X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חלוץ המרסיסיידרס ענה באתר הקבוצה על שאלון שמדרג את שחקני הקבוצה בכל מיני קטגוריות. גלו מי הרקדן הכי טוב בליברפול ומי הכי מצחיק בקבוצה
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

כבכל שנה, האתר הרשמי של ליברפול לקח את אחד השחקנים בקבוצה וביקש ממנו לדרג את חבריו בכל מיני קטגוריות, חלקן קשורות לכדורגל, חלקן פחות.
הפעם הקורבן היה פיטר קראוץ', החלוץ הגבוה והגמלוני של הקבוצה, שמקבל השנה פחות דקות משחק, אבל זכור כבחור עם המון חוש הומור ובעיקר יכולת תנועה, כפי שזכור מגביע העולם בגרמניה, שם נתן את הפירוש שלו לריקוד המכונה.
אם להיות מעט פרובינציאליים, קשר ליברפול, יוסי בניון, מקבל התייחסות חיובית בתשובתו של קראוץ' לגבי מי היה לוקח איתו להתמודדות בחידון: "מבחינת ידע בכדורגל זה ג'יימי קראגר. בידע כללי זה מאבק, אולי זה בניון. הוא יכול לדאוג לעצמו. הוא אחד מהיותר חכמים בסגל".
שחקן השנה של קראוץ' הוא סטיבי ג'י, הלוא הוא סטיבן ג'רארד: "ניסיתי לחפש מישהו אחר, אבל אני לא חושב שאפשר לתת את זה למישהו מלבד סטיבי ג'י".
כשחקנים הצעירים של השנה מכתיר קראוץ' את נאביל אל-זאהר וג'ק הובס, שרק השנה נכנסו לסגל, כשהאחרון זוכה גם לכבוד להיבחר לשחקן המשתפר של השנה.
הגיבור הלא מושר של השנה על החלוץ הוא מגן הקבוצה, סטיב פינאן: "הוא שחקן פנטסטי, אחד המועמדים שלי לשחקן השנה". שער השנה הוא כמובן שערו של צ'אבי אלונסו מול ניוקאסל, שהובקע מחצי מגרש והופעת השנה ניתנה לניצחון מול מארסיי בליגת האלופות (0:4).
את תואר השחקן הכי קשוח בקבוצה נותן קראוץ' למוחמד סיסוקו: "הוא אוהב לשים את הרגל שלו בפנים, אפילו באימונים". המשקיעים הכי גדולים באימונים על-פי קראוץ' הם סטיבן ג'רארד ופפה ריינה, כשבצד השני של הסקאלה נמצאים רובי פאולר ודיטמאר האמאן.
מי השחקן הכי מצחיק? ובכן אם בניון הכי חכם, אז חברו לצד הימני בקישור, ג'רמיין פנאנט, המצחיק: "תמיד יש לו כמה טריקים". הכי נחמד? "זה חייב להיות דניאל אגר". השותף הכי טוב לחדר? "סטיב פינאן" והכי גרוע "ג'רמיין פנאנט, הוא הולך לישון מאוחר ואף פעם לא מתעורר".
ג'יימי קראגר נבחר על-ידי קראוץ' לצרחן הכי גדול ואנדריי וורונין סיים ראשון אצל החלוץ כבחור עם התספורת הכי גרועה: "אמרנו לו להוריד את הפוני, אבל הוא מאוד נאמן לו". פרננדו טורס נבחר לשחקן שמסתכל הכי הרבה במראה והרקדן הכי טוב? "אני לא יכול לראות אף אחד מעבר לעצמי", גיחך קראוץ'.
אחרי שירד על פנאנט בכל דרך אפשרית, נתן קראוץ' לקשר את תואר המתלבש הכי טוב ולאלברו ארבאולה את תואר המתלבש הגרוע ביותר. השחקן הכי יהיר הוא לוקאס הברזילאי ואת תואר השחקן עם הטעם הכי טוב במוזיקה קוטף סטיבי ג'י.
ונחזור לענייני כדורגל - ליריבים הכי קשים על-פי קראוץ' נבחרו ג'ון טרי, בלם צ'לסי וריו פרדיננד, בלם מנצ'סטר יונייטד והאוהדים הכי טובים חוץ מאוהדי ליברפול הם אוהדי ניוקאסל, שמגיעים בהמוניהם למשחקי החוץ.

תאריך:  22/12/2007   |   עודכן:  22/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פיטר קראוץ': יוסי בניון הבחור הכי חכם בסגל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ONE
מאמן צ'לסי סירב להצטרף לתחושה הכללית כי קבוצתו קיבלה הגרלה נוחה: "גם ברמן ולאציו חשבו כך ותראו איפה הם". בניטז: "אינטר מודאגת מאיתנו"
משה ריינפלד
בפתיחת ועידת ארגון מדינות מרכז אמריקה והים הקריבי "פטרוקריבה", הציע נשיא ונצואלה לספק להן נפט תמורת מוצרים ושירותים
משה ריינפלד
"וושינגטון פוסט": בהשקעה של מיליארד דולר נבנה בסיס נתונים שיאגור אמצעים ביומטריים לזיהוי עבריינים ולחקירת פשעים
משה ריינפלד
שר ההגנה האמריקני: עקב שיפור המצב בעירק נוציא משם חמש חטיבות עד יולי 2008    עקב הקיצוצים אזל הכסף למלחמות בעירק ואפגניסטן
משה ריינפלד
תחנת אל-ערבייה: נעצרו טרוריסטים מאל-קאעידה    יותר מ-2 מיליון עולי רגל סיימו ביום שישי (21.12.2007) את חמשת ימי החג' בלא תקריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il