לא עושים כאלה דברים. אני מפחד להגיע למלחה ופחדתי להגיע לשם לפני שהייתי שם. כששיחקתי באיטליה ושיחקנו נגדם לא באתי לירושלים כי פחדתי, למרות שהמאמן כעס עלי".
טרנס מוריס שכבר מכיר את מלחה היטב הוסיף: "זה מפחיד וזה יכול לקרות שוב. אני מקווה שכוחות הביטחון יעשו יותר. אני מפחד להגיע למלחה, וזה בכלל לא משנה אם אני שחקן של י-ם או מכבי. גם אם הייתי שחקן של י-ם הייתי מפחד. זה יכול לקרות בכל מקום".
דרק שארפ שכבר ותיק בישראל אמר: "זה מפחיד וזה יכול לקרות שוב. הם פגעו בשחקנים וזו קריאת השכמה לכולם. זו לא אשמת הקבוצה, רק צריך להבטיח שזה לא יקרה שוב לעולם. צריך להבטיח שלא משחקים יותר עד שיש אבטחה מספיקה, ושייקח כמה זמן שצריך. מי שנכנס למשחק, צריך לוודא שהוא או האוהדים או המשפחות לא יפגעו".

תאריך:  13/11/2007   |   עודכן:  13/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שמעון מזרחי: דני קליין צבוע ומסית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן ליבוביץ
יושב-ראש הכנסת מתנגדת להעברת ישיבות הממשלה ליום שלישי    במכתב ששלח מזכיר הכנסת למזכיר הממשלה, הסביר כי "שעות הבוקר והצהריים ביום ג' בשבוע מוקדשות במלואן לעבודת ועדות הכנסת השונות"
איציק וולף
כוח מיוחד של מג"ב עצר הלילה ביריחו את ממדוח פאהד מחמוד פאהוד, מחבל תנזים שהיה מעורב בפיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל שפעלו באזור בקעת הירדן
ONE
מנג'ר צ'לסי נחת לביקור קצר בישראל ובישר על שובו של בן סהר לצ'לסי    גרנט: "לא אדבר על מי שאוכלים את הכובע". צפו בגרנט נוחת בנתב"ג
הדר פרבר
קבוצה הפועלת לזכויות אדם קוראת לממשלה המצרית להסיר את ההגבלות על חופש הדת וטוענת כי בממשלה מפלים אזרחים שדתם אינה מוסלמית
יפעת גדות
מחקר: תיקון ראייתם של קשישים בבתי אבות משפר את איכות החיים ומוריד את הסיכון לדיכאון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il