X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שחקנה של מכבי ת"א יעבור ניתוח וככל הנראה גמר את העונה מחר ב-19:30: הצהובים יתארחו בירושלים שרף: "אין לי רגשות מיוחדים בגלל הגביע"
▪  ▪  ▪
מרכוס פייזר [צילום ארכיון: יניב סופר ONE]

שחקנה של מכבי ת"א, מרכוס פייזר, שנפצע ביום חמישי במשחק מול אולימפיאקוס במסגרת שלב הטופ-16 של היורוליג, ייאלץ לעבור ניתוח וככל הנראה סיים את העונה.
זאת לאחר שהיום (שבת, 16.2.08) הוא נבדק אצל מומחה לבעיות ברכיים. מחר ב-19:30 הוא כמובן ייעדר במשחק החוץ הקשה במלחה מול הפועל ירושלים, שבו הצהובים ינסו לנקום באדומים על הקאמבק והניצחון הדרמטי בגמר הגביע.
"אני מקווה שלא סיימתי את העונה", אמר הערב פייזר באימון הקבוצה, "מה שקרה לי מאוד מצער אבל אני בטוח שהקבוצה תמשיך לתת את הכל ולהיות חזקה. זה כמובן חוסר מזל, אבל אני ממשיך להאמין באלוהים".
"אני צריך לעבור ניתוח זה כבר קרה לי בעבר ולקח לי ארבעה חודשים להחלים", הוסיף פייזר, "הקבוצה תצטרך להמשיך להתגלגל בלעדיי".
"ביום שלישי פייזר יעבור בדיקת אורתוסקופיה", אמר יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי, "נצטרך להסתדר בלעדיו וזה חבל כי הוא עשה התאמה מצוינת לקבוצה".
"אני מניח שוויצ'יץ' ישוב בשבועיים הקרובים", הוסיף מזרחי, "אני עדיין לא יודע כמה זמן פייזר ייעדר. ליורוליג אנחנו כבר לא יכולים להביא זר חדש אבל לליגה אנחנו יכולים אבל עדיין אין לי תשובה אם נעשה זאת או לא".
גם שאר השחקנים התייחסו לפציעתו של פייזר. "יש לנו 12 שחקנים שיצטרכו לחפות על החלל שנוצר וירושלים זה אתגר בשבילנו", אמר דריק שארפ לקראת המשחק מול הפועל ירושלים, "יש לנו סגל עמוק וכל משחק הוא חשוב עבורנו".
"אנחנו בכושר טוב בשבועיים שלושה האחרונים אבל חבל שהפציעות מכריחות אותנו לעשות שינויים", אמר המאמן צביקה שרף, "נצטרך להתמודד עם זה. שחקנים שעד היום שיחקו פחות יצטרכו לתרום יותר. אין לי רגשות מיוחדים למשחק הזה בגלל הגביע, זה משחק ליגה חשוב".
"ביום שלישי נהיה יותר חכמים ונדע אם זו היעדרות ארוכה או קצרה יותר", הוסיף שרף, "בכל מקרה נסתדר בלעדיו החודש. ביום חמישי כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח במקומות קשים בלי פייזר אבל ברור לכולם שצריך לתת יותר".
"זו סיטואציה קשה לקבוצה כי אנחנו צריכים את מרכוס וניקולה", אמר אסטבן באטיסטה, "אולי אשחק יותר אבל לא ככה רציתי שזה יקרה. כולם יודעים מה מרקוס עשה עבורנו. ננסה כל אחד לתת קצת יותר".
לקראת המשחק מול ירושלים אמר הסנטר: "אולי יש להם יתרון עלינו כי הסגל שלהם מלא. אני מקווה שאוכל לסחוב את הקבוצה על הגב כי יצטרכו יותר דקות ממני".

תאריך:  16/02/2008   |   עודכן:  16/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פייזר: הקבוצה תצטרך להסתדר בלעדיי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר החוץ הצרפתי ברנרד קושנר קורא להקים מדינה פלשתינית מוקדם ככל שניתן ואומר כי מדובר גם באינטרס ישראלי    ביקר ברשות הפלשתינית ומחר יגיע לישראל
איציק וולף
במשרד התשתיות הלאומיות עוקבים בדאגה אחרי הרישומים של רעידות האדמה האחרונות שהורגשו בישראל    נערכים לקראת רעידת אדמה חזקה ביותר ולחיזוק מבני ציבור על-מנת שיעמדו ברעש אדמה חזק
יהונתן דחוח-הלוי
ושוב עימות בין דת ומדינה    תושב קנדה סיקי באמונתו דורש לפטור אותו מחבישת קסדה בגלל החובה הדתית לחבוש טורבאן    לעזרתו מתייצבים ארגוני זכויות אדם וארגוני שמאל    המדינה טוענת: רכיבת על אופנוע אינה בגדר פעולה הקשורה לאמונה דתית
יואב יצחק
לטענת העיתון, ראש הממשלה אהוד אולמרט שוקל להכריז על אהוד גולדווסר ואלדד רגב - חללים    דר שפיגל חוזר למעשה עם פרסום מוקדם יותר בתקשורת בישראל    במשרד ראש הממשלה שומרים על עמימות
מחלקה ראשונה
משרד הבריאות ומשרד החקלאות מזהירים מהרעלת דגים בכנרת    המשטרה פתחה בחקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il