X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משחק העלייה לפיינל פור בין מכבי תל אביב לריאל מדריד הסתיים לאחר הארכה בניצחונה של מכבי בתום המשחק היתה התוצאה 103-100 לטובת הצהובים של צביקה שרף
▪  ▪  ▪
[צילום: יעל מרגלית]

מכבי תל אביב התארחה בפלאסיו ויסטלגרה, מגרשה הביתי של ריאל מדריד, למשחק במסגרת המחזור ה-5 של שלב הטופ 16 ביורוליג. בשריקת הסיום היתה התוצאה 89-89 והקבוצות עברו להארכה של חמש דקות. בתום הארכה מותחת ניצחה מכבי בהפרש 3 נקודות 103-100.
המשחק הזה הכריע וקבוצתו של צביקה שרף תעפיל לשלב ההצלבה ומאיזה מקום היא תעפיל לשם. ניצחון, והצהובים יחזרו למקום הראשון בבית, הפסד, והם יהיו חייבים לנצח בשבוע הבא את ז'לגיריס קובנה ולקוות לניצחון של ריאל על אולימפיאקוס כדי לעלות.
בפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו, מכבי הציגה בהיכל את משחקה הטוב ביותר באירופה העונה וניצחה את חניכיו של חואן פלאסה 75:94.
למרות זאת, הסיכויים היו נגד שרף ושחקניו, שכן מדריד לא הפסידה משחק בית במשך כל עונת היורוליג ובנוסף עירם תארח את אירוע הפיינל פור ובקבוצה לא יכולים להרשות לעצמם לא להיות שם.
ריאל מדריד פתחה עם: קארם טונצ'רי, לואיס בולוק, אלכס מומברו, אקסל הרוול ולזארוס פאפאדופולוס. במכבי ת"א התחילו עם: וויל ביינום, וונטיגו קאמינגס, עומרי כספי, טרנס מוריס וניקולה וויצ'יץ'.
רבע ראשון - 19:23 לריאל מדריד
הפתיחה היתה כולה של הלבנים, שקלעו שתי שלשות ועלו מהר מאוד ליתרון 2:7. מכבי חזרה ל-6:9, אבל מהלך של 3 נקודות של מומברו עשה 6:12. מוריס וקאמינגס החזירו ל-10:12 בסלים קלים. מוריס עם שלשה נתן יתרון ראשון למכבי שש דקות מפתיחת המשחק - 14:15.
ריאל רצה ל-0:5 והחזירה לעצמה את היתרון, אבל כספי הוכיח כי שילובו בהרכב היה מוצדק והחזיר את מכבי ל-17:19. זריקות עונשין של רייס סגרו את הרבע על יתרון 4 לריאל - 19:23.
מחצית - 40:46 לריאל
רייס נכנס לעניינים ועם סל אופייני בתחילת הרבע העלה ל-19:25. הלפרין קלע את הנקודות הראשונות שלו בתחילת הרבע. גם ראול לופס נכנס לעניינים בצד השני, אבל בלות'נטאל וגארסיה שמרו את הכחולים במשחק.
ריאל כבר עלתה ליתרון 8 - 29:37, אך שלשה של הלפרין וסל של אליהו הקטינו ל-34:37. אבל שוב מכבי איבדה ריכוז ואיפשרה לריאל, בהגנה חלשה של גארסיה על סמית' ואיבוד כדור של ביינום, לחזור להפרש הגבוה שלה במשחק - 38:46. זריקות עונשין מדויקות של מוריס סגרו את המחצית על 40:46.
רבע שלישי - 70:71 למכבי ת"א
רייס פתח את הרבע עם 3 נקודות רצופות שהעלו את קבוצתו ל-9 הפרש. איבוד כדור של ביינום ושלשה של לואיס בולוק עזרו לריאל לעלות ליתרון שיא - 45:58. המשחק החל להתחמם כשעבירה לא ספורטיבית של מומברו גררה תגובה עצבנית של גארסיה.
המשחק נע סביב ה-10 הפרש לבלאנקוס. שלשה של הלפרין עשתה 53:63. מכבי עוד הצליחה להוריד ל-56:65, אבל שלשה של בולוק שוב העלתה ל-11 הפרש. הלפרין הוסיף עוד שלשה למאזן ומוריס צימק ל-61:68. שלשה ראשונה של וויצ'יץ' ביורוליג הורידה להפרש הנמוך מזה דקות רבות - 64:68.
ביינום צימק לנקודה עם שלשה ועוד אחד של וויצ'יץ' על הבאזר נתנה יתרון מדהים למכבי - 70:71. 24:31 לחניכיו של שרף ברבע שלישי מצוין.
רבע רביעי
סמית' העלה בשלשה ל-71:73, וויצ'יץ' מייד הישווה. ביינום עוד העלה את מכבי ליתרון 73:75, אבל בולוק שוב החזיר את היתרון לביתיים - 75:76.

תאריך:  13/03/2008   |   עודכן:  14/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכבי ת"א ניצחה את ריאל מדריד ועלתה לפיינל פור
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ערוץ 10 פרסם: בתקופת מלחמת לבנון שהא נתניהו בחו"ל בשליחות הסברתית    בשישה ימים וחצי הגיעו ההוצאות ל-131 אלף ש"ח    הפינוקים: מלונות פאר במחיר 12 אלף ש"ח ללילה, 3500 ש"ח הוצאות כביסה, ו-2500 ש"ח לעיצוב שיער
ראובן לייב
איש החוק סדר את דלתות המכונית שהוחנתה במקום אסור לחנייה
איציק וולף
גם הערב ספגו תושבי שדרות מספר מטחי רקטות קסאם    ראש העיר שלהם נמצא במסע הסברה בלונדון    "אני מיואש מההסברה הישראלית", ציין
עידן יוסף
הרב הראשי לישראל, יונה מצגר, קורא לעמיתיו הרבנים לאסור כל התארגנות פרטית לנקמה    "אני קורא לממשלה לנקוט בכל האמצעים האפשריים על-מנת למגר ולמנוע רצח שכזה בעתיד"
איציק וולף
הפורום המשפטי למען ארץ ישראל דורש מראשי מערכת הביטחון לברר מהו מקור הנשק ששימש את המחבל שביצע את הטבח בישיבת מרכז הרב    "האם זהו נשק שניתן על-ידי ישראל לרשות הפלשתינית?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il