X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ה-Five Device Recharging Station הוא גאדג'ט שיאפשר לכם לטעון חמישה התקנים בבת אחת. כמה זה עולה? למי בעיקר זה מיועד? ומה קורה עם כל הכבלים?
▪  ▪  ▪

אם גם לכם יש טונות של גאדג`טים, או שאתם משפחה מרובת ילדים וטלפונים ניידים שאת כולם צריך לטעון (את הטלפונים, לא את הילדים), אתם ודאי יודעים כמה קשה זה. צריך לא רק מספיק שקעים חשמליים, אלא גם מקום רב כך שלא תיתקלו בכבלים. ומה קורה אם במקרה חפצה נפשכם בטיול, ואין לכם איך לטעון את כולם בחדר במלון בו אין הרבה שקעים? לכל הבעיות הללו יש עכשיו פתרון.
הכל בבת-אחת
ה-Five Device Recharging Station הוא פלטפורמה לטעינה המספיקה לחמישה התקנים. המערכת מקבלת חשמל משקע רגיל בקיר, כך שניתן לטעון בבת-אחת גם את הטלפון הסלולארי, גם את ה-iPod וגם את ה-PDA.
אם אתם דואגים לבעיית הכבלים, הרי שכל הכבלים חבויים באופן המונע הסתבכויות ונפילות. בנוסף ניתן לקפל את כל היחידה לעובי של ספר, וכך לאחסנה בקלות, או לקחת אותה איתכם לטיולים. כל היחידה עשויה מחומר המונע החלקה, כך שאין סכנה שאחד ההתקנים ייפול או יחליק (הפלטפורמה עצמה וההתקנים שעליה מאונכים).
איפה כל הטלפונים?
לדעתנו, מדובר בפתרון טוב בעיקר לבתים עם טלפונים ניידים מרובים, הדורשים טעינה לעיתים קרובות. נכון שברוב הבתים יש מספיק שקעים חשמליים, אבל ככה אפשר לדעת בביטחון מלא איפה בדיוק נמצאים כל הטלפונים, מבלי להתחיל לחפש אותם כל בוקר. כל היחידה מוצעת כרגע תמורת 49.95 דולר, או כ-200 ש``ח.
למידע נוסף.

תאריך:  02/01/2008   |   עודכן:  02/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
אם נמאס לכם מרשתות חברתיות, פרויקט NOSO הוא בדיוק בשבילכם. למה כדאי להכיר חברים חדשים שלא יענו לטלפון שלכם אף פעם? מה הטעם לספר לכולם איפה אתם לא גרים?
רונן ליבוביץ
אולמרט נאם בכנסת בנושא מערכת החינוך    על שביתת הסגל הבכיר: 'אני מוכן ללכת לבוררות על העבר. לא יהיה ויכוח על הבורר'    "על ארגוני המורים לשנות תפישת עולם"
מערכת PCאון
באג ב-Windows Home Server עלול לגרום לאובדן מידע על-ידי הריסתם של קבצים. שימוש באיזה תוכנות גורם להרס זה? מה עושים במיקרוסופט בנידון?
דרור מרום
עלייה של 7% במכירות הישראליות בשווקים הבינלאומיים - לעומת 6.6 מיליארד דולר בשנת 2006    היהלומנים: "היתה שנה מלאת אתגרים לענף העולמי - ולמרות זאת הצליח הענף הישראלי להתמודד יפה עם האתגרים"
נתן שבע
בכיר במעריב: "במצב שבו דורשים מהעובדים להתייעל צריך לנהוג בהתאם"    הקיצוץ בשכר מגיע לאחר שהפסד מעריב ממשיך לתפוח כאשר מתחילת 2007 הפסידה החברה תפעולית 76 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il