X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חצי גמר פלייאוף בכדוריד: מכבי ראשל"צ תנסה לנצח במשחק החוץ מול אס"א תל-אביב מחר ב-17:00 הפועל ראשל"צ ביום רביעי ב-19:00 מול נס-ציונה
▪  ▪  ▪
גלעד מאור, מאמנה של מכבי ראשל"צ

לאחר פתיחת פלייאוף שכזו ברור כי יש למה לצפות. במשחק הראשון בין האלופה, מכבי ראשל"צ, ואס"א ת"א שנטלה ממנה את תואר הגביע נשלפו ארבעה אדומים, שחקן אחד פונה לבית-החולים והמחצית השניה נפתחה באיחור של רבע שעה בעקבות קטטה. בשורה התחתונה הייתה זו מכבי שבסיום נקמה בכחולים עם ניצחון 19:29.
גם המשחק בין א.כ. נס-ציונה של רן קנון להפועל ראשל"צ של סער פרנקל הבטיח וקיים. משחק רב תהפוכות שהסתיים בתיקו 32:32 לאחר פנדל לא מוצדק שלו זכו האדומים חמש שניות לסיום. נראה כי ראשי האגודות שכחו את תפקיד המשטרה. תמורת חיסכון זעום, הם ויתרו דווקא בפלייאוף על השוטרים ובגן נחום זה כמעט גרם לאסון. חשוב שדורון דיין ויוסי גבע יזכרו שחיי אדם חשובים יותר מכל הון שבעולם.
תוצאה זו גרמה למשחק להפוך לסדרה של הטוב משני משחקים. במקרה וקבוצה תנצח פעמיים היא תעפיל לגמר, במקרה וכל קבוצה תנצח פעם אחת אזי יחס השערים יכריע ובמקרה ושלושת המשחקים יסתיימו בתיקו מוחלט אז המשחק השלישי ייכנס להארכה.
אס"א ת"א - מכבי ראשל"צ, שלישי - 17:00, אוניברסיטת ת"א (29:19 במשחק הראשון)
נראה כי בתוך 48 שעות היריבות הגדולה של הכדוריד הישראלי עברה מגזרת מערב ומזרח ראשל"צ למזרח ראשל"צ וצפון ת"א. שער הניצחון של איציק חליפי שמונה שניות לסיום בדרך לתואר הגביע גרם לחימום אדיר לקראת המשחק שנערך ביום שישי בגן נחום.
במחצית הראשונה עידו לביא מאס"א ספג אדום. במחצית פרצה קטטה שהסתיימה רק בעקבות זימון משטרה שלא הוזמנה כלל למשחק. במחצית השנייה דן מירקוס ספג אדום תוך כדי שליחת דוד עמר לביה"ח תוך כדי שבירת שלוש שיניים קדמיות והתאוששות של ארבעה שבועות. עד הסיום גם בני אינגל ותום מטלון כנציג מכבי הצטרפו לחגיגה העלובה.
קשה להאמין כי משחק כה מכוער יחזור בשנית בתוך ארבעה ימים אך הנהלת אס"א שידועה כאחת מההנהלות הטובות ביותר בכדוריד הישראלי יקדימו לתרופה למכה.
גלעד מאור, מאמנה של מכבי ראשל"צ, סיפר ל-ONE: "עד הסוף הכל יכול להשתנות ברגע. להבדיל מכדורגל אי אפשר לשחק על תיקו. אני מקווה שנבוא מחר ונעשה זאת אך הם הוכיחו שהם יודעים למשוך למשחק שלישי. התוצאה בין מכבי לאס"א היא 1:4 למכבי. ביום נתון הם ניצחו אותנו כי הוא באופן יחסי משני. אסור לנו להתרגש מזה שהפסדנו כי זה מותר".
לגבי המשחק הסוער שהיה בשישי הוסיף: "על ההרחקות בגמר הגביע לא דיברו. לגבי הקהל לא ראיתי והכל חייב להישמר בתחומי המגרש. לצערי זה חלק מהכדוריד ובמשחק בשורה התחתונה הבסנו את אס"א".
הפועל ראשל"צ - א.כ נס ציונה, רביעי - 19:00, אשלים (32:32 במשחק הראשון)
במוחם ובליבם של האדומים הראשל"צים חקוקה טראומה קשה בגלל תיקו 32:32 בפלייאוף. במשחק החמישי בגמר הפלייאוף ב-22.05.06 הם סיימו בתוצאה הזו בדיוק בגן נחום ושלחו את היריבה העירונית לחגוג אליפות בזכות יחס שערים שהוכרע ביתרון של שניים בלבד לטובת הצהובים.
קשה לדעת אם הטראומה תחזור אולם המשחק המכריע גם הפעם בסדרה הינו בחוץ ולהפועל אין יתרון ביתיות, אולם השינוי הקל הוא בחמש שניות הסיום. באותה השניה בגן נחום לירון פיירמן מ-נ"צ התרומם מקו תשעת המטרים ויוליאן סטראט עצר אך הפעם מקשר אחר, ג'ון אונצ'ה, זרק מקו שבעת המטרים וכבש.
ללא ספק תוצאה זו הוסיפה המון פיקנטריה לסדרה שהייתה חריפה מראש. לנס ציונה יש ממה להתאכזב משום שהשריקה של כהן ופרץ לזריקת שבע לא הייתה נכונה משום שאמיר לנגליב החל לעצור את גיל יעקב כבר בקו תשעת המטרים. בשורה תחתונה במקרה והפועל תעפיל ביום שישי לגמר הפלייאוף אף אחד בנ"צ לא ישתמש במקרה זה כתירוץ.

תאריך:  21/04/2008   |   עודכן:  21/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גלעד מאור: הכול יכול להשתנות ברגע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
צה"ל תקף מהאוויר בצפון רצועת עזה ופגע במחבלים
רותי אברהם
בעליו של גן ילדים דורש ביטול מטעמי הגנה מן הצדק של הרשעתו בעבירת בנייה    הנימוק: העיריה אוכפת את החוק בגלל שהשכן הוא מבקר העיריה    ועוד: העירייה מתעלמת מהגדר הפולשנית של המבקר
איציק וולף
ראש הלשכה המדינית של חמאס סותר את דברי הנשיא האמריקני לשעבר: לא הסכמנו להכיר בזכותה של ישראל לחיות בשלום    מאשר נכונות להעברת מכתב מגלעד שליט
איציק וולף
ילד בן 4 מקיבוץ גבים נפצע קל כשרקטה שירו חמושים פלשתינים התפוצצה בחצר ביתו    פונה לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון
דרור מרום
בכתב העירעור טוען יונה כי הבנק התעלם מהאינטרס של חברת צמרות    גורס כי המכירה של הנכס על-ידי בנק לאומי, ועצם אישור המכירה, נעשו מבלי שניתנה ההזדמנות לצמרות לומר את דברה בעניין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il