X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שער של סרנה בדקה ה-24, יחד עם מתפרצת אותה סיים אוליץ' בדקה ה-62, קרבו את החבורה של ביליץ' לרבע פודולסקי הספיק לצמק בדקה ה-79
▪  ▪  ▪
שמחת המנצחים הקרואטים [צילום: AP]

הקרב בין הפייבוריטיות של בית ב', בהחלט סיפק הערב (חמישי) את הסחורה. קרואטיה גברה על גרמניה 1:2והתייצבה בראש הבית.
לאור הניצחון האדיר, עולים הסיכויים של חניכיו של ביליץ', לסיים במקום הראש ולהימנע ממפגש עם פורטוגל בשלב הבא.
הקרואטים היו טובים יותר למן הפתיחה, ובדקה ה-24 גם השיגו את היתרון מוצדק. דניאל פראניץ' הגביה נהדר לאזור המסוכן, דריו סרנה מגנה הימני של שחטאר דונייצק התגנב בין ההגנה הלבנה, וקבע 0:1 כחול. עד למחצית היתה קרואטיה קרובה מאוד להכפיל את התוצאה, אבל חוסר ריכוז של קרניצ'אר בשני מצבים קורצים, השאירו את התוצאה על כנה.
הפתיחה של המחצית השניה היתה של הגרמנים. החבורה של לב עלו נחושים יותר מחדר ההלבשה, אבל חוסר המחץ לא הביא אותם למצבים ממשיים. ואז, דווקא בדקות טובות של הנבחרת הגרמנית, הגיע השני.
מתפרצת קטלנית הסתיימה בבעיטה לקורה של רקיטיץ', איביצ'ה אוליץ' היה שם כדי להשתלט על הריבאונד מקרוב - ביליץ' מריח את רבע הגמר.
לגרמניה יצא האוויר מהריאות, ולא נראה על פני השחקנים שהם מאמינים. שער של פודולסקי בדקה ה-79 הפיח את התקוות בקרב הגרמנים, אבל לא יותר מזה - קרואטיה מתקרבת לרבע הגמר, גרמניה תצטרך לעבוד קשה נגד האוסטרים במחזור הסיום של בית ב'.
מחצית ראשונה
הקהל הקרואטי מפגין עליונות ביציעים, הן בכמות והן באיכות, ובהחלט יעזור לנבחרת שלהם להתמודד עם המכונה הגרמנית. הפתיחה היתה של גרמניה, שמנסה להשתלט על מרכז השדה, להזין את החלק ההתקפי ולא לאפשר לקרואטים לפתח את המשחק הרגיל שלהם.
בדקה ה-8 יצאו הקרואטים מהלם התפיחה, האיום הראשון לעבר הרחבה הגיע דווקא מצידם. התקפה מאגף שמאל הסתיימה עם הגבהה - להמן וחבריו השכילו להרחיק. התגובה הגרמנית הגיעה מיד, כשינסן המגן השמאלי הגיח קדימה וסחט קרן ממנה לא יצא כלום.
אוליץ' בחוד הקרואטי פעיל יותר בדקות בהן המומנטום עבר לצד הכחול, יחד עם מודריץ' שחקנה החדש של טוטנהאם. הגרמנים נחלצים מעט לאחור, כשהיציאה הגרמנית להתקפה מהירה, אך עדיין לא מדויקת.
דקה 24 - 0:1 מוצדק לקרואטיה. הנבחרת של סלאבן ביליץ' השתלטה על מרכז השדה, תקפה מהאגפים ובאה על שכרה. דניאל פראניץ' הגביה נהדר לאזור המסוכן, דריו סרנה מגנה הימני של שחטאר דונייצק התגנב בין ההגנה הלבנה, וקבע 0:1 כחול.
הנבחרת הגרמנית ניסתה לעשות קולות של חזרה למשחק, אבל הקרואטים היו קרובים מאוד להכפיל את היתרון. איבן רקיטיץ' המצוין השאיר כדור לאוליץ' חלוצה של המבורג, קרניצ'אר הצטרף מאחור ולא ברור איך מ-13 מטרים וממצב כל כך נוח, הצליח הקרואטי להעיץ את הכדור לשמיים.
בדקה ה-33 הגרמנים הגיעו כבר למרחק נגיעה משיוויון, אבל ההגנה הקרואטית הצליחה לגונן על שערה במהלך שיצר בלבול רב ברחבה של פלטיקוסה - גרמניה השתלטה על המשחק.
איזה פראיירים הקרואטים. גרמניה השתלטה, לחצה על הדוושה והתקרבה, ובהתקפה מסוכנת אחת יכל קניצ'אר, כן, שוב קרניצ'אר, לכבוש את השני. צ'ורלוקה השאיר אבק לינסן באגף ימין, העביר כדור נפלא לאוליץ' ששוב פירגן לקרנצ'יאר שהיה במצב נוח, להמן הדף. כמה מזל יש לגרמניה.
מחצית שניה
יואכים לב ערך חילוף כבר בפתיחת המחצית, והכניס את אודונקור במקום ינסן שהתקשה מאוד בעמדת המגן השמאלי. הדקות הראשונות בחלקו השני של המשחק שייך לגרמנים שמחפשים את השיוויון.
קה 58, עוד הזדמנות של גרמניה מסתיימת בחוסר מחץ. הגבהה של לם מצאה את קלוזה שנגח לרוחב - ההגנה הקרואטית הרחיקה את הסכנה. שלוש דקות לאחר מכן, היה זה גומז שסוף סוף קיבל את הצ'אנס לעשות משהו מועיל מאגף שמאל, אבל המסירה שלו לא מצאה אף אחד.
דקה 62 - 0:2 קרואטיה! דווקא בדקות טובות של הנבחרת הגרמנית, הגיע השני של הקרואטים. מתפרצת קטלנית הסתיימה בבעיטה לקורה של רקיטיץ', איביצ'ה אוליץ' היה שם כדי להשתלט על הריבאונד מקרוב - ביליץ' מריח את רבע הגמר.
לגרמנים יצא האוויר מהמפרשים לאחר השער של אוליץ', ולמרות הניסיונות, זה לא נראה שהלבנים עומדים לחזור למשחק. קרניצ'אר היה קרוב לשלישי לאחר שסיים מתפרצת עם בעיטה שטוחה - להמן קלט.
דקה 79 - 1:2. המפרשים הלבנים התמלאו מחדש לאחר שלוקאס פודולסקי השתלט על הרחקה גרועה, הניף את הרגל וכבש מ-10 מטרים - משום מקום, גרמניה חזרה למשחק.
הגרמנים תקפו, לחצו וניסו להשוות, אבל דווקא הקרואטים היו מסוכנים יותר התקפות המתפרצות שלהם. בדקות הסיום גם מפלס העצבים עלה, שוויינשטייגר הורחק לאחר שהיכה את לקו שתיקל אותו בחריפות והגרמנים איבדו את הראש.
בסיום, 1:2 מוצדק לקרואטיה, שתפסה את מקומה בראש בית ב' והתקרבה מאוד לרבע הגמר.
גרמניה: להמן, ינסן (46, אודונקור), לם, מצלדר, מרטזאקר, פרינגס, באלאק, פודולסקי, פריץ (82, קוראני), גומז (66, שוויינשטייגר)וקלוזה.
קרואטיה: פלטיקוסה, שימוניץ', רוברט קובאץ', צ'ורלוקה, רקיטיץ', קובאץ', סרנה (80, לקו), מודריץ', אוליץ' (72, פטריץ'), קרניצ'אר (85, קנאצ'ביץ') ופראניץ'.

תאריך:  12/06/2008   |   עודכן:  12/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרואטיה בניצחון 1:2 ענק על גרמניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה נתניהו טוען כי ממשלת ישראל חייבת לעבור ממצב השיתוק שבו היא נמצאת ליוזמה התקפית    "הממשלה הנוכחית חשודה שכל מניעיה - הישרדות"
רותי אברהם
משפחתו של יהודה כץ הנעדר מקרב סולטן יעקב תובעת ממערכת הביטחון מיליוני שקלים    בתביעה: מחדלים בטיפול בהעדרות כץ וחבריו ובטיפול במשפחה
אורטל אריכה
בטקס חלוקת תעודות ההצטיינות אמר הנשיא לאשת החייל החטוף: "התגלית כאישה, וכאישיות בלתי רגילה"    שר הביטחון: "עם ישראל איתך קרנית"
איציק וולף
הוועדה לבחירת שופטים התכנסה בלשכת שר המשפטים ובחרה 13 שופטים חדשים לבתי משפט רבים ברחבי הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il