X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שגיא עמית מגלה את העושר ביקור בוילה הפרטית של השפית שרי בר בקיסריה, הלא היא Villa Bar Caesrea, פתח לו פתח לעולם חוויות מופלא ומושחת גסטרונומית וגרם לו לייחל לזכייה בטוטו, לוטו או אפילו חישגד
▪  ▪  ▪
[צילום: וילה בר]

השבוע חל אירוע מכונן בחיי. התגלות. הארה. הבנתי שאני צריך להיות אוליגרך. נדרשה לי רק חצי שעת נסיעה עד קיסריה כדי להבין זאת. מפאת היעדר חצי נשי מהסוג הרומנטי בעולמי, לקחתי איתי את אלאור, ידידה קרובה. בקיסריה ציפתה לנו חוויה נדירה וחסרת תקדים. שילוב בין וירטואוזיות קולינארית לגאונות אמנותית. דקדנס של טעמים וריחות בן 6 מנות שנפרש על פני שלוש שעות. היתה זו הווילה בר של שרי ולא עוד הזיה שלי, מבטיח.
הקונספט לא מסובך, לשרי בר יש בית מפואר ומושקע בלב קיסריה. החוויה שתקבלו לא מסתכמת בארוחה בלבד, אליה נגיע מיד, אלא כוללת אירוח בסלון רחב הידיים, סעודה על שולחן האבירים המעוצב לתפארת, רחצה בבריכה למעוניינים והתרווחות על הספות לשבעים ולעצלנים. ערב של אוליגרכים במובן הטוב מאד של המילה. התיישבנו מהופנטים ונפרדנו לשלום משרי שנעלמה במעמקי המטבח. נוכחותה תבוא לידי ביטוי בהמשך הערב בדמות רעשי צריבה וניחוחות משכרים שיפתיעו אותנו חליפות. אנה המלצרית (כן, כן) כיבדה אותנו בשמפניה וזהו. ממריאים.
פתחנו במוס סלמון עם טוסטונים לצידו ולגמנו עוד כוס מהשמפניה. שילוב מצוין שזרק אותנו עמוק לתוך האווירה הנכונה. המוס במרקם עדין ולא שמנוני מידי ומעט קוויאר כתום מעליו. ברקע מוזיקה נעימה. המשכנו בפרושוטו עגל ופרמזן על עלים ירוקים וכדורי מלון, מתובל בעדינות ונעלם מהצלחת במעט פחות עדינות. המנה הבאה היתה הראשונה ששמה חוצץ ברור בין מה שהכרנו עד עתה למה שעתיד לבוא. רביולי ממולא בשר על פטריות וערמונים עם טאץ' עדין של שמנת. תענוג גסטרונומי צרוף וייחודי. הרביולי אף הוא, בדומה לכל מה שבא אל פינו, הוכן במטבח של שרי ובעבודת יד. כמוהו גם הסיגרים הממולאים גבינה כחולה שהוגשו ממש אחריו. לצד אלו עגבניות טריות חתוכות גס. מדהים.
ממשיכים במנת פילה סלמון בקרמל צ'ילי חריף ולימון, את המנה קישטו ג'מבו שרימפס למכביר וסלט רימונים. מדובר במנה הטובה ביותר בארוחה ובשנים האחרונות בכלל. הקרמל לא מתוק מידי, החריפות מורגשת בהחלט אבל משתלבת בהרמוניה מופלאה עם כל מה שקורה שם, ומשהו טוב מאד קורה שם. מנה שגם אם היתה עומדת בפני עצמה היתה שווה את הנסיעה הזו בלי לחשוב פעמיים. אחריה הגראנד פינאלה, פילה עגל בשמן זית ועשבי תיבול לצד תפוחי אדמה אפויים. הסטנדרט נשמר.
שרי מקפידה לבשל לאורחיה אך ורק בחומרי הגלם בהם היא משתמשת באותו מטבח שמבשל לה ולמשפחתה. השמן הוא תמיד שמן זית, שמן עמוק לא בא בחשבון בשום צורה והבשר כמו הדגים, טרי ואיכותי. כדי לקחת חלק בחוויה המונומנטלית, תצטרכו להזמין מקום אצל שרי מראש ולעבור ראיון טלפוני על העדפותיכם הקולינאריות הייחודיות. שרי מכינה ארוחה אחת בערב, החל מארוחה זוגית לאירועים מיוחדים שתעלה לכם 1200 שקל ועד לארוחה ל-24 איש בשולחן אבירים, או אז תיפרדו מ-250 שקל לאדם לפחות.
סיימנו בשני קינוחים שמימיים שהכתירו סופית את הווילה של שרי כאחת מחוויות האוכל הגדולות מכולן. אם חיפשתם ארוחה רומנטית לאירוע ייחודי באמת, או אם אתם חובבי החיים הטובים והפרוטה מצויה בכיסכם, אל תעזו לוותר. ענק.

* הכותב היה אורח המקום.
Villa Bar Caesrea - קיסריה, 050-5569040
תאריך:  18/11/2007   |   עודכן:  18/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
משטרת השכונות עצרה 13 בני אדם, שתיכננו להתחזות לאוהדי הפועל ירושלים ולהסתנן למשחק העונה בנוקיה    בפשיטה נמצאו 600 חזיזים, נפצים וסמים
דרור מרום
התארגנו בהסתדרות ודורשים הסכם קיבוצי לשיפור תנאי העסקתם "המחפירים", כלשונם    ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברה לאחר שהדיילים דיווחו על שינה על הרצפה במהלך טיסות ארוכות, שכר מתחת למינימום - והלנת דיילים במלונות לא בטיחותיים    הנהלת ישראייר: "מוכנים למו"מ מיידי"
הדר פרבר
ספירס צולמה כשהיא נוסעת ברמזור אדום, כששני ילדיה, שון פרסטון בן השנתיים ואחיו הצעיר ג'יידן ג'יימס במושב האחורי של הרכב
דרור מרום
התעשיינים נערכים לשינויים במערכי הייצור והשיווק לקראת העונה הקרה - והקצרה - בישראל    מוצרי מזון אטרקטיביים נוספים: מרקים, קרוטונים, שקדי מרק, תה וחליטות צמחים
גלית יצחק
במרכז הרפואי תל אביב הושתל קוצב וגאלי בשני חולים הסובלים מדיכאון כרוני עמיד לטיפול תרופתי    פרופ' יצחק פריד: ההשפעה אינה מיידית ומורגשת לאחר מספר חודשים מיום ההשתלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il