X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן הירוקים זעם על חניכיו אחרי ההפסד 1:0 לבני-יהודה: "ביזיתם אותי, את הסמל ואת הקהל" חזי מגן: "קבוצה שמנצחת בחיפה ובסכנין לא תרד"
▪  ▪  ▪
הפנים אומרים הכל [צילום: עמית מצפה/ONE]

בני-יהודה ממשיכה במסע ההתאוששות שלה בליגה, הזהובים גברו 0:1 על מכבי חיפה בקריית אליעזר והשיגו ניצחון שלישי ברציפות.
הקבוצה משכונת התקווה כבר הוספדה ע"י רבים, כיורדת בטוחה לליגה הלאומית אבל בני-יהודה מוכיחה לכולם במחזורים האחרונים כי היא ממש לא הרימה ידיים.
בני-יהודה רחוקה כעת 4 נקודות בלבד מחוף מבטחים, אך בינתיים הקבוצה עדיין נמצאת במקום האחרון בליגה עם 23 נקודות. הניצחון של הזהובים בקריית אליעזר היה הראשון של המועדון אחרי 15 שנים.
משה ביטון הבקיע בדקה ה-39 והעניק לקבוצתו את הנקודות החשובות. במחזור הבא תפגוש בני-יהודה את אשדוד בקרב תחתית, שעשוי להכריע מי תרד לליגה השניה.
בצד השני מכבי חיפה הגיעה למשחק ללא לימה, שהתגלה כי הוא סובל ממחלה קשה. הקבוצה עדיין נאבקת על מקום בצמרת ועל הכרטיס לאירופה, אבל במשחק מול בני-יהודה לא הראו הירוקים מלחמה ונראה כאילו השחקנים כבר סיימו את העונה.
בחדר ההלבשה של מכבי חיפה היתה דממה מוחלטת. הסיכויים להגיע לאירופה ואפילו לאינטרטוטו הופכים להיות קלושים ממחזור למחזור.
רוני לוי, מאמן חיפה, התפרץ לעבר השחקנים ואמר להם: "אתם משחקים כמו ילדות. אתם מבזים אותי, את הסמל, את המועדון ואת הקהל. אתם לא עושים אפילו תאקל אחד ואתם צריכים להתבייש. יש לכם שני אימונים ממחר". האימון הראשון נקבע ל-09:00 והשני ל-18:00.
לוי סיכם את ההפסד: "מה שקרה מאפיין אותנו כל העונה - חוסר יציבות. תקופה טובה יותר ופחות טובה. זה סימפטום של קבוצה בינונית. מבחינתי ניסיתי להעביר לשחקנים ולקבוצה שיש סיבות מספיק טובות להמשיך עד הסוף, לא נראה שהשחקנים הפנימו את זה על המגרש. צריך לשאול את השחקנים אם יש להם חשק לשחק".
על לימה אמר מאמן חיפה, שיעזוב את הקבוצה בסוף העונה: "אנחנו מאחלים לו החלמה ושיצליח בניתוח אותו הוא אמור לעבור". הבלם דייגו קראסו, שהוחלף במחצית על-ידי אלון חרזי סובל מחבלה בשורש הבוהן והוא נשלח לצילום בבית החולים רמב"ם. לאחר המשחק הורה רוני לוי לחניכיו להגיע לאימון מחר ב-9:00 בבוקר.
חזי מגן: "קבוצה שמנצחת בחיפה ובסכנין לא צריכה לרדת"
שחקני בני יהודה היו כלא מאמינים. הניצחון מול מכבי חיפה העלה את מפלס האופטימיות. השחקנים רצו בסיום כדי לחגוג עם 300 האוהדים שעדיין מאמינים בסיכויי הקבוצה להינצל.
המאמן חזי שירזי, אמר ל-ONE בסיום: "החבר'ה באו מוכנים למשחק. אנחנו לא מתעסקים עכשיו בסיכויים, מרוב החישובים שעשינו כל העונה שכחנו לשחק כדורגל, אנחנו צריכים לנצח ולהתקדם צעד צעד. אף אחד לא השלים עם הירידה, מי שהוריד אותנו זה התקשורת, המסר היחיד שיש לקבוצה הוא להמשיך ולנצח. יש לנו קהל מדהים, הקבל יעשה נכון אם נראה במחזור הקרוב את בלומפילד מלא מול אשדוד".
יו"ר בני-יהודה, חזי מגן, אופטימי והבהיר:"מצבנו עדיין קשה, אנחנו עדיין במקום האחרון. אנחנו יודעים שאם לא נמשיך וננצח בכל המשחקים לא נצליח להישאר. יש לנו את אשדוד בשבוע הבא, וחשוב שננצח אותם. קבוצה שמנצחת בקריית אליעזר ובסכנין לא צריכה לרדת ליגה. אנחנו עדיין במקום האחרון ונקווה מאוד שנצא מהמקום הזה ואם נצליח להישאר בסוף העונה בליגה זה יהיה המענק של כל השחקנים".

תאריך:  05/04/2008   |   עודכן:  06/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוני לוי לשחקניו: אתם משחקים כמו ילדות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הקבוצה משחקת, מתפקדת וניראית ב
אחמד זיבי  |  6/04/08 00:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלירן סיני
הפולני של ב.מ.וו טרף את כל הקלפים בסוף השבוע בבחריין וייפתח מחר את המרוץ מהמקום הראשון    פליפה מאסה ייפתח מהמקום השני    קימי רייקונן רק רביעי
עידן יוסף
בית המשפט דחה את טענות תנו לחיות לחיות נגד שחיטת כבש ביום עיון של מכון המקדש    השופטת לא מצאה פסול ואמרה כי זהו "פולחן למטרות אכילה"
עידן יוסף
התיאטרון יעלה מחזה חדש על-פי נובלה של דובר ארגון טרור ש"נרצח" בידי ישראל    המחזה מתאר מה עלה בגורל תינוק שמשפחתו נמלטה מ"התקפה יהודית"
איריס דור-און
הילארי הרוויחה במהלך התקופה מעט מעל מיליון דולר משכרה כסנטורית    הפנסיה הנשיאותית של ביל דומה: 1.2 מיליון בסה"כ מאז שפרש    הכסף הגדול מגיע מהרצאות ומחנויות הספרים
איריס דור-און
שונות גנטית המעלה את הסיכון לחלות בסרטן ריאות, ככל הנראה גם גורמת להתמכרות קשה יותר בקרב נשאיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il