X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הטניסאית הבכירה של ישראל גברה על פדאק, סלע הפסיד לבהנטו אובזילר נוצחה על-ידי גולובין ואמרה ל-ONE: "עכשיו צריך לצבור כוח לאליפות אוסטרליה"
▪  ▪  ▪
שחר פאר [צילום: AP]

ניצחון אחד ושני הפסדים - זה המאזן של הטניס הישראלי הבוקר (שני) כששלושת טניסאינו הבכירים עלו אל מגרשי טורנירי ההכנה לאליפות אוסטרליה.
שחר פאר ששמרה בדירוג החדש שפורסם היום, על מקומה ה-17 בעולם, ניצחה כצפוי את יוליאנה פדאק האוקראינית המדורגת 119 בעולם, 3:6 ו-2:6. ציפי אובזילר, 79 בדירוג החדש, שנכנסה ברגע האחרון כ"לאקי לוזר" לטורניר היוקרתי - נוצחה ע"י המדורגת 13 בעולם, טטיאנה גולובין הצרפתיה, 2:6 ו-3:6.
דודי סלע, המחבט הישראלי הבכיר בין הגברים, לא הצליח לנצל נקודות שבירה רבות והפסיד לצרפתי ג'וליאן בהנטו המדורג 68 בעולם, בסיבוב הראשון של טורניר אוקלנד, 4:6 ו-6:7.
פאר עלתה לשמינית הגמר בסידני
שחר פאר עלתה לשמינית גמר טורניר סידני כשניצחה את יוליאנה פדאק האוקראינית 3:6 ו-2:6. פאר תתמודד בשמינית הגמר של הטורניר מול המדורגת שניה בעולם, סבטלנה קוזנצובה הרוסיה. פאר פתחה עם 0:3 מהיר, שהמשיך ל-1:4, 2:5 ו-3:6 בסיום המערכה הראשונה.
במערכה השניה פאר שברה מיד בהתחלה ל-0:1, אך נשברה בפעם הראשונה במשחק ל-1:1. פדאק חיזקה את מעמדה כשעלתה ליתרון 1:2, אך שחר חזרה למערכה עם חמישה משחקונים רצופים ליתרון וסגרה את המשחק עם 2:6 תוך שעה וארבע דקות.
אובזילר נכנסה כלאקי לוזר בסידני והפסידה לגולובין
ציפי אובזילר שאתמול פרשה חולה ממשחק סיבוב המוקדמות המכריע לעליה לטורניר סידני, נכנסה בכל זאת כ"לאקי לוזר" לטורניר היוקרתי במקום חולה אחרת, נטלי דשי. אובזילר עלתה לשחק מול טטיאנה גולובין הצרפתיה, המדורגת 13 בעולם, ונוצחה 2:6 ו-3:6.
גולובין רצה ל-0:5 בפתיחת המערכה הראשונה ואז נכנסה אובזילר למשחק, שמרה ושברה ל-2:5 אך המדורגת 13 בעולם סגרה את המערכה ל-2:6. בפתיחת המערכה השניה המשחק הפוך לצמוד. אובזילר שמרה על ההגשות שלה עד ל--2:2.
גולובין שמרה על ההגשה ל-2:3, אולם אז הצליחה לשבור את אובזילר ל-2:4, במשחקון הבא אובזילר נתנה פייט, אך הצרפתיה שמרה ל-2:5. אובזילר נלחמה גם בשני המשחקונים האחרונים שהיו צמודים, אך הצרפתיה סגרה את המשחק עם 3:6, במשחק שארך שעה ושתי דקות.
"התחלתי לאט ולא טוב"- אמרה אובזילר ל-ONE אחרי המשחק, "אחרי כמה משחקונים העלתי את הרמה אבל זה לא היה מספיק בכדי לנצח. עכשיו אני צריכה לנוח ולצבור כוח מחודש לאליפות אוסטרליה. בסה"כ היו לי ארבעה משחקי הכנה וזה טוב".
סלע נוצח בסיבוב הראשון באוקלנד
דודי סלע לא הצליח להשיג ניצחון ATP ראשון ב-2008 כשנוצח ע"י המדורג 68 בעולם, ג'וליאן בנהטו מצרפת, בסיבוב הראשון של טורניר אוקלנד, 4:6 ו-6:7. הצרפתי פתח עם שבירה ועלה ל-0:2, סלע הצליח לשבור בחזרה ל-3:3 אבל בנהטו שבר שוב ל-4:5 והגיש בקלות למערכה.
במערכה השניה שוב ברח בהנטו עם שבירה ל-1:3, סלע שוב השווה ולבסוף הגיעה המערכה לשובר שוויון לאחר שסלע פספס נקודת מערכה לטובתו. בשובר השוויון בנהטו שלט, ניצח 3:7 ושלח את סלע לשבוע הכנות לאליפות אוסטרליה הפתוחה.
בסך הכל החמיץ סלע 12 נקודות שבירה מתוך ה-14 שהיו לו המשחק, בעוד הצרפתי מנצל 3 מתוך ה-6 שלו וזה אולי הנתון הסטטיסטי שהכריע את המשחק שנמשך שעה וארבעים דקות.
"דודי לא שיחק טוב היום", אמר ל-ONE מאמנו של סלע, יואב שב אחרי המשחק, "אבל בכל זאת נלחם וניסה לתת הכל, היו מספר הזדמנויות שלא נוצלו גם בגלל שבנהטו שיחק מצוין טוב בנקודות השבירה לרעתו. אני מאמין שבאוסטרליה דודי ישחק טוב יותר אחרי כל הלקחים שנלמדו בשבועיים האחרונים".
ירידה של 2 שלבים לסלע
בדירוג הגברים החדש שהתפרסם הבוקר, יורד דודי סלע שני שלבים למקום ה-66 בעולם. הראל לוי שיחל בעוד כמה ימים את מוקדמות אליפות אוסטרליה, עולה שלב ל-160.נועם אוקון שישחק אף הוא במוקדמות במלבורן, צונח 42 שלבים למקום ה-288 בעולם לאחר שלא הצליח להגן על הנקודות שלו בצ'לנג'ר ניו קלדוניה.
אמיר ווינטרוב עולה שלביים ל-332, דקל ולצר עולה שלביים למקום ה-407 ואלו עידו מרק עולה שלושה שלבים למקום ה-714 בעולם. בדירוג הזוגות שומרים אנדי רם ויוני ארליך על המקום ה-18 המשותף שלהם לאחר חצי הגמר בטורניר אדלאייד.
הראל לוי שהגיע לחצי גמר טורניר צ'נאי בהודו ביחד עם רג'יב רם, עולה שמונה שלבים למקום ה-75 בעולם. דודי סלע עולה באותו דירוג 43 שלבים למקום ה-246 בעולם בזוגות אחרי רבע הגמר עם סימונה בוללי באדלאייד.

תאריך:  07/01/2008   |   עודכן:  07/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פאר בשמינית גמר סידני, הפסדים לאובזילר וסלע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הילד הודה כי שמר על ילדה בת 10 ועל הפעוטה, כבת שנה וחצי וכי נתקף זעם כשהפעוטה החלה לבכות
איציק וולף
משרד ראש הממשלה העביר מסמך לידי ועדת וינוגרד ובו טענו אנשי המשרד כי יישמו את רובן המוחלט של המלצות דוח הביניים    הדוח הסופי יוגש ב-30 בינואר
איריס פרחי
נטען שהנתבעת לא תיקנה את מכונת הכביסה והתובע נאלץ להזמין טכנאי פרטי    התביעה נדחתה ונפסק ששימוש בשירותיו של טכנאי חיצוני ביטל את האחריות
איריס פרחי
לדברי התובע, בעלת הדירה אסרה עליו להשתמש במים בלילה ולבזבז חשמל    בית המשפט דחה את התביעה וקבע שאין עילת תביעה והתובע קיבל תמורה לכספו
שרון קביליו
מחקר חדש של אוניברסיטת חיפה מצא, כי קיימים ליקויים בטיפול בפסולת המסוכנת בישראל    לצורך המחקר, נבדקו כמויות הפסולת המסוכנת אשר אמורות להיווצר בתעשיות השונות באזור חיפה והקריות אל מול הכמות בפועל שמגיעה לרמת חובב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il