X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שאבי שיק או ארץ הפלאות - לא משנה איך תקראו לעיצוב, מירב יזרסקי מוכנה לארוז ולעבור להגנס במיידי למרבה התיאבון, לא רק אווירה יש שם, אלא גם מרק ערמונים אלוהי ואוסף פטיפורים אקסקלוסיבי
▪  ▪  ▪
[צילום: הגנס]

תחילת שבוע מייגעת למדי עברה על כוחותינו, מסוג השבועות שהימים מתמזגים בהם ובסוף לא מצליחים להבין לאן בעצם נעלם סוף השבוע. הקור והגשם לא תרמו למצב הרוח העגמומי והחלטנו לא להתעצל ולצאת קצת מהבית, לשנות אווירה. היעד הנבחר, הגנס, הוא בית קפה ומסעדה הממוקם בין רמת השרון לתל אביב, בסמוך לכפר הירוק. המקום פועל מזה כשלושה חודשים וכבר סומן כמקום שמטפח קהל לקוחות חוזרים, ובצדק.
את הגנס לא פגשתי באופן אישי, אבל רק ממבט ראשון במקום הקרוי על שמה, אין לי ספק שהיא מתגוררת בארץ הפלאות. דלתות עץ גדולות ומרשימות ניצבות בפתחו של החלל הגדול והמעוצב, שהוא לב המקום. העיצוב שונה ואלגנטי, בסגנון שהצעירים יותר יזהו כ"שאבי שיק" (shabby chick) ולצעירים ברוחם עשוי להזכיר את ה"פראסים" של פעם. תקרות גבוהות הנתמכות בקורות עץ כבדות, ריהוט עץ, וילונות תחרה וטאפטים של שושנים פורחות יוצרים אווירה רומנטית ונעימה. אני הכרזתי שאני עוברת לגור שם עוד לפני ששתיתי מים. בחלקו האחורי של המקום מתגלה חצר רחבה ומטופחת, עם שמשיות לבנות שממתינות לאביב ועצי הדר חגיגיים.
בהגנס הבינו, ככל הנראה, את הדחף שעשוי להביא אורחים כמוני לארוז מזוודה ולהתנחל ולכן ניתן למצוא בתפריט הצעות מפתוח לארוחות בוקר, צהריים וערב. בן הזוג שלי, שהיה מעט מופתע מהתלהבות היתר, התחיל לחשוש שמרוב הדגש על אווירה, לא יהיה לו בכלל מה לאכול. הצצה בתפריט הפיגה את החששות. מבחר יפה של מנות נותן מענה כמעט לכל גחמה, רעב ככל שהיה הסועד.
במקום להתמלא ממנה או שתיים, בחרנו במגוון רחב למדי של טעימות מכל טוב התפריט. את סעיף הטאפסים ייצגו בכבוד ברבוניות מטוגנות, שרימפס טמפורה, קלמארי מטוגן ולחמא עג'ון, שהוא מאפה עם בשר כבש קצוץ. את הלחמים והפוקאצ'ות מכינים במקום בטאבון שמפיץ ניחוחות של עוד. מחירי הטאפאסים הם 55 שקל לקומבינציה של שלושה, ואם אתם ממש מאופקים, 20 שקל לצלוחית בודדת. כמנת מעבר לפני המנות העיקריות, התפנקנו עם מרק ערמונים ובטטה עם פרמזן (32 שקל), שהיה לא פחות מאלוהי. מנה שרק הארומה שלה עשויה להתחרות עם הטעם המעודן שלה.
מי שזוכר את המשחק ים-יבשה, יוכל להשתמש בכישוריו כדי לטעום גם בשרים וגם פירות ים באותה ארוחה. היישר מן הים עלתה קדירה של שרימפס, קלמארי, סרטנים ומולים (89 שקל), ששחו ברוטב מחמיא, אך לא דומיננטי מדי. נגסנו גם בצלעות טלה בעשבי תיבול טריים ושום קונפי (110 שקל), מנה המוגשת עם רוטב סודי, שלא הצלחתי לפענח את צפונותיו.
הארוחה שלנו הייתה כה מקסימה, שאפילו לא נזקקנו לטיפה של יין לצידה. בנוסף, היו הרבה מנות נוספות שעשו רושם מעניין ושננסה בהזדמנות קרובה לעמוד על טיבן. בממלכת הקינוחים, נרשמה התלהבות מהקרם ברולה (25 שקל), אני אהבתי במיוחד את אוסף הפטיפורים של הגנס (28 שקל), הנאפים במקום.
הממלכה הקסומה של הגנס טומנת בחובה הבטחה לבילוי שלו, נעים ואיכותי. תשומת הלב לכל פרט ניכרת החל בעיצוב המנות, דרך הסטנדרטים הגבוהים של הניקיון וכלה, סלחו לי, בשירותים. המנות מדויקות ולא מתחכמות, המחירים הוגנים והאווירה רגועה ומחבקת. אנחנו עוד נחזור, והפעם עם ארגזים לפריקה.
* הכותבת הייתה אורחת המקום.
הגנס - משה סנה 199 רמת השרון, 03-6447575
תאריך:  13/03/2008   |   עודכן:  13/03/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
לורה אשלי הייתה פה
תגובות  [ 1 ]מוצגות  [ 1 ] כתוב תגובה 
1
kosher? ל"ת
hannah yael   |  13/03/08 20:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל פולק
יום של ירידות חדות בתל אביב: ת"א 100 יורד ב-3.4%; התל טק צונח ב-5.1%; מדד הנדל"ן נופל ב-4.2%
גלית יצחק
מרכז האירועים קסיופיאה נרתם למלחמה בתאונות דרכים ויציב ביציאה מהאולם מתקן לבדיקה עצמית של רמת האלכוהול בדם
רותי אברהם
בית המשפט העליון התיר לפרסום כי לבקשת איש העסקים גד זאבי הוטל עיקול זמני על נכסים של ממשלת בולגריה - זאת כדי לחייבה לשלם את חובה לזאבי    העיקול הוסר מרכבי השגרירות וחשבון הבנק שלה
דרור מרום
ההערכות הן כי בנק ישראל יוריד בסוף החודש את הריבית הנהוגה במשק ברמה של רבע האחוז, בהמשך להורדה החריגה של חצי אחוז בחודש שעבר
יפעת גדות
בחפירה שעורכת רשות העתיקות בשיתוף עם הקרן למורשת הכותל המערבי בחלקה הצפוני-מערבי של רחבת הכותל, אף נמצא חותם עם כתובת עברית עתיקה, שקריאתו: לנתניהו בן יאש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il