X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גם נשיא המדינה שמעון פרס כיבד את הפועל ירושלים במשכנו בעקבות הזכיה בגביע, יו"ר הקבוצה הודה לגאידמק: "הוא שינה את פני הכדורסל בישראל"
▪  ▪  ▪
גאידמק [צילום: AP]

נשיא המדינה שמעון פרס אירח הבוקר (ה', 21.2.08) במשכנו את קבוצת הפועל ירושלים. בשולחן ישבו עמו ארקדי גאידמק, דני קליין וארז מרקוביץ' קפטן הקבוצה.
פרס בירך את שחקני מחזיקת הגביע שצפו בקליפ סיכום הדרך שעשו עד להנפת הגביע. בטקס שרה וניגנה מקהלת שלווה המורכבת מילדים הסובלים ממוגבלויות ומאומצת על ידי קבוצת הפועל ירושלים.
פרס אמר לשחקני הפועל ירושלים: "אני לא מומחה גדול לספורט. אני שחקתי בעצמי כדורסל אבל אני מוכרח להגיד שבחצי הראשון מכבי שחקו יותר טוב מכם. כדי שתבינו את גודל הניצחון, אתם צריכים להבין את גודל המפסידים כי אם זו לא היתה כזו קבוצה אז ההישג לא היה כזה גדול".
פרס המשיך: "מכבי היו מצוינים גם במסירות וגם בקליעות, אני חשבתי שאין לכם כבר סיכוי ודווקא בגלל זה החלק השני היה כל כך מרהיב. הקבוצה התכנסה ואמרה 'אותנו לא מנצחים' ולכן צריך לחלק לכם את כל הקומפלימנטים. אני חושב שזה אחד המשחקים הכי מרתקים שראיתי בכדורסל ובכלל בארץ".
"זה לא היה ניצחון קל ומובן מאליו ומבחינה זו אני חושב שסימנתם את ארץ ישראל, שבה שום דבר לא בא בקלות אבל כמה שזה קשה אנחנו לא מרשים לעצמנו להפסיד. נמצא איתנו גם ארקדי גיאדמק שאני לא יודע כמה הוא יודע על העבר של הפועל, אבל אני בא מהפועל. כשהפועל לא היתה כדורגל או כדורסל אלא כשהיתה אידיאולוגיה. אני מוכרח להודות כפוליטיקאי שהנוער יותר מאמין בספורטאים מאשר בנו".
דני קליין: "מקווה שלנשיא לא יימאס מאיתנו"
יו"ר הקבוצה, דני קליין, אמר: "אני שמח ונרגש על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לעמוד כאן במשכן הנשיא ולשאת את דברי הברכה בשם קבוצת הפועל י-ם. ראשית אני רוצה להודות לנשיא שמעון פרס שמצא לנכון להמשיך במסורת שהחלה בשנה שעברה".
"אני מקווה מאוד שלנשיא לא יימאס מאיתנו (לאחר שהקבוצה מגיעה לנשיא כבר שנה שניה ברציפות) כיוון שככל שזה תלוי בנו אנחנו מתכוננים בשלושת החודשים הקרובים לתת לך עוד שתי הזדמנויות לארח אותנו במשכנך (אליפות וגביע יול"ב). אני רוצה לחזור לערב הקסום לפני שבועיים בהיכל נוקיה".
"אני חייב להודות שמעטים האנשים שהאמינו שנעמוד כאן היום במשכן הנשיא עם גביע המדינה כשהוא עטוף בגופיה אדומה. מה אני יכול להגיד שלא נכתב ונאמר כבר על הדרמה ההיא פרט אולי לעובדה שכאיש מאמין ואחד שעומד בראש המערכת לא חדלתי ולו לרגע אחד להאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".
"בתחילת השבוע היינו אצל ראש הממשלה שאמר בין היתר ששינינו את פני הכדורסל בישראל. נמצא כאן ארקדי גאידמק שלעניות דעתי אמירה זו הופנתה אליו. לפני שנתיים כשארקדי הצטרף לקבוצת הכדורסל של ירושלים הוא ראה לנגד עיניו את הצורך להאדיר את שמה של ירושלים".
"אלמלא ארקדי גאידמק ותמיכתו לא היינו זוכים לעמוד במעמד זה שנתיים ברציפות. אני מקווה מאוד שנמשיך לראות את ארקדי אתנו עוד שנים רבות מאחר וברור לי ששיתוף הפעולה בינינו יוביל את הפועל ירושלים להישגים רבים בארץ ובאירופה".
כשמרקוביץ' ניגש לפודיום התלוצץ עמו הנשיא פרס כשאמר לו: "בשביל מה אתה צריך פודיום עם הגובה שלך?"
מרקוביץ' אמר: "התרגשנו כולנו בסיום המשחק ואני שמח שהחבורה הנפלאה שלנו של הפועל ירושלים נפגשת עם הנשיא שוב. אנחנו קבוצה שקל להזדהות איתה ברגעי שיא ושפל. אנחנו גאים בסמל של המועדון ובאוהדים שלנו מכל רחבי הארץ שבזכותם התרוממנו כעוף החול ועשינו את הבלתי יאומן. אני בטוח שהנשיא יסכים אתי שהענקנו חוויה לכולם באירוע המכובד הזה".
תאריך:  21/02/2008   |   עודכן:  21/02/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
דני קליין: ללא גאידמק לא היינו זוכים שוב בגביע
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
בזכות גידמק אני אוהד את בית"ר
טויטו  |  21/02/08 15:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
יש לדבר עמו לאט וברור, לא להרים את הקול, להפחית את רעשי הרקע בסביבה, לא ללעוס מסטיק בזמן השיחה ועוד
איתי ברק
חבר הכנסת מסיעת האיחוד הלאומי-מפד"ל ביקר בבית הכלא את צביה שראל, נערה שהואשמה בהשגת גבול ובתקיפה בנסיבות מחמירות, ושני עצורים נוספים מתקופת ההינתקות
ONE
חלוץ וקפטן מכבי חיפה הגיב על הביקורות שמופנות כלפיו בחודשים האחרונים: "אני מאוכזב מעצמי מאז שחזרתי מאנגליה
מערכת PCאון
מומחי אבטחה מזהירים שבטלפונים הסלולריים צפוי גל נוזקות חדש אם יראה בעתיד הקרוב אימוץ נרחב של פלטפורמת גוגל אנדרואיד. מה ההיקף המדהים של ספקי סלולר שכבר נתקלו בנוזקה לסלולר? אילו עוד מגמות מתווספות לתמונה ומאיימות ליצור את "צונאמי הנוזקה" הזה?
רותי אברהם
"העליון" ביטל החלטת בית משפט המחוזי ושלל חופשות סדירות מחבר מחתרת בת עין עפר גמליאל    השופט: לא צריך "מידע קונקרטי" כדי לקבוע מסוכנות אסיר ביטחוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il