X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גארד הצהובים מלא בבטחון לקראת המשחק הגורלי מול הקטאלונים על המקום בפיינל-פור: "נעשה את הכל" על ההפסדים לבני השרון: "זה לא נורמלי"
▪  ▪  ▪
הלפרין מול באסילה [צילום: יורוליג]

לאחר עונה מלאה בתהפוכות, במכבי ת"א מקדישים את כל המאמצים למשחק אחד - ביום חמישי מול ברצלונה בהיכל נוקיה, מפגש גורלי שניצחון בו יקנה לצהובים מקום בפיינל פור של היורוליג במדריד.
השבוע האחרון לא היטיב עם חניכיו של צביקה שרף שספגו שני הפסדים ברציפות - הראשון בפלאו בלאוגרנה לקטאלונים, שאיזנו את סידרת רבע הגמר ביורוליג ל-1:1 והשני אמש, לבני השרון ולאפי בירנבוים שהשלימו 'סוויפ' מדהים על הצהובים בליגת ווינר.
כמו שאר השחקנים בצהוב, גם יותם הלפרין יודע עליות וירידות ביכולתו בתקופה האחרונה. לצד משחק נפל בספרד בו קלע 3 נקודות, חזר הרכז בן ה-24 לעצמו עם 23 נקודות מול הקבוצה מהשרון, אלא שגם זה לא הספיק לצהובים שירדו אמש כאמור מנוצחים.
לקראת המשחק הגורלי מול הספרדים אמר הלפרין הערב (שני) ל-ONE: "אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לכל סוג משחק. לברצלונה יש את כל הכלים, למכבי יש קבוצה לא פחות טובה ועם 11 אלף איש אני מאמין שנעשה את זה"
על ההופעה הענקית של ג'אנלוקה באסילה, שקלע 34 נקודות במשחק השני מול מכבי, אמר הלפרין: "ראינו את באסילה בשואו של בן אדם אחד. זה טיבם של קלעים, לפעמים הם תופסים יום. ברצלונה קבוצה עם המון כלים, ברור שבאסילה אחד מהמפתחות אבל הוא לא היחידי. ברור שאתן את המקסימום, אבל זה לא אני נגד באסילה. רק דרך משחק קבוצתי אני מאמין שנעשה את זה".
הלפרין יודע שהקהל הביתי הוא פקטור שעלול לסייע רבות בניצחון על הספרדים: "במשחק אחד תמיד אפשר להפסיד. היכל נוקיה נותן לנו המון פוש ואקסטרה. בליגה זו לא אותה אווירה. ביום חמישי כולם מבינים את חשיבות המשחק, אנחנו רחוקים משחק אחד מפיינל-פור שזה דבר גדול יפה".
"אני לא קונה כרטיס לפיינל-פור עד שננצח את ברצלונה. אני יכול להבטיח שנעשה את הכל ואני שוב אומר שאני מאמין שנעבור ביום חמישי".
על ההכנות לקראת המעמד הגורלי אמר: "היה אימון שיחרור ואנחנו מתכוננים לדבר האמיתי ביום חמישי. מתחילים להשתחרר מהשבוע הקשה וממה שהיה אתמול. צביקה נתן לנו להשתחרר להנות מכדורגל. הדבר האמיתי כאמור זה ביום חמישי".
הלפרין: "מגיעות מילים מדהימות לבני השרון"
על חוסר האונים של הצהובים מול בני השרון, אמר הלפרין: "זה לא דבר נורמלי. מגיעות מילים מדהימות לבני השרון שניצחו אותנו 3 פעמים ופעמיים בנוקיה. זה רק מראה כמה שיש לנו להתקדם עד לפיינל-פור הישראלי".
הלפרין ניסה לנמק את הסיבה לשרשרת ההפסדים שנחלו הצהובים לאפי בירנבוים וחניכיו: "להוציא את העונה שעברה, השנה בשלושת המשחקים אנחנו היינו אלה ששלטנו ברוב שלבי המשחק. זה דבר שחזר על עצמו כבר השנה, לפעמים אנחנו עושים את הדברים הלא נכונים, פלוס העובדה שהם עשו את הדברים הנכונים".
מפגש מול בני השרון בגמר הפיינל פור בחודש מאי נראה כאפשרי ביותר. הלפרין התייחס לתסריט בו הצהובים עלולים לאבד את תואר האליפות ואמר: "זה לא משנה מה אתה עושה 30 משחקים, יש פיינל-פור ומשחק אחד. באליפות הישראלית הכל יכול להיות. ראינו שגם את מכבי תל אביב אפשר לנצח. השיטה הזו לא פיירית - אחרי שאתה עובד כל כך קשה 30 משחקים, אתה מסכן את הכל במשחק אחד".
"בני השרון משחקים יוצא מן הכלל. לברצלונה יש את השמות, אבל בבני השרון בנו קבוצה יוצאת מן הכלל. הברכות מגיעות לאפי ולצוות המקצועי".
לשאלה מי יותר טובה - בני השרון או הלפרין, ענה הלפרין: "אני חושב שברצלונה יותר טובה מבני השרון, עם כל הכבוד והערכה לבני השרון, זה לא עניין להשוואה".
"אני לא חושב שזה משנה את מי נקבל בחצי הגמר. אפי הוא שועל וותיק, וכמו שאמרנו שגם אם הוא מגיע עם קבוצה נחותה הוא עושה דברים מצוינים".

תאריך:  07/04/2008   |   עודכן:  07/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלפרין: עם היכל מלא אפשר לנצח את ברצלונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
החברה תרחיב 5 קניונים ותבנה שני מגדלי משרדים חדשים    ההכנסות אשתקד - 4.26 מיליארד שקל
רותי אברהם
שר המשפטים דניאל פרידמן אומר כי מי שאינו "מתיישר" עם עמדות בית המשפט העליון - צפוי "להתקפות אישיות"    ועוד: דה-לגיטימציה לביקורת מהווה - חזרה לעולם שלישי
אלעזר לוין
כיסוי אישפוז עד 1 מיליון דולר    חילוץ והצלה עד 150 אלף דולר    הפרמיה - 1.7 דולר ליום
איציק וולף
סגן מפכ"ל המשטרה מתכוון לתבוע את ערוץ 10 לאחר ששידרו כי עבר עם רכבו באור אדום    "זה לא רכבו של איילון והוא לא היה בתוכו"    תחקיר ראוי על הפיקוד הבכיר שעלול להינזק בגלל טעות קשה
ראובן לייב
במלאות יובל לאליליהם של ילדי העולם נפתחו ברוב עם החגיגות בבלגיה והן בדרך גם אלינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il