X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי ארוחה רבת מפלסים ורווית חומוס שמימי, יורי קליין מבין כי בניגוד למה שאמרו לו, ברונו היא לא מסעדה כשרה טובה היא פשוט מסעדה טובה. אפילו הקינוחים לא הצליחו להרוס לו
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת ברונו בתל אביב]

בצירוף מקרים מוצלח, היום שהסתיים בארוחת הערב המצוינת בברונו, עבר ברובו על החוף בת"א. מוצלח, כי יום שמתחיל בים ונגמר בסטייק זה לא רע, וצירוף מקרים בגלל שברונו היא מסעדה אורבנית ים-תיכונית. ומה אתם יודעים, התברר שזה בדיוק מה שמתאים אחרי ביקור בחופו העירוני של הים-התיכון. אז מיד אחרי השקיעה על הים טיפסנו על האופנוע ונסענו למרכז עזריאלי. כמו בכל ביקור שלי בכל קניון, עבר עלינו זמן ארוך מכפי שאני מוכן להודות בחיפוש המקום. לא שזה כל כך מסובך, אבל יש אנשים שקניונים מבלבלים את חוש ההתמצאות הרעוע ממילא שלהם. תחושת ההקלה שהרגשתי כשהגענו סוף-סוף רק התחזקה כשנכנסנו. חלל גדול ומרווח, המשקיף על המטבח הפתוח. הרגשה של אוכל. ובמילותיה של זוגתי, "נראה לי שהסתדרנו עם הארוחה".
ואכן, הייתה זו ארוחת ערב נאה. התפריט בברונו קבוע - תמורת 180 שקל תקבלו ארוחה שלמה, הכוללת מבחר נאה של מנות ראשונות, שתיה ומנות עיקריות ואחרונות לבחירה. בדיוק מה שהיינו צריכים אחרי יום של חטיפים בלתי מספקים בים.
אז מה היה לנו שם? ובכן, הרבה. לא יוצאים מברונו רעבים. למעשה, אם לא היינו מרסנים את עצמנו עם המנות הראשונות, ספק אם היינו מגיעים בכלל למנות העיקריות. וזה לא היה קל לעצור, בכלל לא. גרבדלקס סלמון כבוש במלח ים, אנטיפסטי של דלעת וזוקיני, פלפלים כבושים ובצלים סגולים מקורמלים. כולם עשויים היטב, ונחטפו בזריזות. כאן אתם עשויים לתהות לגבי כושר האכילה שלנו. עם כל הכבוד והחיבה למנות הדג והירקות האלו, זה לא בדיוק משהו שאמור להוות בעיה להתאפק לא לאכול ממנו יותר מדי. אז זהו, שליד כל זה גם היתה פוקצ'ה מצוינת עם שמן זית ורוזמרין. ומנת חומוס. חלק מהקוראים עשויים לפתח כאן את החשדנות שהיתה לי כשראיתי לראשונה שהמנות הראשונות כוללות גם חומוס. מניסיוני לפחות, חומוס שאינו בחומוסיה זה לא משהו. ועוד במרכז עזריאלי! לא נשמע מפתה במיוחד, אבל מה אתם יודעים, מדובר באחת ממנות החומוס הטובות שאכלתי לאחרונה. חומוס אמיתי, עם גרגירים נימוחים וכל מה שצריך. כאמור, היינו צריכים לרסן את עצמנו.
וטוב עשינו. בעודנו משבחים את עצמנו על זה שאנחנו לא חזירים, קיבלנו גם מנה קלה ומרעננת של רצועות סלומון כרוכות בפסטו כוסברה. ואז הגיעו המנות העיקריות. ללא ספק, הן בהחלט היו משהו שכדאי היה לדחות עבורו את סיפוק החומוס. מניפה דשנה של סינטה ברוטב יין היתה מתקתקה במקצת, בדיוק לפי טעמה של זוגתי. אני, לעומת זאת, זכיתי בנתח אנטרקוט מצוין, מיושן היטב, שהוגש באופן הולם עם תפוחי אדמה אפויים. כמה סיפוק במנה אחת. שתי המנות היו נדיבות בגודלן, ומצוינות בעשייתן.
הקינוחים לא עוררו ציפיות גדולות מדי, לנוכח כשרותה הבשרית של המסעדה, אבל גם כאן בהחלט שאין על מה להתלונן. המלבי הוגש כהלכתו, עם מי ורדים אמיתיים ופיסטוקים. גם אצבעות הפילו עם האגוזים והפיסטוקים - או בעברית, בקלאווה - היו מצוינות.
בניגוד למה שנאמר לנו, ברונו היא לא מסעדה כשרה טובה. היא פשוט מסעדה טובה. אני לפחות לא מצאתי את עצמי מבכה על חסרון מוצרי החלב בקינוחים, נקודת התורפה של ארוחות כשרות מסוג זה ברוב המקרים. ובנוגע לשאר הארוחה, שם בהחלט לא הורגש חסרונם. המטבח ים-תיכוני מסתדר מצוין גם ללא חלב. החל מחומוס-צ'יפס-סלט, וכלה בארוחה מפוארת בברונו.

* הכותב היה אורח המקום.
ברונו - מרכז עזריאלי, קניון קומה 3 תל אביב, 03-6093030
תאריך:  11/06/2008   |   עודכן:  11/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
הצעת חוק חדשה מבקשת להעניק חסינות מחקירות משטרתיות לבכירי המדינה בהם ראש הממשלה, נשיא המדינה ונשיאת בית המשפט העליון עד לסיום תפקידם    בניגוד לפוליטיקאים, במקרה של ביניש כפוף סיום תפקידה רק בהגיעה לגיל 70
דרור מרום
גורסים כי מדובר במהלך נבון כצעד ראשון לתוכנית כלכלית-חברתית מקיפה    עם זאת קוראים לא לבטל את הפטור על קרנות ההשתלמות    "הביטול עלול לפגוע ברמת החיסכון במשק - ועקב כך גם בכספים שמופנים להשקעות"
דרור מרום
אומר כי הענף נקלע לבעיה בעונת הקיץ הנוכחית המתאפיינת בירידה במכירות    לדבריו, המגמה הזאת תיתן את אותותיה בהמשך - במידה והצרכן הסופי לא ייהנה ממבצעים אטרקטיביים    התחייב להוביל מהלך "לעורר את שוק האופנה בארץ"
גלית יצחק
הפעוטה פונתה לבית החולים מאיר    מצבה מוגדר יציב    עובד זר הוכש זמן קצר לאחר מכן על-ידי נחש צפע במושב חניאל    מצבו בינוני
עידן יוסף
השכר הנמוך, המחסור בנהגי אוטובוסים, ותקופת הזיכיון הקצרה לחברות הפחיתו את מעמד הנהג ומייצרים שוק של עבדים    המצב הקיים גורם לפיחות בשירות לנוסע    ראשי המשק והתחבורה הציבורית מציעים פתרונות, ומי ישלם? נחשו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il