X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקנה של ליברפול לא מרים ידיים באשר לסיכוי קבוצתו בליגה: "נפתח פער בינינו למוליכות, אך אני בטוח שניצמד אליהן"
▪  ▪  ▪
אופטימי. בניון [צילום: AP]

בימים אלו משוחקים מחזורי חג המולד המסורתיים בפרמייר ליג כשהעונה ויותר מבעבר, מושך המאבק בצמרת הליגה את עיניהם של אוהדי הכדורגל בישראל, עם לא פחות משלושה נציגים בכחול-לבן שנוטלים חלק במירוץ אחר האליפות.
ליברפול, שהתרחקה מעט מהצמרת הגבוהה בפרמייר ליג לאחר ההפסד הביתי למנצ'סטר יונייטד, תצא לשני משחקי חוץ מול חשובים מול דרבי ומנצ'סטר סיטי ותסגור את הכריסמס עם משחק ביתי מול וויגאן בתקווה לדגדג את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד בפיסגה.
שחקן המרסיסיידרס וקפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון, שכבש את השער הראשון של הקבוצה ב-1:4 על פורטסמות' בשבת, התארח הערב (שני) בספורט 99 בשיתוף ONE והתייחס לסיכויים של קבוצתו להמשך הליגה: "במיליון אחוז, אין סיבה להוריד אותנו מהמאבק על האליפות".
"לא ראיתי שהורידו את צ'לסי מהמאבק על האליפות אחרי ההפסד לארסנל. לנו יש משחק פחות מכולם, מול ווסטהאם בבית ואם ננצח אותו נהיה נקודה מצ'לסי ו-7 מהמקום הראשון. זה מוקדם מדי להכריז שאנחנו מחוץ למאבק".
על הניצחון מול פורטסמות', שבא אחרי שני הפסדים רצופים של הקבוצה, אמר בניון: "היה חשוב לחזור למסלול הניצחונות כי נפתח פער איזשהו גדול בינינו למובילות. הניצחון הזה נותן לנו ביטחון ואני מאמין שנציג כדורגל יותר טוב במשחקים הקרובים וניצמד למובילות".
על הלחץ מצד התקשורת והדיבורים על מעמדו הרעוע של מאמן הקבוצה, רפא בניטז, אמר בניון: "כמובן שבתקשורת יותר מדברים על זה, גם לפני המשחק מול פומפי דיברו על כך שאולי בניטז יסיים את תפקידו ויפטרו אותו. מבחינת השחקנים אין לחץ באימונים והאווירה אחרי הפסדים היא אותו דבר כמו אחרי ניצחונות".
"יש כאן 1001 עיתוני ספורט אז כל הזמן מדברים. זה הכל משחקים של התקשורת, על השחקנים זה לא משפיע. אם נהיה יותר קרובים למוליכות ידברו אחרת"
על הרוטציה של מאמן ליברפול אמר בניון: "כולם רגילים לזה, זה שנה ראשונה שלי פה, אבל בניטז כאן כבר 3-4 שנים. רוב השחקנים רגילים למצב הזה, לאנשים מבחוץ זה נראה מוזר. זו הדרך שלו, בגלל זה צריך להיות מוכן להכל".
על ההרכב המתחלף חדשות לבקרים, אמר: "השנה נראה לי שרק פפה ריינה השוער, קבוע בהרכב, למרות שאיזה 2-3 משחקים גם הוא הופתע. יום לפני אנחנו יודעים את הסגל ורק שעה-שעה וחצי לפני המשחק יודעים את ההרכב".
"בניטז עובד טקטי במשך כל השבוע ובגלל זה הוא יכול להרכיב מי שהוא רוצה. הוא תמיד אומר לנו שכולם צריכים להיות מוכנים ולחוצים עד הרגע האחרון".
בניון: "תמיר כהן יכול להצליח בבולטון"
בניון התייחס לתמיר כהן, שסגר בסוף השבוע על חוזה לשלוש וחצי שנים בבולטון ואמר: "זו שנה שלישית שלי באנגליה, אחרי תקופה ארוכה בספרד. הוא יכול לרוץ 90 דקות ולהילחם על כל כדור וזה מה שמחפשים פה. גם עלי אמרו שאני לא אצליח בגלל המבנה גוף שלי וכו'. אבל הוכחתי שאני מוכן להילחם על המקום שלי. גם תמיר כהן יוכל".
על הצלחתו האדירה של אברהם גרנט בשורות צ'לסי אמר בניון: "לאברם לא הזיז שצלבו אותו. אני מכיר אותו טוב. הוא ידע שאם הוא ימשיך בשלו הוא יצליח. היום התקשורת מפרגנת ומדברים על הדרך שלו".
לסיום, לא יכל בניון להתעלם מהגרלת שמינית הגמר בליגת האלופות, שהולידה לליברפול מפגש פיקנטי מול אינטר ואמר: "היינו באימון ואחד הפיזיותרפיסטים הודיע לנו. כל קבוצה שהיינו מקבלים היתה יריבה קשה. יש לה שחקנים מוכשרים אבל ליברפול מאמינה בעצמה ורגילה למעמדים האלו, אפילו שאומרים שאנחנו לא פייבוריטים".

תאריך:  24/12/2007   |   עודכן:  24/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
שופטת חייבה מרפאה לפצות לקוחה ששילמה בעד ניתוח לייזר להסרת משקפיים מסוג יקר ועברה את הניתוח הזול יותר
איציק וולף
הישג לפורום מוסדות התרבות: אחרי שהפגינו והצהירו כי לא ישתתפו בחגיגות ה-60 למדינה התערב ראש הממשלה    התקציה יעמוד השנה על 445 מיליון ש"ח
משה ריינפלד
שופט: העובדה שמועצת כפר שמריהו קבעה סיווג של "בית ספר" לצרכי ארנונה מלמדת שהתכוונה לבית ספר עם כוונת רווח
אלעזר לוין
החברה תבנה מגדל בן 19 קומות ו-71 דירות יוקרה לציבור הדתי
איציק וולף
רוב מוחץ של חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת דורש לכנס דיון מיוחד של הוועדה על-מנת לברר מדוע משרד החוץ אינו פועל להצלת חייו של הישראלי יאיר קליין העומד בפני גירוש לקולומביה    סירבו לחתום חברי הכנסת יוסי ביילין ולימור לבנת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il