X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גארד מכבי ת"א זוכר את 3 ההפסדים לבני-השרון לפני חצי-גמר הפיינל-פור היום ב-20:50 וויצ'יץ': "אין פייבוריטית". באטיסטה: "אין עלינו לחץ"
▪  ▪  ▪
ביינום ופנאן באימון המסכם [צילום: ניר בוקסנבאום]

אחרי עונה מלאת תהפוכות, מכבי ת"א תפגוש (יום ג', 27.5.08) ב-20:50 את בני-השרון בחצי-גמר הפיינל-פור ותנסה להשיג ניצחון ראשון העונה על הקבוצה של אפי בירנבוים.
הצהובים הגיעו לגמר הפיינל-פור של היורוליג והפסידו לצסק"א מוסקבה, גביע המדינה הלך להפועל ירושלים ולאור התצוגות של האלופה הניצחית בזירה המקומית, גם התואר השלישי לא מונח בכיס.
מאיר טפירו ואפי בירנבוים ניצחו את מכבי ת"א בכל 3 המפגשים העונה בליגה ואחד כזה גם בחצי הגמר, יחסל סופית את העונה של הצהובים ויכתיר אותה ככישלון טוטאלי.
ניקולה וויצ'יץ' אמר באימון המסכם של מכבי ת"א: "זה פיינל-פור וזה רק משחק אחד אז אין פייבוריטית, הפסדנו הרבה משחקים העונה ובמשחק אחד הכל יכול להיות. קבוצות יכולות לחשוב שהן באות לנצח, אבל אנחנו מוכנים ומפוקסים. זה תלוי בכדורסל בלבד ובהגנה, נצטרך לשחק אגרסיבי והגנה טובה".
וויל ביינום אמר על המעמד: "אנחנו ללא ספק מוכנים, כבר היינו במעמדים כאלה בעבר. יש לחץ כי אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו יכולים לזכות באליפות, אבל אם נרוץ, נשחק הגנה טוב וניקח ריבאונד, יהיה בסדר. אנחנו צריכים להילחם גם אם נהיה ביתרון ולגמור את המשחק. הם ניצחו אותנו כבר 3 פעמים אבל לנצח 4 פעמים אותה קבוצה זה כבר קשה".
אסטבן באטיסטה הוסיף: "זה המאני-טיים, אני מתרגש ושמח. כולם מדברים על האליפות אני מחכה למשחק. אין עלינו לחץ, זאת ההזדמנות שלנו לקחת תואר השנה, אנחנו צריכים לנסות ליהנות מהסיטואציה ולנצח.
"זה משחק שונה לגמרי, כולם זוכרים שהם ניצחו אותנו שלוש פעמים אבל זה סיפור אחר לגמרי. נבוא ונעשה את העבודה. אנחנו לא חושבים על התקופה האחרונה, רק על המשחק, רוצים לנצח ולא חושבים על משהו אחר".
עוזר המאמן, גיא גודס, התייחס ליריבה: "אין ספק שבני-השרון זאת הקבוצה עם ההגנה הכי טובה בליגה, ניצחנו כבר נגד קבוצות אגרסיביות, פיינל-פור זאת סיטואציה אחרת, זה לא כמו שום משחק אחר. כל קבוצה תגיע עם כל האנרגיות שיש לה. כל קבוצה רואה וידאו ואיפה יש חסרונות, ועובדים על זה".
כץ: "לא יכול לדבר על שרף ודרוקר"
אחד מבעלי מכבי ת"א, רענן כץ, אמר: "אנחנו יכולים לשחק גם נגד קיבוץ דפנה ועדיין לא אגיד בוודאות שאנחנו פייבוריטים. אין סיכוי שאני אענה על משהו שקשור בעונה הבאה, החלטנו במדריד שהכל ייעשה אחרי הפיינל-פור, זה מה שהוחלט ואני עומד בהחלטה".
כץ סירב להתייחס לזהות המאמן הבא: "אני לא יכול לדבר על צביקה (שרף) ולא על שרון דרוקר, אני מחבב אותו מאוד אבל לא יכול לדבר עדיין על העונה הבאה. אני נתתי לצביקה גיבוי כל הזמן, זה לא נכון שאנחנו לא מגבים אותו.
"אני אעשה כל דבר שתלוי בי מבחינת שחקנים ומאמנים כדי שמכבי תהיה מספר 1. הטיסות האלה ממיאמי מאוד קשות, אני לא נהנה מהן, באתי רק בשביל שנהיה מספר 1".

תאריך:  26/05/2008   |   עודכן:  26/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביינום: יהיה קשה לנצח אותנו בפעם הרביעית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חבר מועצת העיתונות תוקף את התנהלות התקשורת בפרשות אולמרט, ואומר כי היא מושפעת מקשרי הון-שלטון-עיתון, מהתחרות העצומה ומחיפוש ה"סיפור"
עידן יוסף
החברות במשק מוציאות למעלה מ-800 מיליון שקל בשנה על שירותי טלפוניה בינלאומיים, מתוכם 65% לטלפונים נייחים ו-35% לטלפונים ניידים
איציק וולף
ראשי הסגל האקדמי הזוטר הגיעו להבנות עם ועד ראשי האוניברסיטאות ביחס לתנאי העסקתם
עידן יוסף
הרב שלמה אבינר, מהבולטים ברבני הציונות הדתית, קובע כי אם יש רופא מותר לשבות רעב למען המרגל הישראלי    מאשים: מדינת ישראל רוצה שפולארד יוריד את סודו אל הקבר
חיים חצב
עיריית טבריה השקיעה עשרות מיליוני שקלים בשנים האחרונות בחידוש מרכז העיר ובטיילת הכנרת    בקרוב תיפתח לקהל פנינה תיירותית נוספת: מסגד ששופץ וחצרו הוסבה למרכז תיירות וקניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il