X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"הישרדות" של ערוץ 10 לא חורגת במאום מן הפורמט המקורי, אבל לכו תדעו, אולי ארכיטקט ורה ועו"ד דן יכבשו גם אתכם
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

"הישרדות", ערוץ 10, שבת ב-21:00
אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני מרגישה שאני בשלה לגשת למבחן התיאוריה של מלאכת ההתקיימות על אי טרופי מבודד. את רזי המקצוע הקנו לי שלוש עונות של "אבודים" וידידות רבת שנים, גם אם לא מחייבת, עם "הישרדות" האמריקנית.
אי לכך, הגירסה הישראלית שהפיק ערוץ 10 לריאליטי הקדמוני הזה לא מחדשת יותר מדי לי ולשורדי-ספה ותיקים שכמותי. אכילת רמשים, כריית בארות, התרועעות עם אנשים מעצבנים כשרק הבנדנה השבטית לעורנו - קטן עלינו! נראה את "עשרים המתמודדים שלנו" צולחים מרתון של "האנטומיה של גריי" בדי.וי.די ואז נדבר על מתיחת גבול היכולת האנושית.
מה שאני מנסה לומר זה שמאז שהפורמט של "הישרדות" יצא לאוויר העולם (ויקיפדיה מספרת שזה קרה לפני 10 שנים שלמות ועוד בשבדיה) הקטע של לזרוק אנשים על אי בודד ולראות איך הם מסתדרים בלי כל הפינוקים של העולם המערבי, די נשחק. הגירסה המקומית ל"הישרדות" יצאה לדרך, אם כן, בלי אלמנט ההפתעה אבל עם הזווית הישראלית, שזה, כידוע, לא מעט. ועם זה מתכוונים בערוץ 10 לנצח במלחמת הרייטינג של מוצאי שבת. אם לשפוט לפי הפרק הראשון ששודר אמש, יש להם סיכוי, בכל זאת מדובר על הפקה מושקעת ומבדרת, אבל גם את הקרב הזה הם בטוח לא יקחו בהליכה.
ראשית, הבה נדסקס את ההחלטה לפתוח את העונה בפרק בן שעתיים, שזה בערך שעה ורבע יותר מדי. אם לא נשברתם באמצע, באמת כל הכבוד לכם - עמדתם באתגר וזכיתם בפסל החסינות ובאבן האש. אני מניחה שכוונת המשורר היתה לרכוב על גלי ההייפ ולקוות שנצפה עם אצבע רחמנית על הכפתורים של השלט. וכך, לאחר שנילכד בקסמיהם של המתמודדים והמתמודדות החתיכים והחתיכות ממש ממש נרצה לדעת מה יעלה בגורלם בשבוע הבא, ושילכו לעזאזל כל לובשי הגטקעס מ"נולד לרקוד"!
למען האמת היה ערב די מפרך: שני אתגרים, הדחה אחת ואינסוף וריאציות על המשפט "למה מי הוא שיגיד לי מה לעשות?". ואם חיפשתם משהו ככה אסלי, ישראלי מקורי, שיבדיל את "הישרדות" שלנו מעוד "הישרדות" של גויים מנומשי כתפיים - מצאתם בקושי קבלת שבת אחת ואיזה "יש לך פה נ.צ של מערה" חיוור.
ערוץ 10 קנו רפליקה מדוייקת של המקור, הכל כולל הכל. כמו שאלכס, מורה לחינוך גופני, אמר שדן, עו"ד, אמר: כל הבנות "כוסיות", ולטעמי גם הבנים נראים לא רע בכלל - וכולם מתפשטים כל הזמן בלי סיבה. ולצד היפים והיפות ישנם הזקנים, שנהוג להחזיק מהם חבר'ה מנוסים. וכרגיל, ישנו הקונפליקט המגדרי (למה מה קרה שהבנות יושבות ואוכלות קוקוסים?), וכמו תמיד לכולם קר ורטוב ובסוף כולם מעיפים את הבחורה השמנמנה והבדחנית (היי שלום, מיה, סלקטורית ברכבת ישראל).
אבל נו, זה מה יש ועם זה נסתדר, בתקווה שלא יעשו לנו עוד קונצים של תוכניות כפולות. בפרק הראשון כבר סימנו בעבורנו אנשים שאנחנו צריכים לזכור את הפרצוף (היפה) שלהם. כזה הוא דן, עו"ד, שמסתמן כבחור חד מחשבה, לאחר שכבר בימים הראשונים הוא מגבש לעצמו הרמון בן שלוש חברות נאמנות שילכו איתו באש במים ובהצבעות. הצופה הנבון יודע כמובן שדן צריך להיזהר כשהוא מתעסק עם כמה בנות במקביל - נקמה כמו נקמתה של אישה נבגדת לא ברא השטן וכל זה - והרי לנו מוטיבציה להמשיך לצפות. או כמו שניסחה את זה נעמה, קוסמטיקאית, בשעת הדלקת המדורה: "דן, תיזהר על הפנים".

תאריך:  16/12/2007   |   עודכן:  16/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
משטרת ישראל עצרה הבוקר ארבעה חשודים בהורדת חומר פדופיליה מרשת האינטרנט    ראש מפלג ההונאה במחוז הצפוני מגלה: צפויים עשרות מעצרים בפרשה
יפעת גדות
אישה מצרפת שעברה השתלת פנים ב-2005, כשהיתה בת 38, מרוצה מהתוצאות שנתיים אחרי    5 ימים לאחר הניתוח יכלה האישה לשוחח, 6 חודשים לאחר מכן הרגישה תחושות קור וחום וכמעט 9 חודשים לאחר הניתוח יכלה גם לחייך    כיום יכולה להשתמש בפניה כדי להביע רגשות כמו הנאה או עצב
ONE
הבעלים של מכבי ת"א כינס מסיבת עיתונאים בה דיבר על העיסקה עם שניידר ועל הסכסוך עם מאנה    לוני: לא מגיעה לו אגורה, שיפסיק עם המשחק ילדים"
הדר פרבר
בהודעה רשמית של הצבא נאמר כי הצבא תקף מטרות של המורדים הכורדים, אך גורם בעירק אמר כי הופצצו כפרים אשר אינם קרובים לבסיסי המורדים
איציק וולף
במכתב לפרקליט הצבאי הראשי נטען כי ראש אגף משאבי אנוש, אלוף אלעזר שטרן, הדליף מסמכים שמורים לעיתונאי יאיר לפיד    "גם אם זה לא הוא חקור מי הדליף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il