X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"בארונ'ס": מניית גוגל עשויה ליפול ב-20% נוספים מתחת ל-350 דולר בעקבות ההאטה בארה"ב
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מניית גוגל (-2.47%, 422.65), שנפלה ביותר מ-40% בחמשת החודשים האחרונים על-רקע האטה בעסקי הפרסום הצמוד לתוצאות חיפוש, עלולה ליפול ב-20% נוספים השנה בעקבות ההאטה הכלכלית בארה"ב וההוצאות הגבוהות של החברה. כך מעריך המגזין "בארונ'ס".
מניית גוגל ננעלה בשבוע שעבר בעלייה של 0.2% למחיר של 433.35 דולר. לפי "בארונ'ס", המניה עשויה ליפול מתחת לרמת ה-350 דולר, על-רקע ההאטה הצפויה בשוק הפרסום המקוון בעקבות ההאטה הכלכלית בארה"ב וההוצאות הגבוהות של גוגל, הצפויות לפגוע ברווחים.
מניית גוגל, שרשמה שיא של 747 דולר בחודש נובמבר, נפלה מאז ביותר מ-40%. שווי השוק של החברה, שעמד אז על 232 מיליארד דולר, נחתך מאז ל-136 מיליארד דולר כיום.
"בארונ'ס" מעריך כי למרות שהנפילה החדה של מניית גוגל עשויה להוביל בטווח הקרוב לעלייה מסוימת בביקוש, ובעקבות כך גם במחיר המניה, בחודשים הקרובים צפויה מניית החברה להמשיך ליפול על-רקע הערכות גוברות כי החברה תחמיץ את תחזיות האנליסטים כשתדווח על רווחיה לרבעון הראשון של השנה הנוכחית.
פרד היקי, עורך העלון למשקיעים "היי-טק סטרטג'יסט", אמר ל"בארונ'ס" כי גוגל צפויה לדווח על רווח רבעוני נמוך בהרבה מתחזיות האנליסטים ברבעון הנוכחי, על-רקע גידול בהוצאות הגבוה מהצמיחה בהכנסות, והוסיף כי בעקבות התוצאות המאכזבות תרשום גוגל "אכזבות נוספות".
בשבוע שעבר נפלה מניית גוגל מתחת למחיר השפל השנתי שלה, לראשונה מאז הנפקת החברה באוגוסט 2004, על-רקע הערכות כי ההאטה הכלכלית בארה"ב מובילה גם להאטה בשוק הפרסום המקוון, לאחר שחברת המחקר קומסקור פרסמה נתונים מהם עולה כי נרשמה האטה בעסקי הפרסום הטקסטואלי צמוד תוצאות החיפוש של גוגל, שירות הדגל המכניס ביותר של החברה.
בעקבות הנתונים הורידו שורה של אנליסטים, בהם בנג'מין שכטר מבנק ההשקעות UBS, את תחזיות הרווח שלהם לגוגל ואת מחיר היעד למניית החברה.
בחודש שעבר דיווחה גוגל על תוצאות רבעוניות שהחמיצו את תחזיות האנליסטים - בפעם השלישית בלבד ב-14 הרבעונים שחלפו מאז הנפקתה באוגוסט 2004.
החברה רשמה ברבעון הרביעי של 2007 רווח נקי של 1.21 מיליארד דולר, או 3.79 דולרים למניה, גידול של 17% לעומת התקופה המקבילה ב-2006. בניכוי הוצאות הקשורות לחלוקת אופציות למניות לעובדים וסעיפים אחרים, רשמה החברה רווח של 4.43 דולרים למניה - סנט אחד פחות מתחזיות האנליסטים.

תאריך:  10/03/2008   |   עודכן:  10/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מניית גוגל עלולה לצנוח ב-20% נוספים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום נגד שני תושבי פתח תקוה בגין מעשים מיניים שונים ומעשי סדום בקטינים    באישום: אחד הנאשמים ביצע את העבירות במהלך עבודתו בסופר "תעמיסו"
איציק וולף
שרת החוץ ציפי לבני מציינת כי אומנם קיימת הבנה של הקהילה הבינלאומית כי לא ניתן לאפשר גרעין לאירן אך המחיר לכך עדיין אינו ברור דיו
איציק וולף
השר בן-אליעזר מזהיר: ההתקפה המילולית נגד שרת החינוך בישיבת מרכז הרב עלולה להוביל לרצח פוליטי נוסף    "העבודה כבר שילמה על התרסה ברצח רבין"
איציק וולף
נשיא המדינה נועד עם נשיא צרפת ודן עמו בסוגיות מדיניות    שוחח עם אמו של אושר טוויטו שאיבד את רגלו בפגיעת קסאם    "חברי הטוב דיין איבד את עינו אך ראה טוב יותר את המציאות מבעלי שתי עיניים"
איציק וולף
יו"ר מרכז השלטון המקומי פנה לראש הממשלה בבקשה שיבחן מחדש את הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון    "מצב כזה הינו בלתי הגיוני ובלתי ראוי ויש מקום לבחון אותו מחדש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il