X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רוב שולחנות המחשב מגיעים בחלקים ודורשים הרכבה, לעיתים מסובכת. בסופו של דבר, כולם נראים פחות או יותר אותו דבר. אבל לא השולחן במתחם הגאדג`טים של היום! מה הופך שולחן לגאדג`ט, ולמה צריך להיזהר עם הקפה?
▪  ▪  ▪

מה עולה לכם בראש כשאתם שומעים את המילים "שולחן מחשב"? אנחנו מאמינים שכמו רוב האנשים אתם חושבים על שולחן רגיל, בדרך כלל מעץ, שנראה כמו שולחנות רבים אחרים. בין אם בבית ובין אם במשרד, בין אם הרכבתם אותו בעצמכם ובין אם הוא הגיע מורכב, בין אם יש לו מגירה למקלדת ובין אם לא - שולחן המחשב הוא שולחן לכל דבר ורובם נראים אותו דבר.
רעיון מעולה
שולחנות אינם גאדג`טים, אבל השולחן מחשב של היום הוא באמת שולחן-מחשב, מילולית! כאן לא תמצאו מחשב, מאחר והשולחן עצמו הוא המחשב. כל מה שעומד על השולחן הוא מסך מתכוונן. אם תרצו לבצע תיקונים למחשב עצמו, תצטרכו לפתוח את השולחן (יש לו מכסה, זה די פשוט) ולקבל גישה למחשב.
באחד הצדדים של השולחן הדקיק הזה יש גם מקום לחבר כרטיסים, התקני USB וכמובן להכניס CD ו-DVD. סך הכל מדובר ברעיון מעולה, שהכותרת המתאימה לו ביותר היא: "איך לא חשבו על זה קודם?".
בלי כוסות קפה
את המקלדת ואת העכבר שמים על השולחן. אם חסרה לכם המגירה למקלדת, צר לנו לאכזב אתכם - לא תמצאו כזאת כאן. מצד שני, השולחן כל כך רחב שיש מספיק מקום גם למקלדת וגם לעכבר. לא בטוח אם מותר לשים כוסות קפה על השולחן הזה (בטח שלא בלי תחתית...).
למידע נוסף.

תאריך:  26/05/2008   |   עודכן:  26/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
אם אתם (ובעיקר אתן) אוהבים להפתיע אנשים בתסרוקות משונות, האתר המוזר של היום מיועד לכם. אם כי לא בטוח שבקיץ הישראלי התסרוקות הבאות יצליחו להחזיק מעמד מבלי לפגוע בשפיות שלנו. כלב או אריה, מה אתם מעדיפים על הראש?
מערכת PCאון
סקר שנערך לקראת הפעלתו מחדש של משרד ה-W3C ביוזמת איגוד האינטרנט הישראלי מצא כי 70% מבוני האתרים בארץ לא מכירים ולא מיישמים תקנים סטנדרטיים של ה-W3C. מדוע חשוב לבנות בהתאם לתקנים, ומה נקודת האור? מיד
יפעת גדות
המעקב בבית חשוב במיוחד בקרב קשישים, שלעתים קרובות סובלים מתנודות חריפות בלחץ הדם    חולי סוכרת, אנשים הסובלים ממחלת כליות ונשים הרות גם הם זקוקים למעקב ביתי
איריס פרחי
שלושה חודשים לאחר שהתובע קנה טלוויזיה התגלו בעיות בתמונה    הנתבעים השיבו שהטלוויזיה נפלה והדבר אינו מכוסה בתעודת האחריות    התביעה נדחתה
איריס פרחי
התובעת ביקשה פיצוי מבעלת הכלב בטענה שננשכה וזו השיבה שהתובעת התייצבה בביתה ללא הזמנה והתגרתה בכלבה    התביעה נדחתה בחיוב הוצאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il