X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסיבוב השני נפתח, ובבונבוניירה אין חדש. חניכיו של פרדי דוד שוב הפסידו באצטדיונם. מקאסי כבש ראשון, בלו נכנס והפך את התוצאה עם שלושער ענק
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

מכבי הרצליה נחלה הערב (שבת) עוד הפסד בית, הפעם 3:1 לקריית שמונה, במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.
בעקבות ההפסד, נותרה הרצליה מסובכת בקרבות התחתית, 2 נק' בלבד מעל הקו האדום. החבורה של פרדי דוד לא מסוגלת לקחת נקודות במגרשה הביתי, כשמתחילת העונה, אספה נקודת בית בודדת.
קרית שמונה יכולה להיות יותר ממרוצה לאחר המשחק. החבורה הצפונית לא הפסידה כבר 6 מחזורים ברציפות, ככשלושת הנקודות שלקחה מהרצליה, מקפיצות אותה באופן זמני למקום השלישי.
המחצית הראשונה של המשחק היתה חלשה מאוד, כשמעט מאוד ארועים נרשמו ליד שני השערים. מלבד לחצאי הזדמנויות של הרצליה, זו היתה אחת המחציות המשעממות מתחילת העונה.
למחצית השניה עלו חניכיו של פרדי דוד ביתר התלהבות, אולי בזכות האבוקה שנדלקה ביציע. 9 דקות בתוך המחצית, סעיד מקאסי כבש מקרוב לאחר הדיפה של אלימלך.
ליתרון של הרצליה הגיב בן שמעון, ועוד איזו תגובה. ירו בלו עלה לכר הדשא, תוך פחות משישים שניות כבש את השיוויון. שלוש דקות מאוחר יותר, אותו בלו, הפך את התוצאה לאחר אחד על אחד מול ניצן.
4 דקות לסיום המשחק, ירו בלו סוגר שלושער וחותם את התוצאה. השחקן קיבל כדור מאמנגואה, גבר בקלות על שני בלמי הרצליה ומול ניצן גילגל כדור חלש, שמצא את הרשת.
קרית שמונה ממשיכה ביכולת הטובה של הסיבוב הראשון, בהרצליה גם אין כל חדש. הקבוצה פשוט לא מסוגלת בבית. נראה שפרדי דוד יהיה חיב להתגבר על הבעיה, הרי קבוצת תחתית ללא ביטחון בבית, סופה לרדת לליגת המשנה.
שפט: חיים יעקב, לעיני מעט פחות מאלף צופים, כשכמעט מחצית מהם הגיעו מקרית שמונה.
מחצית ראשונה
כבר בדקה 3 הזדמנות להרצליה. סעיד מקאסי פרץ מהמרכז, עבר את עבאס סואן ובעט מ-13 מטרים בסמוך לקורה.
בדקה ה-21, עוד הזדמנות להרצליה, במשחק משעמם למדי. סעיד מקאסי שלח כדור מכ-30 מטרים, בעיטה שחלפה מעט מעל המשקוף.
שש דקות לאחר מכן, שוב מקאסי. השחקן פרץ מאגף שמאל, הגביה כדור לצד הנגדי של הרחבה לכיוונו של כפיר אדרי שהעביר למרכז, ראדי נגח מעל השער.
בדקה ה-39, חילוף מאולץ בהרצליה. ג'וש קנט המגן השמאלי, לא יכל להמשיך עקב פציעה ופרדי דוד הכניס למגרש את אנטויה החלוץ. כפיר אדרי תפס את מקומו של קנט באגף שמאל, אנטויה הצטרף למקאסי בחוד.
בסיום המחצית, ניגש פרדי דוד לצוות השיפוט והתלונן על השריקות שקיפחו לטענתו את קבוצתו. בכל מקרה, זו היתה מחצית של כדורגל חלש מאוד, עם ארועים בודדים.
מחצית שניה
ארוע היסטורי נרשם בהרצליה. אוהדי הקבוצה הדליקו אבוקות, כנראה לרגל חג החנוכה ובטוח שאריאל שיינמן הבעלים, לא אוהב את זה כל כך.
אולי בזכות האבוקה, אולי פרדי דוד שטף את שחקניו בחדר ההלבשה, אבל מכבי הרצליה עלתה נחושה יותר למחצית השניה.
דקה 54: 0:1 להרצליה כדור קרן של שלו מנשה מצא את אנטויה שנגח מחמישה מטרים, אלימלך הדף ומקאסי דחק משני מטרים פנימה.
דקה לאחר הגול, כמעט 0:2 להרצליה. איבוד של קריית שמונה, מקאסי הגיע למצב מול אלימלך, גלגל פנימה, אך היה במצב נבדל.
דקה 60: ירו בלו, נכנס וכובש, 1:1 גיא צרפתי הגביה כדור קרן, עמשה העביר את הכדור לצד השני, בלו, אקס הרצליה, כבש מקרוב, דקה לאחר שנכנס למשחק.
דקה לאחר השיוויון הרצליה עוד ניסתה להתאושש. שלו מנשה הגביה כדור מאגף שמאל, מקאסי שהיה חופשי לגמרי, נגח טוב לפינה אך לא מספיק כדי להכניע את אלימלך שלקח את הכדור.
דקה 63: מהפך ושמו בלו כדור עומק מקישור קריית שמונה הגיע לירו בלו, שבאחד על אחד מול איתמר ניצן בעט מ-16 מטרים, 1:2 לקריית שמונה, חילוף גדול של רן בן שמעון.
דקה 86: שלושער לירו בלו עמנואל אמנגואה מסר לירו בלו שהתגבר בקלות על מלכה וג'ובאניני ומול איתמר ניצן לא התקשה וגילגל את הכדור לאיטו לשער, 1:3 לקריית שמונה.
הרצליה פתחה עם: איתמר ניצן, מיטייה מורץ', מאוריסיו ג'ובניני, חיים מלכה, ג'וש קנט (אנטויה), שלו מנשה, דייהו דייויס, מהראן ראדי, כפיר אדרי (קוז'וק), עומר בוקסנבוים (כריספיס), סעיד מקאסי.
הרכב קריית שמונה: שביט אלינלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסרמה, אמיר נוסבאום (בלו), עמנואל אמנגואה, צ'ירסואה, עבאס סואן, גיא צרפתי, וויהאם עמשה (דורה), יובל אבידור.

תאריך:  08/12/2007   |   עודכן:  08/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוד הפסד ביתי להרצליה: 3:1 לקריית שמונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
מחזור 12 בליגת העל: חניכיו של ניר לוין השיגו נקודה ראשונה העונה בחוץ עם 0:0, ועלו זמנית מעל לקו האדום    אשדוד עצרה רצף של ארבעה הפסדים רצופים
משה ריינפלד
בכך מסתיים סכסוך על שימוש שעשו ImClone ו- Sanofi-Aventis בפטנט של החברה מרחובות    תמלוגי ImClone ל"ידע" על ERBITUX לא השתנו
עידן יוסף
עשרות מיוצאי אתיופיה פרצו להיכל התרבות בפתח תקוה אל טקס של מינהל החינוך    הם מחו על התנהגות בלתי-נאותה כלפי יוצאות העדה בבית ספר למרחב
הילה רפופורט
יורשו של בנקאי יהודי-גרמני שהיה הבעלים של שני ציורים של פיקאסו ונרדף על-ידי הנאצים טוען כי הציורים השייכים כעת למוזיאון גוגנהיים ולמוזיאון ה-MOMA, נמכרו בעסקה בלתי חוקית שבוצעה תחת לחץ
סיון קלינגבייל
שווי העסקה: תמורת 30 מיליון שקל    ל-TheMarker נודע כי העסקה צפויה להיחתם סופית בשבועות הקרובים - בכפוף לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il