X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן צ'לסי סירב להצטרף לתחושה הכללית כי קבוצתו קיבלה הגרלה נוחה: "גם ברמן ולאציו חשבו כך ותראו איפה הם". בניטז: "אינטר מודאגת מאיתנו"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

צ'לסי ומאמנה הישראלי, אברהם גרנט, יתמודדו מול אולימפיאקוס היוונית בשלב שמינית גמר ליגת האלופות, כך קבעה ההגרלה שנערכה היום (שישי) בצהריים.
למרות דעות הפרשנים כי קבוצתו קיבלה הגרלה נוחה, גרנט סירב להתייחס כך ליוונים: "נראה אחרי המשחק אם זו היתה הגרלה קלה. אני חושב שגם ורדר ברמן ולאציו חשבו כך, אבל הם (אולימפיאקוס) שיחקו טוב בשלב הבתים".
"הם הפסידו נגד ריאל מדריד ב-10 שחקנים, ניצחו את ברמן בבית ולאציו בחוץ", המשיך להלל גרנט את יריבתו, "אני לא חושב שזה משחק קל. כל היריבות בשלב הזה הן באותה רמה פחות או יותר".
לגבי הסיכויים שלן לזכות במפעל, מה שקודמו בתפקיד, ז'וזה מוריניו, לא הצליח לעשות אמר גרנט: "על הנייר יש לנו סיכוי טוב, אבל קודם כל אנחנו צריכים להעפיל לסיבוב הבא ורק אח"כ נוכל לדבר על לזכות בגביע".
בניטז: אינטר מודאגת מאיתנו"
ליברפול ויוסי בניון ייפגשו את אינטר בשמינית גמר ליגת האלופות. כך נקבע בהגרלה. ראשי ליברפול אומנם חששו ממפגש מול ריאל מדריד או ברצלונה אך גם אלופת איטליה היא יריבה לא פשוטה. "אני מכיר אותם מהזמן שאימנתי בולנסיה. הם קבוצה מצוינת וצפוי לנו קרב קשה", אמר מאמן ליברפול, רפא בניטז על היריבה.
"מה שבטוח, גם הם מודאגים מאיתנו" אמר המאמן הספרדי והזכיר לכולם את ההגרלה מהשנה שעברה: "גם כשהגרלנו את ברצלונה בעונה שעברה אמרו שזו הגרלה קשה, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה עוד חודשיים" בניטז הוסיף: "אם אתה רוצה לזכות אתה צריך לנצח את המועדונים הטובים בעולם. מקווה שנפגוש עוד מועדון כזה בשלב הבא".
המנהל הטכני של ליברפול, ריק פרי, גם כן חושב שיהיה משחק קשה: "מצפה לנו משחק גדול. עבר הרבה מאוד זמן מאז שפגשנו אותם בפעם האחרונה".
"אינטר היא קבוצה טובה מאוד", הוסיף פרי, "הם זכו באליפות מצוינת באיטליה והם ממשיכים להוביל את הסריה A גם העונה אבל חשוב לזכור שאין משחק קל בשלב הזה של ליגת האלופות. אינטר נמצאת בריצה מצוינת", המשיך פרי, "הם קבוצה טובה מאוד מאוד. אנחנו יכולים לזכות בליגת האלופות", סיכם פרי, "זו המטרה שלנו".
יו"ר ארסנל: "היינו מעדיפים יריבה קלה יותר"
אולי המפגש הכי מסקרן בשלב שמינית הגמר הוא בין סגנית האלופה בשנת 2006, ארסנל לבין אלופת 2007, מילאן.
"אין הרבה משחקים יותר גדולים מזה", אמר קית' אדלמן, יו"ר ארסנל והוסיף: "היינו מעדיפים יריבה יותר קלה". לגבי המשך הדרך אמר אדלמן: "אנחנו רוצים לזכות בכל התארים העונה ויש לנו את הסגל בשביל לעשות זאת.
גם במילאן היו מאוכזבים מההגרלה שזימנה להם את התותחנים. מנהל הקבוצה, אומברטו גנדיני, נשמע מדוכדך אחרי שנודעו תוצאות ההגרלה: "היו הגרלות טובות יותר. קיבלנו את ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל".
"יש להם מאמן מצוין בדמות ונגר ושילוב של שחקנים צעירים ובוגרים טובים", אמר גנדיני על היריבה והוסיף על קבוצתו: "בכל מקרה אנחנו צריכים לעבור ולהוכיח שמילאן היא הקבוצה טובה באירופה".
מיאטוביץ': רומא יריבה קשה"
מפגש מעניין נוסף במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות יהיה בין אלופת ספרד, ריאל מדריד לסגנית אלופת איטליה, רומא.
המנהל הטכני ושחקן העבר של ריאל, פרדרג מיאטוביץ', אמר על היריבה האיטלקי שלו אחרי ההגרלה: "רומא קבוצה מצוינת, יש להם שחקנים טובים מאוד".
"יש לנו כבוד אליהם, אבל אני חושב שיש לנו את הכלים לעבור", אמר מיאטוביץ' והוסיף: "מה שבטוח, זה שהאוהדים יהנו ממשחקים טובים, כי רומא היא קבוצה שנותנת לשחק".

תאריך:  22/12/2007   |   עודכן:  22/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרנט: נראה אחרי המשחק אם זו הגרלה קלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
בפתיחת ועידת ארגון מדינות מרכז אמריקה והים הקריבי "פטרוקריבה", הציע נשיא ונצואלה לספק להן נפט תמורת מוצרים ושירותים
משה ריינפלד
"וושינגטון פוסט": בהשקעה של מיליארד דולר נבנה בסיס נתונים שיאגור אמצעים ביומטריים לזיהוי עבריינים ולחקירת פשעים
משה ריינפלד
שר ההגנה האמריקני: עקב שיפור המצב בעירק נוציא משם חמש חטיבות עד יולי 2008    עקב הקיצוצים אזל הכסף למלחמות בעירק ואפגניסטן
משה ריינפלד
תחנת אל-ערבייה: נעצרו טרוריסטים מאל-קאעידה    יותר מ-2 מיליון עולי רגל סיימו ביום שישי (21.12.2007) את חמשת ימי החג' בלא תקריות
משה ריינפלד
צ'כיה, אסטוניה, הונגריה, לטביה, ליטא, פולין, סלובקיה וסלובניה, וכן האי מלטה, ציינו ביום ו' בחצות בטקסים חגיגיים את החלת אמנת שנגן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il