X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אליפות אירופה: השחיין הישראלי העפיל לגמר במשחה מהמקום השביעי הצרפתי שיפר שוב את שיאו ב-100 מ' חופשי וקבע 47.50 בגמר צ'מה ייסע לבייג'ין
▪  ▪  ▪
אליין ברנרד [צילום: AP]

גמר רביעי לנבחרת ישראל באליפות אירופה בשחייה, הנערכת באיינדהובן שבהולנד. מיקי מלול, למרות שלא שחה בשיאו, העפיל שביעי לגמר 50 מטר חזה (משחה לא אולימפי) לאחר שקבע היום (שבת) בחצי הגמר זמן של 28.28 שניות.
ראשון העפיל לגמר בן גילו של מיקי, אלסנדרו טרין מאיטליה עם 27.50 שניות, 8 מאיות לפני שיאן העולם מאוקראינה אולג ליסוגור. שלישי העפיל המקומי לנרט סטקלנבורג עם 27.95 שניות. הגמר ייערך ביום ראשון.
במאבק הפנים-ישראלי על הכרטיס לבייג'ין במשחה ל-200 מטר גב, נשאר איתי צ'מה כבעל הכרטיס והקריטריון לאחר שסיים במקום ה-15 הכללי במשחה חצי גמר 200 מטר גב עם 2:03.48 דקות, מקום אחד אחרי אהוד סגל שקבע 2:03.09 דקות.
למרות שסגל הקדים את צ'מה, עליו היה גם לעבור את המרחק בזמן של 1:59.72 דקות מכיוון שצ'מה קבע את הקריטריון כבר בשנה שעברה באליפות העולם במלבורן.
עוד שיא עולם לברנרד
אליין ברנרד הצרפתי שהדהים עם שיא עולם של 47.60 שניות בחצי גמר משחה 100 מטר חופשי, קיזז בגמר עוד 10 מאיות משיאו הטרי וניצח את המשחה בתוצאה מדהימה של 47.50 שנ'. שני סיים השבדי סטפן ניסטרנד עם 48.40 שניות, 13 מאיות לפני האיטלקי פליפו מאניני.
תוכנית האליפות ביום א'
שלוש ישראליות יתחרו במשחה ל-50 מטר חזה. עמית עברי תסתער על שיאה האישי ממסלול שלוש במקצה הראשון מבין חמישה מקצים. מאבק שלישי צפוי בין יוליה בנך (מקצה שני מסלול שמונה) לבין נסטיה קורוטקוב (מקצה שני מסלול אחד), עשוי להוליד שיא ישראלי חדש.
נמרוד שפירא בר אור יזנק ממסלול חמש במקצה הרביעי מבין שמונה מקצים למשחה 50 מטר חופשי, כאשר המטרה היא שיא אישי. במשחה המקביל לנשים תזנק אניה גוסטומלסקי ממסלול שש במקצה השישי מבין שבעה מקצים עם מטרה של שיא ישראלי והעפלה לחצי הגמר.
יום ראשון יסתיים עם רביעיית השליחים ל-4X200 מטר חופשי, כאשר המטרה היא לשפר את השיא הישראלי. הרביעייה של ישראל תכלול את שי לבנת, נמרוד שפירא בר אור, מקס ג'אבן וגיא ברנע או גל נבו (ההחלטה של המאמן ליאוניד קאופמן תתקבל מחר סמוך למקצה) היא העפלה לגמר ותוצאה מהירה ככל הניתן.
הקריטריון האולימפי קובע שארבע הנבחרות המהירות ביותר, אחרי 12 הנבחרות הראשונות שהתחרו באליפות העולם במלבורן 2007, יפילו גם הן למשחקים האולימפיים.

תאריך:  22/03/2008   |   עודכן:  22/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלול בגמר 50 מ' חזה, ברנרד שוב שבר שיא עולם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
התמונה "קורמורן בולע דג" במדגה במשאבי שדה זכתה בתחרות השנתית "צילומי חקלאות בנוף הישראלי"    התמונה "קורמורן בולע דג במדגה במשאבי שדה" זכתה מתוך מאות תמונות שהשתתפו בתחרות צילומים שארגנה קנט
דניאל שמיל
החברה תשווק בישראל את רכב השטח ורה-קרוז ואת מכונית המיני i10    ה-i10 תיובא ב-2009 ועתידה למלא את מקומה של האתוס [צילום: AP]
עידן יוסף
ראש הממשלה נועד הערב עם סגן הנשיא האמריקני דיק צ'ייני בבית ראש הממשלה    אולמרט: "אנו נלהבים להמשיך במו"מ עם הפלשתינים"
עידן יוסף
במהלך השבוע הקרוב תופסק תנועת הרכבות בקטע לוד - באר שבע ובקטע לוד - ירושלים    בין הנפגעים: קריית גת, רמלה, דימונה, רהט, להבים ובית שמש
מחלקה ראשונה
מדוזה בגודל 61 ס"מ וזרועות באורך של יותר מ-3.5 מטרים    נתגלו ככל הנראה גם מינים ימיים לא מוכרים ושמונה זנים חדשים של רכיכות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il