X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קום איל פו, בית הקפה עם הכי הרבה אג'נדה בנמל תל אביב, מסתמן כמקום הנכון לערב בנות אסרטיביות, במיוחד לאור השקת מנות החורף החדשות שנוספו לתפריט דניאלה רגב אוכלת כמו שצריך
▪  ▪  ▪
[צילום: קום איל פו]

מהרגע שנכנסתי לקום איל פו, לא הפסקתי לשאול את עצמי איך לא חשבתי על זה קודם. כי אם יש מקום בתל אביב שתפור למידותיה של דניאלה רגב, זה המקום הזה. המקום הנכון לערב בנות שיודעות בדיוק מה מגיע להן (שיתייחסו אליהן כמו אל נסיכות, כמובן). אז נכון שמבחינתי כל הגעה למתחם נמל תל אביב טומנת בחובה סכנה של התחככות בהמונים יוצאי הפרובינציות שמקיפות את תל אביב, אבל היי, יש דברים ששווים את זה ובמיוחד בעונת החורף, בה תושבי הפרובינציה נוהגים להסתופף בבתיהם ולהתחמם לאורו של מקלט הטלוויזיה.
בדיוק בתקופה שבה אנשים מסוימים זקוקים לתנור כדי להתחמם, בקום איל פו בחרו לחמם את הלקוחות בתפריט חורף מתחום ה"חבל על הזמן והפנאי". הגענו לשם ביום חורפי במיוחד שכאילו נברא בשביל התפריט הזה. עיקר התפריט אומנם נשאר כמות שהוא לחובבי - ובעיקר חובבות - המקום, אבל לכל חלק בו - מנות הפתיחה, מנות הביניים העיקריות והקינוחים, התווספו גם מנות מיוחדות לחורף.
פתחנו בסלט חם של קלמארי על בורגול, מנה חדשה מתפריט החורף, וברוסקטת סרטנים עם קישואים ועגבניות צלויות, זכר לחודש הסרטנים המוצלח שהתקיים במקום ממש עד לא מזמן. מחיר שתי המנות - 45 שקל. הסלט היה לא פחות מאלוהי. העגבניות היו עסיסיות והלכו מצוין עם הבורגול והקלמארי שהתחבאו כמו הפתעות קטנות בין הגרגרים. הברוסקטה (טוסט מתובל) הוגשה כמו הר קטן של חתיכות קישואים, עם בשר סרטנים רך ומתקתק מפוזר מלמעלה. הלחם היה ספוג בנוזלים שמחים של ירקות, אבל לא היה סמרטוטי מדי. למנות הראשונות ומנות הביניים התווסף גם מרק עדשים כתומות במחיר 32 שקל, למי שחייב את החורף שלו עם מרק.
בשלב העיקריות, הבחירה בין מנות החורף שהתווספו לתפריט הייתה קשה. מצד אחד, פפרדלה ביצים עם שרימפס (82 שקל), מצד שני סיר מולים עם צ'יפס בתנור (100 שקל). אנחנו החלטנו ליהנות מכל העולמות ובחרנו בפאייה זוגית של אורז עגול עם כל ההפתעות שלים יש להציע (195 שקל). להרבה מקומות יש נטייה מעצבנת להתקמצן על כמות פירות הים במנה. במנה שלנו הם הגיעו בצורה נדיבה. האורז העגול היה עשוי בדיוק במידה הנכונה והכל קושט ברצועות פלפל אדום שהוסיפו לטעם. מדובר במנה הכי משביעה בתפריט, שמספיקה לזוג ולמזדנבים. מי שאומר לכם שאורז הוא מנחם וממלא, האמינו לו. אנחנו אפילו שכחנו לרגע שבחוץ מחכה לנו סופה מהגיהנום.
כדי לעכב את היציאה לחורף הזועם, הזמנו שני קינוחים: קרם ברולה (34 שקל) וקרפ שוקולד עם גלידת וניל ובננה מקורמלת בתנור (38 שקל). הראשון יספק את כל מה שחובבי קרם הברולה מחפשים (טעם ונילי עמוק ומרקם קרמי עשיר, כנראה), אני באופן אישי לא יכולה לסיים ארוחה בלי משהו משוקולד (ואם יש בננה מקורמלת ליד אז מה טוב). מצאתי את הנחמה שלי במנה הזאת, שהייתה לא פחות מגן עדן.

* הכותבת הייתה אורחת המקום
comme il faut cafe - האנגר 26 - נמל תל אביב תל אביב, 03-5449211
תאריך:  11/12/2007   |   עודכן:  11/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
קבוצת ביטוח ישיר מציגה קופת גמל חדשה עם "טייס אוטומטי", שבו משתנים מסלולי ההשקעות מדי כמה שנים ממניות לאג"ח    אפשרות למסלולי השקעה אישיים    מדווחת על תשואות גבוהות
רותי אברהם
ראש מועצה אזורית, אשכול חיים ילין, מותח ביקורת על המדינה המטילה אחריות למיגון בתים בשדרות על בעליהם    ילין: "עמדת הממשלה אינה מוסרית"
אלעזר לוין
מנכ"ל חברת ישיר ניהול קופות גמל, גיל ויסמן, מגלה כי דוקא הוא יצא מוקדם מדי מהבורסה
רונן ליבוביץ
ועדת העבודה דנה ברפורמה בבריאות הנפש    המטרה: להעביר את אחריות הטיפול לידי קופות החולים    משנה למנכ"ל משרד הבריאות: "הנתק הקיים היום בין הטיפול בגוף לבין הטיפול בנפש הוא בלתי נסבל"
דרור מרום
הלשכה המשפטית של המשרד קובעת כי המהלך החד-צדדי של המאפיות להעלאת מחיר הלחם שבפיקוח ב-10.6% - יהיה חוקי רק החל מיום שישי השבוע    אולם המחיר החדש כבר נכנס לתוקף היום    ועדת הכספים של הכנסת תאשר העברת 50 מיליון שקל מתקציב תנועת ש"ס לפיצוי המשפחות הנזקקות - בתגובה למהלך של בעלי המאפיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il