X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בלעדי: מנג'ר צ'לסי וכוכב העבר נפגשו והתפייסו בשיחה ארוכה. השניים היו בנתק מאז אי זימון הקוסם לנבחרת ברקו: "עדיין כועס אך צריך להתפייס"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

שנת 2008 נפתחה ברגל ימין בכדורגל הישראלי, לא בגלל התוצאות ומצב הענף שלנו. הסכסוך המתוקשר ביותר בין הכוכב אייל ברקוביץ' למנג'ר אברהם גרנט הסתיים היום (שלישי) באופן רשמי במסדרונות ההתאחדות לכדורגל.
כזכור, השניים היו מצויים בנתק מזה 4 שנים בעקבות אי זימון הקוסם למשחקי הנבחרת במוקדמות מונדיאל 2006.
מנג'ר צ'לסי, השוהה בישראל זה יומיים בגלל עניינים אישיים, הגיע להתאחדות לכדורגל בניסיון להיפגש עם אמנון רז, יו"ר ארגון המאמנים, בנושא תעודת הפרו שלו. גרנט, כזכור, זקוק לתעודה.
במקרה הגיע לשם גם כוכב העבר האגדי, ברקוביץ', לאותו משרד ופגש בגרנט. המאמן הבכיר, ברקוביץ' ורז נותרו בחדר אחד ובמשך שעה שוחחו על המשקעים. ברקוביץ' אמר לגרנט: "כל החיים לא אשכח ולא אסלח לך על מה שעשית לי כשלא זימנת אותי לנבחרת".
"אני כועס עליך אבל בגלל שאנחנו מתבגרים, הגיעה העת להניח הכל מאחור ולהתפייס", המשיך ברקו.
גרנט הקשיב לטענות של אייל ולרגע התקשה לענות. מה כבר יש לומר אחרי כ"כ הרבה שנים?
אחרי שיחה ארוכה דיברו השניים על הכדורגל האנגלי והישראלי. ובסיום השניים לחצו ידיים. גרנט הזמין את ברקו לצ'לסי - אך אייל כדרכו אמר: "התפייסנו, אבל אל תגזים. ללונדון אני לא מגיע".
בסיום השיחה גרנט נסע ללונדון וברקוביץ' הגיע לאולפן ספורט 99 בשיתוף ONE כדי להגיש את התוכנית היומית.
"גמר לי את הקריירה"
לאחר מכן אמר ברקוביץ' בשידור התוכנית אותה הוא מגיש: "אני חושב שהגיע הזמן להתבגר. הגעתי להתאחדות לטובת סיבוב עם הילד שלי. שמעתי שגרנט נמצא בחדר של אמנון רז. נכנסתי, דיברנו שעה. יש לנו הרבה על מה לדבר".
"אני אהיה צבוע אם אומר שאני שוכח", הודה ברקו, "זה מה שגמר לי את הקריירה באי הזימון. הוא שתק. אבל עברו המון שנים ואברהם מצליח. אין לי עין צרה עליו".
"אני יודע שיש על גרנט לחץ. אני יודע מה זה מנג'ר של קבוצה אנגלית. מזמינים אותך לכל מקום. הוא בא לארץ לחופש. עשינו דרך ארוכה. הוא הזמין אותי לצ'לסי ואמרתי שאחרי נתק כזה, קשה לי. אני עדיין כועס עליו אבל גם במשך השנים יש לנו חברים משותפים כמו גיא פלג. תמיד אמרתי שאברהם בחור זהב".
"יצאנו בהרגשה טובה. נפגעתי כי היינו בקשר טוב, הוא לא זימן אותי ונהיה נתק. הוא קיבל את הדברים לדעתי. הוא הבין. אני מרגיש בסדר גמור עם זה. טוב להתפייס. בלב זה לא נשכח. לחצנו ידיים בחמימות".
ברקוביץ' הוסיף ואמר: "זו הקלה גדולה מאוד לשנינו, לפני הסכסוך היינו חברים מאוד טובים - אברם בא לבקר אותי לפחות פעמיים בשבוע באנגליה ובגלל זה גם נפגעתי מאוד ממנו".
"טוב להתפייס, אבל מה שבלב לעולם לא יישכח. לחצנו ידיים בחמימות בסיום. נשארה לי עוד התפייסות אחד והיא עם יענק'לה שחר. אי אפשר לדעת, אני בעד שלום".
הכל בגלל הנבחרת
הסכסוך בין שני האנשים מהדומיננטיים בכדורגל הישראלי התחיל כאשר ברקוביץ' לא זומן למשחקי נבחרת ישראל כאשר גרנט היה המאמן שלה. גרנט התבטא כאומר: "אייל יודע שההחלטה לא לזמן אותו נכונה".
אחרי שלא זומן לנבחרת אמר ברקוביץ': "אם אני לא בנבחרת אפשר לסגור את הכדורגל". ברקוביץ', שלא אהב את ההחלטה החל להתבטא כי הוא כבר לא יחזור לנבחרת ישראל כל עוד גרנט יאמן אותה.
בראיון ל"פגוש את העיתונות" אמר ברקוביץ' על גרנט, כאשר זה אימן את הנבחרת: "הוא משקר את כל המדינה".
ברקוביץ' צבר 78 הופעות בנבחרת. הוא שיחק במכבי חיפה, סאות'המפטון, ווסטהאם, סלטיק, בלקבורן, מנצ'סטר סיטי, פורטסמות' וסיים את הקריירה במכבי ת"א. גרנט כאמור אימן את הנבחרת והוביל אותה בשני קמפיינים. הוא גם לקח אליפויות עם מכבי ת"א ומכבי חיפה. כיום, כפי שיודעים כולם הוא מאמן קבוצת הפאר, צ'לסי.
השנים כאמור ריככו את שני הצדדים והם התפייסו היום.
אבוקסיס: אני תמיד בעד סולחות
יוסי אבוקסיס, ששיחק בנבחרת עם ברקוביץ', הגיב ואמר: "אני חושב שזה טוב מאוד שאברם גרנט ואייל ברקוביץ' עשו את זה וסיימו את העניינים ביניהם בצורה טובה, אני תמיד בעד סולחות ואני שמח בשבילם".
אלון חרזי, שאף הוא שיחק עם אייל בנבחרת: "אני מהראשונים שמברך על סולחות בכלל ובטח ובטח בין אברהם וברקוביץ'. הם שני אנשים שאהבו אחד את השני ואין יותר מתאים מכך שיחזרו לאהוב אחד את השני".
אורי אוזן, שהספיק להופיע עם ברקו: "קודם כל אני תמיד מאמין בגישה שאני לא אוהב לריב עם אף אחד וטוב ששני אנשים שכל-כך חשובים לכדורגל הישראלי ישלימו. אני חושב שלריב זה פשוט בזבוז מיותר של אנרגיות וכדאי שהם ישקיעו כל אחד את האנרגיות שלו במקום אחר - אם זה אברם בצ'לסי ואייל בעיסוקיו. אני לא מאמין שיש על מה לריב וכל סולחה שבאה לעולם זה דבר טוב בעיני, אני שמח בשבילם".

בהכנת הידיעה השתתפו יופ ציוני, דורון בן-דור וחן מישל
תאריך:  15/01/2008   |   עודכן:  15/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברקוביץ' וגרנט התפייסו לאחר 4 שנים של נתק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ONE
הטניסאית הרוסיה הפופולרית חתמה על חוזה ייצוג לארבע שנים עם חברת הסלולר    אריקסון מעניקה חסות לסבב ה-WTA בחוזה שערכו 88 מיליון דולר [צילום: AP]
משה ריינפלד
גיא בן משה ארב בחניון חשוך בתל אביב, תקף אישה שנכנסה לרכבה, שדד אותה, ביצע בה מעשה מגונה וגרם לה חבלה באלימות
אלעזר לוין
הבנק ימנה קבלן שיסיים את הבנייה    יוותר על 50% מהסכום שיונה גנב ממנו ומהקונים    מזרחי מצטרף למבקריו של המנהל מולכו
מערכת ONE
הטניסאית הישראלית התראיינה לניו-יורק טיימס, לקראת הטורניר היוקרתי בקטאר המוסלמית    מנכ"ל סבב ה-WTA, לארי סקוט: "ציפינו שיום אחד זה יקרה"
משה ריינפלד
ווליד בן עבד אל ווהב גבארה, בן 29, ירדני תושב טייבה, גרם בתאונת פגע וברח בכביש 444 למותו של יוסרי נאשף, בן 25, ולפציעת ארבעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il