X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רוצים להצליח לצלם תמונות מעולות בטלפון הסלולרי? עכשיו זה אפשרי, בעזרת הוספת עדשה טלסקופית למצלמה בטלפון שלכם. לאיזה דגמים זה מתאים? כמה מקום זה תופס? ולמה המחיר יעלה לכם חיוך על השפתיים?
▪  ▪  ▪

מצלמה בטלפון זה לא חידוש, ורוב הטלפונים הסלולריים היום מציעים סוג כזה או אחר של מצלמה. עם זאת, כולנו יודעים שאין מה לצפות לאיכות גבוהה מדי מהתמונות המתקבלות בטלפונים, לא משנה באיזה דור מדובר. אבל הגאדג`ט של היום מאפשר לכם להוסיף זום למצלמה בטלפון הנייד, וכך לשפר את האיכות.
צילום מקצועי?
אם אתם לא לוקחים אתכם מצלמה דיגיטלית לכל מקום, אבל כן רוצים לצלם באיכות גבוהה במקרה הצורך, הרי שכל מה שאתם צריכים הוא להוסיף עדשה טלסקופית לטלפון שלכם. כך ניתן לכוון את הצילום, להתקרב ולהתרחק, ולקבל תמונות קצת יותר מושקעות.
הבעיה היא שהעדשות הללו עובדות רק עם שני דגמים של טלפונים סלולאריים: RAZR V3 ו-KRZR K1, שניהם מבית מוטורולה. מצד שני, שאלנו את עצמנו אם לא עדיף כבר לקחת מצלמה דיגיטלית במקום העדשות הללו - מדובר בגודל פחות או יותר זהה.
מחיר שווה
אבל אם עדיין נדלקתם על הרעיון, ויש לכם את דגם הטלפון הסלולרי המתאים, ואין לכם רצון להיסחב עם מצלמה דיגיטלית, הרי שהצד החיובי הוא שהמחיר בהחלט לא בשמיים. 19 דולר, או כ-80 ש"ח, בלבד תעלה לכם כל עדשה.
למידע נוסף.

תאריך:  16/01/2008   |   עודכן:  16/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב קם
הצעת חוק חדשה למאבק בגניבות החקלאיות הונחה על שולחן הכנסת    על פיה, יוכפל העונש המקסימאלי על פשיעה חקלאית לשבע שנים    ההצעה הועברה לוועדת השרים לענייני חקיקה
מערכת PCאון
בואו ללמוד לומר משפט אחד חשוב, בכמה מהשפות הפופולריות ביותר בעולם. אז איך אומרים ``אני צב`` באוסטרלית? התשובה עשויה להפתיע אתכם
מערכת PCאון
שלוש מהחברות הגדולות ביותר בתחום הכוננים הקשיחים וטכנולוגיות האחסון, טושיבה, פוג'יטסו וחברת היטאצ'י, עשויות לשלב כוחות השנה, וליצור חברה חדשה. מי צפוי להרוויח משילוב הכוחות בין החברות? ומדוע מדובר, כנראה, בתוכנית ב' בלבד עבור היטאצ'י?
הדר פרבר
השר לביטחון פנים של ארצות הברית אומר כי יש להגביר את הבדיקות הביטחוניות של הנוסעים מאירופה וכי אירופה הופכת לפלטפורמה לטרוריסטים
שרון קביליו
אלמונים שפרצו למשרדי ההתאחדות לכדורגל ברמת גן הציתו במקום שריפה וגרמו לנזק רב    במקום רוססו כתובות נאצה בגנותו של יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, וכן כתובות תמיכה בבית"ר ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il