X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן מכבי נתניה התארח בספורט 99 בשיתוף ONE ושלח רמיזה לעברו של דניאל יאמר על חצי גמר הגביע מול האלופה, מחר ב-20:15: "נגיע כשווים"
▪  ▪  ▪

לאחר ארבע עונות מוצלחות כמאמן מכבי נתניה, ייאלץ ראובן עטר לעזוב בתום העונה הנוכחית את הקופסא בעל כורחו. הישגיו הנהדרים של עטר בעיר היהלומים לא הביאו את הבעלים של הקבוצה דניאל יאמר על סיפוקו וזה החליט בתמורה להחתים את לותר מתיאוס על חשבונו של המאמן הנוכחי.
העונה של עטר וחניכיו רחוקה מלהיות גמורה והם נלחמים במטרה להשיג את המקום השני בליגת טוטו. בנוסף תעלה נתניה מחר למשחק העונה שלה כשתתמודד עם האלופה בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה, שייערך באיצטדיון ר"ג.
במידה ונתניה תקח בסופו של דבר את הגביע, לראשונה מאז עונת 1977/78, יהיה זה סיום הולם לקדנציה של עטר במועדון. עטר התארח הערב (שלישי) בספורט 99 בשיתוף ONE והתייחס לפרידה הקרבה מהקבוצה, חצי גמר הגביע, היחסים עם יאמר ולעתידו.
"הכוח שלי הוא בשתיקה שלי. זו לא חולשה", כך העדיף עטר להגיב למינויו של לותר מתיאוס ובעצם לכל מה שקורה סביב המועדון בשבועות האחרונים. "במצב שלי הדבר הכי חשוב לי זה לדבוק באותה מטרה ולגרום לשחקנים להגיע לכל משחק במוטיבציה גבוהה. לאורך זמן רק התוצאות קובעות".
"הפעם האחרונה שמכבי נתניה היתה בחצי הגמר היתה לפני 13 שנים. מה יכול לגרום לי לא ליהנות עכשיו? זו תקופה טובה מבחינתי, כל השנתיים האלו. המאמן צריך להתמודד גם עם מה שקורה מסביב. אני מתעלם מהכל ולא מבזבז על זה אנרגיות", הוסיף עטר.
עטר מודע לחשיבות המשחק מול בית"ר ואמר: "המטרה היא לנצח את בית"ר בחצי גמר הגביע. אני מגיע מולם כשווה בשווה. זה משחק אחד ספציפי".
על ההכנות של הקבוצה לקראת המשחק הגורלי, אמר המאמן: "עשינו אימון טוב לפני המשחק. כולם כשירים ובריאים. יש לי סגל מלא, אין לי תלונות ואין לי תירוצים. אני מגיע במצב רוח מרומם ובהרגשה טובה. מבחינתי חצי הגמר זה מעמד מרגש. אני רואה איך הצעירים דרוכים. כולם מודעים שנמכרו כבר מעל ל-7000 כרטיסים לאוהדי נתניה".
"הקבוצה משחקת כמו שצריך, גם מול מכבי ת"א. כולם רוצים להצליח וזה נותן הרגשה טובה. שאר הדברים לא מעסיקים אותי".
עטר: "אני לא דואג לפרנסה שלי"
לאחר שאלישע לוי הועדף על פניו לאימון מכבי חיפה, עטר נותר נכון לרגע זה ללא קבוצה לעונה הבא אך זה לא נראה כמטריד אותו: "כמאמן יש לך קריירה של 20-30 שנים. יהיו תקופות שלא תאמן, יהיו תקופות שלא תתחיל את השנה. אני מסתכל לטווח הארוך. היום אני לא אקבל כל הצעה".
"לא נראה לי שאקבל הצעה מחו"ל. בשלב הזה לא מעניין אותי לאמן בחו"ל. אין לי קבוצה ולא הסכמתי לדבר אם אף אחד. אני לא דואג לפרנסה שלי ולא לעתיד שלי בעונה הבאה", הוסיף המאמן.
לשאלה האם כל האירועים שסובבים את היריבה בית"ר ירושלים עשויים לסייע לו במשחק מחר, השיב: "מה שקרה בבית"ר לא מעניין אותי. יש להם שחקנים בוגרים מספיק להתמודד עם המצב. אם הייתי שחקן לא יודע אם זה היה משפיע עלי".

תאריך:  15/04/2008   |   עודכן:  15/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עטר: כוחי בשתיקה; מחר ננצח את בית"ר
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אוהדי ביתר הטיפשים עשו לעטר את
שמעון אמסלם  |  15/04/08 23:14
2
אז למה אתה מדבר ?
מני זאבי  |  15/04/08 23:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יום פעילות נוסף: עבדאללה אל רסין, בכיר בפלוגות אל קודס, נהרג כשכלי טיס של חיל האוויר ירה לעברו בעת שנסע עם אופנועו    צה"ל אישר את דבר התקיפה
יהונתן דחוח-הלוי
ה"סומוד" (עמידה איתנה) של תושבי עזה אינו כה איתן, כפי שחמאס טוען    מחקר חדש מלמד, כי רבים שוקלים להגר לחו"ל בגלל המצב הכלכלי הקשה ברצועה
איציק וולף
צבא ההגנה לישראל נערך לקראת ליל השימורים המסורתי    650 חיילים בודדים יסבו לשלחן בשני סדרים מרכזיים    הרמטכ"ל ישתתף בסדר בדרום הארץ    ערכות מיוחדות יחולקו לחיילים בעמדות השמירה השונות    גם בספינות הטילים ובתוך הצוללות יחביאו את האפיקומן
איציק וולף
כוחות הביטחון המצריים עורכים מרדף אחרי חוליית טרור שתכננה לבצע פיגוע גדול באחד מחופי חצי האי המשופעים בתיירים
אלעזר לוין
שחמון קנה מאקירוב 9 דירות ב-50 מיליון שקל - אך עתה הסתכסכו שני אילי הנדל"ן בגלל מעלית    שחמון: "הוא בנה ללא היתר מעלית פנימית בתוך הדופלקס שלו, ובכך פגע בי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il