X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מספר ימים לפני שעבר למכבי, התארח הקונגולזי באולפן ONE ודיבר על התקופה הרעה באשדוד: "בעבר הנרי אמר עליי 'וואוו', איפה הוא ואיפה אני"
▪  ▪  ▪
אלן מסודי [צילום: ONE]

מספר ימים לפני שעבר ממ.ס. אשדוד למכבי תל אביב, התארח אלן מסודי באולפן ONE וסיפר על התקופה הקשה שעברה עליו בקבוצתו הקודמת ועל הפערים בין המקום בו הוא נמצא היום, לאיפה שהוא יכול היה להיות.
החלוץ התחיל את הקריירה באקדמיה הצרפתית "קלייר פונטיין" ביחד עם וויליאם גאלאס מארסנל, תיירי הנרי מברצלונה וניקולה אנלקה מצ'לסי. "הם חברים שלי", מספר מסודי, "לפני כמה שבועות דיברתי עם הנרי בטלפון. הוא חשב שאני עדיין משחק במכבי חיפה.
"הוא ראה את המשחק שלהם לפני שנה מול ליברפול ושאל אם אני עדיין שם, אמרתי לו שעזבתי, אז הוא אמר לי 'אתה משוגע, למה עזבת את חיפה, זאת קבוצה טובה'. זה קשה, אתה רואה את החברים שלך בברצלונה, גאלאס בארסנל ואנלקה בצ'לסי, התחלנו מאותה הנקודה".
כנשאל על הטעויות שעשה בדרך, ענה מסודי: "לא הייתי מקצוען כמוהם. הנרי היה אומר לי 'אלן, תהיה מקצוען, אתה יכול לחיות אחר כך', זאת היתה הטעות שלי.
"כשהיה לי מצב רוח טוב, הנרי היה מסתכל עליי ואומר 'וואו, אתה תגיע למועדון גדול, אני אומר לך, אתה תהיה במילאן, זה לא ייאמן מה שאתה עושה עם הכדור'. אני לא יכול לשכוח את זה. תראי אותי עכשיו? זה אני שמסתכל עליו בברצלונה".
"הרגשתי שאני מת, כאילו הראש הולך להתפוצץ"
אחרי שעזב את מכבי חיפה, נחת מסודי בתחילת העונה במ.ס. אשדוד, שותף ב-11 משחקים, כבש שער אחד, בישל שניים ולא השכיל לעזור לקבוצתו במאבקי התחתית עד שהצטרף לג'ונתן אסוס וג'ו ביזרה במועדון הצהוב.
הקונגולזי מספר סיפור עצוב מאוד על התקופה בעיר הנמל: "הרגשתי שאני מת, כאילו הראש שלי הולך להתפוצץ. לא הצלחתי לשחק כמו שרציתי. אנשים הסתכלו עליי וחשבו שהכל בסדר, אבל זה ממש לא היה כך. פעם היו מסתכלים עליי ואומרים וואו - תראו איפה אני היום".
מסודי מודע לכושר הירוד בו הוא שרוי ולאכזבה בקרב ראשי קבוצתו הקודמת: "כן בטח, הם רוצים שאהיה טוב יותר. אני עושה הכל, מגיע לאימונים, עובד קשה, כמו כל הקבוצה".
"אני לא יודע", המשיך מסודי ואמר: "אנשים מצפים ממני שאבקיע כל משחק שלושה שערים. כדורגל זאת קבוצה, לא שחקן אחד. אני לא יודע מה קורה, אני מרגיש כמו בחיפה, אני עושה הכל כדי להיות טוב".
כשנשאל מה לא עובד בקבוצה, אמר: "באימונים כולם טובים, אתה מגיע למשחק וכולם פוחדים. באימונים אני שמח, מדבר צוחק, הכל טוב".
"אני לא יודע מה קורה במשחק עצמו, כשאני מגיע למשחק, זה כאילו לא אותו בנאדם. אף פעם לא היתה לי הרגשה כזאת, אני מגיע למשחק וכאילו אני לא יודע לשחק יותר כדורגל".
החלוץ הודה בגילוי לב, שהמעבר לאשדוד, לא היה נכון: "זאת היתה טעות שלי לעזוב את מכבי חיפה, עבדתי קשה כדי לשחק שם. עשיתי הרבה טעויות, זה לא הסתדר עם רוני לוי. אני לא לוקח את זה אישית, ככה זה בכדורגל".
"תאמיני לי שאני מתגעגע ל"ילד הרע" שהייתי. כשאתה לא משחק טוב, אתה מרגיש כאילו החיים נגמרו, כדורגל זה הכל בשבילי. תמיד שיחקתי כדורגל והשארתי את הבעיות שהיו לי מחוץ לכדורגל, לא בתוך הכדורגל, מזה אני מפחד".

תאריך:  31/01/2008   |   עודכן:  31/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסודי: הנרי אמר לי שאגיע למילאן לא אשכח את זה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד אידיוט שסובל מעודף משקל ב
אחמד זיבי  |  1/02/08 00:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
תנאי מזג האוויר הקשה ששררו והתחזית להרעה נוספת במהלך הלילה, סיכנו את הספינה שמנועה התקלקל ואת הצוות שעליה - במיוחד במקרה שמנועה היה מפסיק לתפקד    במקרה כזה לא היה ניתן למנוע מהספינה להתרסק אל החוף או לפגוע בכלי שייט אחר בסביבה - ואפילו להתהפך ולטבוע
ONE
העבודה של הצוות הרפואי השתלמה והסנטר האורוגוואי יעמוד לרשותו של צביקה שרף מול אריס סלוניקי ביוון, במחזור האחרון של היורוליג
בר חיון
בדיקת TheMarker ואתר "כמה זה?": איזו חברת טלפוניה קווית היא המשתלמת ביותר?    רמז: בזק לא יוצאת פה טוב בשום מקרה
דרור מרום
הזכייה מצטרפת לפרויקט אספקת שירותי אינטרנט במשרדיה הראשיים של הרשות, בטרמינל 3 ובמעברי הגבול השונים שהיא מנהלת בישראל
דרור מרום
‏משלחת בכירים מעיריית בנגקוק בראשות סגנית מושל בנגקוק מבקרת השבוע בישראל - כדי לבחון דרכים לשיתוף פעולה עם חברות ישראליות בתחום טכנולוגיות המים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il