X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קשת בקרב הגנה מול ערוץ 10? מזיזה את "ארץ נהדרת" ליום ראשון מול "הישרדות" שהוזזה לאותו יום בערוץ 10 החליטו להזיז את אחד הפרקים ליום ראשון בתקווה שהדבר יעלה את הרייטינג
▪  ▪  ▪

הרייטינג עשה את שלו - בעקבות הכשלון והאכזבה מההישג אליו הגיע הפרק הכפול הראשון של "הישרדות", הוחלט בערוץ 10 לפצל את פרקי הסדרה לימים שונים. בשבוע הקרוב ישודרו הפרקים במוצאי שבת וביום ראשון, אבל גם זה לא סופי. לפחות עד ה-5 בינואר, אז מתחדשים משחקי ליגת העל בכדורגל, תשודר "הישרדות" ביום ראשון. בתום הפגרה יחליטו בערוץ על השיבוץ הסופי.
ל-TheMarker נודע כי בערוץ בודקים באיזה יום באמצע השבוע הכי כדאי לשבץ את הפרק העוקב של "הישרדות", וככל הנראה ההחלטה תיפול לאחר פרסום לוח השידורים של רשת וקשת.
עד להודעה חדשה, ישודרו בשבת שני פרקים: במקום תוכנית האקטואליה "מועצת החכמים", שירדה מלוח השידורים עד להודעה חדשה, ישודר פרק חוזר של הסדרה, ובשעה 21:00 ישודר פרק חדש. ביום ראשון ישודר פרק חדש נוסף. ל-TheMarker נודע שעם החלפת ימי השידורים, בכוונת קשת להעמיד ביום ראשון את "ארץ נהדרת". ביום ראשון הקרוב תשודר מול "הישרדות" תוכניתה החדשה של רשת - "גריז".
גורמי תקשורת אמרו ל-TheMarker שבימים אלו בוחנים בקרב הזכייניות ובערוץ 10 את לוח השידורים החדש, כשכל אחד מהערוצים מחזיק את הקלפים צמוד לחזה. "לכן החליטו בערוץ 10 להציב רק בינתיים את אחד הפרקים בימי ראשון, ולאחר שיראו מה הציבו המתחרים יחליטו אם לשנות גם את זה", אמר אחד הגורמים.
סדרת הריאליטי "הישרדות" עלתה לאויר במוצאי שבת האחרונה, כהפקה יקרה במיוחד שמוערכת בלמעלה מ-5 מיליון דולר. למרות ההשקעה ומסע הפרסום, היא הגיעה לרייטינג של 13.6% בקרב כלל משקי הבית, למול 19.8% ל"נולד לרקוד" בערוץ 2 (קשת), מה שגרם לאכזבה עמוקה בערוץ. בעקבות כך, הסבירו גורמי תקשורת, החליטו בערוץ להזיז את אחד הפרקים לאמצע השבוע ולפצלם ליומיים, בתקווה שהדבר יעלה את הרייטינג ויצדיק את ההשקעה בהפקה היקרה הזו.
מקשת סירבו להגיב לידיעה.
מרשת נמסר כי אין שינוי בלוח השידורים המתוכנן.

תאריך:  17/12/2007   |   עודכן:  17/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש בראש: ארץ נהדרת מול הישרדות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון הגיע לביקור בבית משפחת עמר בשדרות שנפגע על-ידי רקטת קסאם    לדבריו, "יימצא פתרון לירי הטילים ויש מה לעשות בעניין המיגון"
רונן ליבוביץ
משפטנים וחברי כנסת תקפו הצעת חוק המציעה כי חבר כנסת יודח אם יאחז בזכות השתיקה    פרופסור סוזי נבות: "ההצעה היא סנונית ראשונה ליד קלה על ההדק בכל הנוגע לצמצום זכויות היסוד של חברי כנסת"    ח"כ גלאון: "חייבת להיות סנקציה כלשהי"
רותי אברהם
פרקליט המדינה הנכנס משה לדור מציב מטרה: שיפור תדמיתה של הפרקליטות    "אי אכיפת החוק היא מסר שעלול להוביל את החברה בישראל לאנרכיה"
דרור מרום
מתחילת השנה הנוכחית ועד לתחילת החודש הנוכחי, היו 3.9 מיליון יציאות לחו"ל - לעומת 3.7 מיליון בשנת 2006 כולה    השנה צפויה להיות יוצאת דופן בתיירות היוצאת
שרון קביליו
תוכנית בידור חדשה שמגיעה למסך הקטן תעסוק בסיפורו של הקאוצ'ר אברהם שולץ המנסה לפתור את בעיותיהם של כוכבי הבידור בישראל, אך במקום לסייע להם הוא רק מסבך להם את החיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il