X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"הנרגנים" הישראלים הם אנשים חביבים למדי, אפילו מצחיקים, אבל לא כל-כך נרגנים דרושות הערות מרושעות יותר
▪  ▪  ▪
[צילום: מתוך עכבר העיר]

תמיד לבריטים יש את הרעיונות הכי טובים בכל מה שקשור לטלוויזיה. כך גם "הנרגנים", או בגרסתה המקורית "מקטרים בעמידה", מבוססת על "פורמט" בריטי, תוכנית שבה מובאים כמה גברים מפונקים וביקורתיים ומתבקשים למתוח ביקורת על כל מה שזז - החל מהרכבת התחתית וכלה בבית המלוכה. המקור מלא חן ועוקצנות כפי שרק בריטים יודעים.
הגרסה הישראלית, לפחות לפי הפרק הראשון ששודר אתמול, חביבה גם היא, אבל לא עלתה עדיין על פסי הרוע המלבב הדרושים על-מנת להצליח במשימה באופן מלא.
"הנרגנים" הם חבורה של גברים ישראלים מעל גיל 40, שעוסקים בעיתונות וגרורותיה הטלוויזיוניות. כך ניתן לראות שם את דורון רוזנבלום, גידי גוב, גיל טבת, רון קופמן, אבנר ברנהיימר ואחרים. כולם אנשים חביבים למדי. אומנם לא ברור עד כמה דק ההומור של רון קופמן - אבל ניחא, אולי עדיף דווקא להרגיש מעט מהניחוח ישראלי, אחרי הכל אנחנו לא יושבים על גדות התמזה.
בתוכנית אמש, הנרגנים קיטרו על קדמה טכנולוגית ועל הקושי שלהם להתמודד איתה. מטלפונים סלולריים ועד רשתות של בתי קפה, רוב ההערות היו צפויות למדי ועדיין משעשעות למדי. מה זה בדיוק הדור השלישי ומי צריך את זה, למה למחשב יש כל-כך הרבה חורים וחוטים, למה הטלפונים הניידים הופכים קטנים יותר ויותר לעומת הטלוויזיות שנהיות גדולות ואיך מלצריות בבתי קפה מצליחות לא לראות את הלקוחות שזקוקים להן.
בין הראיונות שזור סיפור מסגרת, שמורכב מאילוסטרציה בקולו של שי אביבי, שהפך זה מכבר לקול המזוהה עם הבורגני, הנרגן, הישראלי המצוי. הקול הזה הוא שחושף את הבעיה הגדולה ביותר של הגרסה הישראלית - מאמץ יתר.
בסביבה שבה "הכל פוליטיקה" זו דרך חיים, כמעט כל נושא בתוכנית יכול להגיע לפיצוץ תוך שניות ספורות. תוכנית מהסוג הזה שומרת בכוח על ארשת קלילה ולא הולכת רחוק מדי עם הביקורת, שלא ניכנס חלילה לשדה מוקשים.
כשמתחילים לדבר על תוכניות ריאליטי, שגם הן היו אחד הנושאים אמש, אפשר די מהר להגיע לסוגים נוספים של זבל טלוויזיוני, אבל רבים מדי מהמרואיינים מעורבים בהם באופן אישי, אז את זה נעזוב. כך הופכת הלגיטימציה לומר כל דבר שהוא הכי רחוק מ"פוליטיקלי קורקט", למשהו ממושטר ומאורגן, לבדיחה כתובה היטב ולא ספונטנית, שכל קשר בינה ובין קוטריות בריאה ומשולחת רסן מקרי בהחלט.
עם מעט קשר למה שנכתב עד-כה ואם יותר לי להיות לרגע נרגנת, מדוע הקרדיטים בסוף לא ניתנים לקריאה? גם עוברים מהר וגם חורגים מחוץ למסך. האם כל העוסקים במלאכה לא זכאים לכך שנוכל לדעת מי הם? ממש מעצבן.

תאריך:  17/12/2007   |   עודכן:  17/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
אחרי ההפסד לבית"ר, בהפועל ת"א לא שוכחים את המאמן שהתפטר: "לוזון הרס אותנו, חבל שגוטמן לא בא בתחילת העונה"    האדומים מחפשים מגן ושחקני התקפה
דרור מרום
בשלב הראשון תירכש רק מערכת אחת בהיקף כספי מצומצם - אולם החברה מעריכה כי "בהמשך צפויה הצטיידות במערכות נוספות"
רותי אברהם
ביהמ"ש המחוזי בנצרת גזר מאסר עולם ועוד 15 שנים על מוחמד ענבתאווי, רוצח החייל אולג שייחט    השופטים: התקשינו למצוא סיבה להקלה בעונש
שרון קביליו
צוות התוכנית נולד לרקוד ישתף פעולה עם עמותת אור ירוק במטרה להצטרף למאבק בתאונות הדרכים    כחלק משיתוף הפעולה החדש יגיע צוות התוכנית לאזורי בילוי שונים בארץ וינסה לסייע לבליינים שאינם בכושר נהיגה לחזור אל ביתם בשלום
דרור מרום
בהתפלגות המלונות לפי ערים - נרשמו עליות של 35% בטבריה, ויותר מ-11% בהרצליה, בתל אביב ובחיפה    חלקן של ירושלים ותל אביב בהכנסות מתיירים היה יותר מ-60% מכלל הארץ    אילת ומלונות ים-המלח תרמו כמחצית מההכנסות מישראלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il