X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הזנק אמריקנית פיתחה מערכת המאפשרת לשלוח מסרונים בחינם מן הטלפון הסלולרי עד כה ניתן היה לשלוח הודעות טקסק ללא תשלום רק דרך המחשב האישי השירות זמין בינתיים רק בארצות הברית
▪  ▪  ▪

די מדהים ש-SMS הוא דבר כל כך פשוט, ועדיין חברות הסלולר מצליחות לגבות עליו כסף ולהפוך את מגזר הפעילות הזה לכל כך רווחי.
מה זה SMS? בסך הכל אוסף של תווים עם אפס גרפיקה או סאונד, שנשלח על גבי הרשת הסלולרית. אם היו דורשים מכם לשלם 40 אגורות למשלוח מסר של 100 תווים באמצעות האינטרנט, הייתם מתפלצים, מכיוון שבמונחי אינטרנט זה פשוט שערורייתי. לכן האינטרנט חייב להיות הפתרון הזול ואפילו החינמי למשלוח מסרי SMS.
זה כבר כמה שנים שניתן לשלוח מסרי SMS במחירים נמוכים מאוד, ואפילו בחינם, דרך האינטרנט. כמה תוכנות מסרים מיידיים כמו ICQ מציעות פתרונות כאלה. יש גם חברות סלולר ישראליות שמאפשרות לעשות את זה דרך האינטרנט במחירים מוזלים.
אבל החיסרון הגדול של הדרכים האלה הוא שכדי לשלוח, אתם חייבים להיות ליד מחשב. מה לגבי האפשרות לשלוח SMS בחינם מהטלפון הנייד שלכם?
פתרון כזה הושק בשבוע שעבר על ידי חברת סטארט-אפ אמריקאית בשם MogoTXT, המאפשרת לשלוח SMS בחינם מכל טלפון נייד - ואפילו מ-iPod Touch של אפל (מכיוון שהוא יכול להתחבר לרשתות WiFi).
לשירות של MogoTXT יש כמה חסרונות: ניתן להשתמש בו רק בארה"ב, הוא מותנה בחשיפה לפרסומות והוא מחייב רישום - גם שלכם וגם של הנמען.
אבל אלה חסרונות קטנים יחסית מכיוון שאם ניתן ליישם אותו בארה"ב, ניתן ליישם אותו גם במקומות אחרים, מכיוון שחשיפה לפרסום עשויה להיות מטרד סביר למשתמשים כבדים שעלות מסרי SMS מהווה חלק ניכר מחשבונות הסלולר שלהם ומכיוון שהרישום הכרחי לצורך מניעת ספאם.
ייתכן שהמפתח לשירותי SMS חינמיים טובים יותר בעתיד נמצא עדיין באינטרנט. השירות של MogoTXT תלוי בשיתוף הפעולה של חברות הסלולר. אם כל העברת המסרים היתה נעשית דרך האינטרנט, הוא היה יכול להתפתח מהר יותר.
במודל הנוכחי המכשירים הניידים של השולח ושל הנמען חייבים להיות מחוברים לאינטרנט - ובאותו זמן - כדי לקבל את המסר באופן מיידי.
אם שירות עתידי ידע להתחבר באופן אוטומטי לרשתות WiFi זמינות באזור שבו אתם נמצאים עם הטלפונים הסלולריים שלכם (והרי רבים מאיתנו נמצאים שעות ארוכות בבית או בעבודה, מקומות שבהם יש בדרך כלל רשתות WiFi), גם עלות החיבור הרציף לאינטרנט הסלולרי תיחסך. כשזה יקרה, האיום על תעשיית הסלולר יהיה עצום: שוק מסרי ה-SMS מייצר לחברות הסלולר בעולם הכנסות של כ-50 מיליארד דולר מדי שנה. והרווחיות? עד 80%-90% על פי כמה הערכות.

תאריך:  10/06/2008   |   עודכן:  10/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס פרחי
האשימה את הנתבעת ברשלנות כשלא ניקתה את המעברים וגרמה לנפילתה    בית המשפט חייב את הנתבעת בפיצוי וקבע שלקוח לא אמור לקנות עם הראש ברצפה
איריס פרחי
תושב בית אל שהגיע למחסום כיסופים "זכה" לאגרופים מקצין משטרה שאסר עליו להיכנס לאזור. בית המשפט פסק שלפתחו של התובע רובץ אשם תורם מלא
איריס פרחי
התובעת חתמה על עסקת שדרוג לאחר שהתבססה על הסברים של נציגת החברה שסתרו את החוזה בכתב    בית המשפט ביטל את העסקה וחייב להשיב את הכסף
יפעת גדות
במסגרת מחקר: גברים שסבלו מחוסר בוויטמין D היו בסבירות גבוהה פי 2.5 לסבול מהתקף לב לעומת אלו עם הרמות הגבוהות ביותר של הוויטמין    אלו עם רמות הוויטמין הנמוכות היו בסיכון גבוה במיוחד לסבול מהתקף לב קטלני
על-פי התחזיות, עד לשנת 2010 למעלה מ-80% ממי המוביל יסופקו כמי שתייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il