X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משחק ענק באולם הפחים: 23 נקודות של טאקר הובילו את הלוחמים של דורסמן לניצחון על האלופה 31 נק' של טרנס מוריס לא מנעו עוד הפסד למכבי
▪  ▪  ▪
פי ג'יי טאקר, היום: "זו הרגשה מדהימה" צילום: ניר בוקסנבאום/ONE]

הפועל חולון עשתה הערב (שני) צעד נוסף בדרכה אולי לאליפות המדינה בפעם הראשונה בתולדותיה.
הסגולים מאולם הפחים גרמו לסדק נוסף באפקט ההרתעה של מכבי ת"א. חולון גברה על הצהובים של צביקה שרף 99:101 בתום משחק מותח, הפכפך ודרמטי.
מכבי ת"א כבר הוליכה בפער של שמונה נקודות לקראת סוף הרבע השלישי, אך פי ג'יי טאקר במשחק ענק, בשנה הראשונה שלו באירופה אחרי קריירה גדולה במכללות, היה בלתי ניתן לעצירה.
החבורה של מיקי דורסמן פשוט רצתה יותר ממכבי ת"א. אי אפשר להאשים את צביקה שרף שרצה לשמור על השחקנים שלו טריים לקראת הפיינל פור. ניקולה וויצ'יץ' לא עלה בכלל לפרקט ובאטיסטה פתח בחמישייה הצהובה.
חולון חזרה ברבע האחרון למשחק ועלתה ליתרון בזכות שלשות של עמית תמיר וגם משחק טוב של הסנטר בצבע, ומשחק מצוין של גוני יזרעאלי שנתן מנוחה למורן רוט וניהל בהצלחה את משחק הקבוצה.
קלעו לחולון: טאקר 23, בראון ותמיר 11 כ"א, ווטסון 10, ווישהאם וקמפבל 9 כ"א, סימונס 8, רוט (4 אס') ודיקסון 7 כ"א, יזרעאלי 4 (5 אס'), גורדון 2.
למכבי ת"א: מוריס 31 (10 כ"ח), באטיסטה 18 (11 כ"ח), עומרי כספי 17, הלפרין 12 (5 אס'), בלות'נטל 11, קאמינגס 8 (4 אס'), ביינום 4.
רבע ראשון - 28:29 למכבי ת"א
צביקה שרף אמנם נמצא באולם הפחים אבל חושב פיינל פור. ניקולה וויצ'יץ' קיבל מנוחה ואסטבן באטיסטה פתח במקומו בחמישייה של מכבי.
סימונס לא הסתדר עם מוריס, מכבי יצאה מיד למתפרצת ויותם הלפרין קבע 0:2. טאקר השווה לחולון אך טרנס מוריס קבע 2:4 מהיר. הקהל באולם הפחים היווה תפאורה נהדרת למשחק.
אחרי שתי דקות הוליכה מכבי 2:7. כספי קיבל כדור בחופשיות על קו השלוש וצלף. פי ג'יי טאקר קלע וגם סחט פאול מבאטיסטה בדרך ל-7:5. האורוגוואי של מכבי תפר שתיים ראשונות מאסיסט חזק של קאמינגס, וסימונס הגיב בהפצצה מצד שני, 8:9 למכבי אחרי 3 דק' ברבע.
גם מורן רוט עלה לראשונה על טור האסיסטים. ווטסון נהנה מהמסירה ומיד העלה את חולון ליתרון ראשון 11:12 כשנותרו פחות משש דקות.
קאמינגס ורוט צלפו בדרך ל-21:21 כשנותרו עוד שתיים וחצי דקות לתום הרבע. טרנס מוריס הוכיח שהוא בכושר מעולה לקראת הפיינל פור וקבע בשלשה יתרון של מכבי. מורן רוט שוב השווה בשלשה חולונית.
כריס ווטסון ניפק את הנקודה השמינית שלו וחולון חזרה ליתרון 25:26. כספי האנרגטי החמיץ מצד שני ומוריס תיקן - יתרון נקודה למכבי. אריק קמפבל תיקן מהעבר השני החטאה של סימונס והלפרין יצא להתקפה אחרונה. באטיסטה ניסה פייד אוויי ומוריס השלים אותו, 28:29 לצהובים בתום הרבע.
רבע שני - 54:55 למכבי ת"א
הרבע הבא נפתח כמו הקודם - כספי קלע מהעונשין, סימונס החזיר מצד שני. וויל ביינום עלה לפרקט לדקות ראשונות כמו גם מאליק דיקסון. הדינמו של מיקי דורסמן קבר מיד שלשה, 33:35 לחולון.
פי ג'יי טאקר הריץ את חולון בהתלהבות והוליך עם 9 נק'. מכבי נקלעה לדקות פחות טובות. טאקר לקח על עצמו את הקבוצה אך החמיץ ליי אפ. אלטון בראון שהיה בספק למשחק נכנס במצב 37:37 למגרש.
מכבי ת"א המשיכה לשמור על יתרון זעום, 40:42. צביקה לקח פסק זמן וביקש מהשחקנים להתחיל לשמור - ההגנה של מכבי נראתה כמו מסננת. וויל ביינום קלע פעמיים מהעונשין אך ניסה לחטוף מצד שני ודיקסון הגיב עם שתיים בחדירה. חולון פיגרה 44:42 כשנותרו שלוש דקות וחצי להפסקה.
דורסמן השתמש מצוין באלטון בראון שחפר מול באטיסטה והשיג שתיים. בלות'נטל השיג 2 מ-2 מהעונשין בדרך ליתרון ארבע, 44:48. בראון היה הדומיננטי בצבע עבור חולון עם עוד שתיים.
עמית תמיר השיג שתיים בריבאונד התקפה וגם קלע מהעונשין. מצד שני בלות'נטל הנהדר חדר את ההגנה הרכה של חולון והשיג סל. גארסיה עצר מתפרצת של חולון בעבירה, 50:51 לחולון. כשנותרה דקה למחצית לא נותר צופה אחד מאוכזב - קרב הענקים הבטיח וקיים.
סימונס איבד את הריכוז והחמיץ פעמיים מהעונשין. דייויד בלות'נטל הדהים עם כניסה גדולה 51:52 למכבי. ההובלה התחלפה שוב ושוב. בראון קלע פעם אחת מהעונשין ובלות'נטל שוב קבר שלשה - איזה סקורר ענק הוא הפך להיות!
אבישי גורדון נעצר בעבירה ומקו העונשין קבע 55:54 כשנותרה פחות משניה מוריס שלח מסירת פוטבול א-לה-גור שלף אך זו נחתה בידיים צהובות-סגולות. התוצאה נותרה על כנה.
מוריס קלע 16 נקודות וכספי 10 למכבי. מנגד הוביל כריס ווטסון את חולון עם 10 נק' ופי ג'יי טאקר קלע 9.
רבע שלישי - 73:75 למכבי ת"א
הרבע נפתח בחוסר ריכוז מצד שתי הקבוצות. עומרי כספי קבע 54:57 אחרי דקה וחצי במשחק. טאקר הזין את ווטסון באסיסט נאה ומצד שני מוריס פינק את כספי לשתיים קלות. קאמינגס הדהים עם סל נדיר ומכבי הוליכה 56:61. טאקר הגיב מיד.
קאמינגס חזר לסורו בהחטאה נוספת ומשחק חלש. מוריס תיקן עם הקרש והמצב המאוזן בכדורים החוזרים ובעיקר בריבאונד התקפה השאיר את מכבי חזק במשחק.
יותם הלפרין בצליפה העלה את מכבי ליתרון שש, 60:66 כשנותרו פחות מחמש דקות לתום הרבע. החטאה של ווסטון הריצה את מכבי למתפרצת בסיומה קבע מוריס שמונה נקודות הפרש. מכבי החלה לברוח לדורסמן וחבורתו.
אך חולון לא התכוונה לוותר על המשחק ללא קרב. פי ג'יי טאקר בדאנק אדיר צימק ל-68:64 כשנותרו 2:40 דק' לתום הרבע. בלות'נטל מצא את קאמינגס שחדר, קלע וסחט מגוני יזרעאלי עבירה שלישית. כספי ירד לספסל עם שלוש עבירות גם הוא, 64:71 לצהובים של צביקה שרף.
טאקר כבר צבר 16 נקודות. צביקה שמר את ניקולה וויצ'יץ' על הספסל ולא טרח אפילו לשלוח אותו לחימום על אופני הכושר המסורתיות. 70:73 למכבי בהתקפה אחרונה. ביינום מצא את הלפרין שהחמיץ אך בלות'נטל תיקן נהדר מתחת לסל. כולם חיכו שהרבע ייגמר - עמית תמיר עמד על קו השלוש ושלח כדור קשתי שצלל פנימה עם הבאזר - 73:75 למכבי ת"א בתום הרבע.
רבע אחרון - 99:101 להפועל חולון
עמית תמיר הקפיץ את ההיכל הוותיק עם שלשה נוספת וחולון עלתה ליתרון. טרנס מוריס דאג להשאיר את מכבי בתמונה ובאטיסטה הוסיף נקודות משלו, 78:82 למכבי כשנותרו 6 דק'. חולון חגגה בצבע עם שלושה ריבאונדים בהתקפה ואלטון בראון סיים בדאנק של מומנטום וסחט גם את הפאול מקאמינגס, 82:80.
וונטיגו קאמינגס שוב בעט בדלי כשהחמיץ שלשה חופשית. מהעבר השני טוני ווישהאם קבר שלשה גדולה אחרי אסיסט של דיקסון, שוויון 85:85. שלוש דקות ו-40 שנ' לסוף עמד לוח התוצאות על שוויון 88:88 כשהמשחק הדרמטי נמשך.
כספי קלע ונעצר בעבירה של ווישהאם. הוא צלף את הנקודה ה-17 שלו מהעונשין 88:91 למכבי. אך הפורוורד ביצע עבירה רביעית. למרות זאת אליהו נותר על הספסל וכספי - על הפרקט. חולון צימקה מהעונשין. קאמינגס מצא את כספי שהחטיא מחוץ לקשת.
אלטון בראון הביג מן של דורסמן, נעצר בעבירה. בראון החטיא אבל טאקר שנעצר בעבירה קלע שתי נק' מהעונשין (19 אישיות) והעלה את חולון ליתרון. 93:94 לחולון. כולם התחילו להרביץ ובאטיסטה קלע אחת משתיים.
פי ג'יי טאקר הנהדר קבע בסל גדול 94:96 להפועל חולון וסל נוסף העלה אותה ל-94:98. עד לסיום התנהל קרב של קליעות עונשין.
מוריס בשלשה ענקית צימק להפרש נקודה ומכבי קיבלה הזדמנות להישאר בחיים. מוריס מצא את וויל ביינום (חלש מאוד) אך זה החמיץ וקאמינגס נאלץ לבצע עבירה שסימנה את תחילת החגיגות באולם הפחים. בסיום 99:101 כשנראה שבמכבי ת"א לא ממש התרגשו מההפסד. אחרי הכל - יש להם פיינל פור על הראש.

תאריך:  21/04/2008   |   עודכן:  21/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חולון ניצחה את מכבי במשחק דרמטי 99:101
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ביהמ"ש פטר מתשלום אגרת טלוויזיה אדם שהשליך אותה לזבל אך לא דיווח לרשות השידור    השופט: בחוק יש לאקונה - אין חיוב דיווח ואי אפשר לחייב בתשלום
עידן יוסף
הרמטכ"ל קבע כי מג"ד גדוד השיריון לא חתר למגע ולניצחון על האויב ולא הביא לסיום האירוע כמצופה ממפקד גדוד בצה"ל
דין אלמס
חצי גמר פלייאוף בכדוריד: מכבי ראשל"צ תנסה לנצח במשחק החוץ מול אס"א תל-אביב מחר ב-17:00    הפועל ראשל"צ ביום רביעי ב-19:00 מול נס-ציונה
עידן יוסף
צה"ל תקף מהאוויר בצפון רצועת עזה ופגע במחבלים
רותי אברהם
בעליו של גן ילדים דורש ביטול מטעמי הגנה מן הצדק של הרשעתו בעבירת בנייה    הנימוק: העיריה אוכפת את החוק בגלל שהשכן הוא מבקר העיריה    ועוד: העירייה מתעלמת מהגדר הפולשנית של המבקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il