X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יורו 2008 - בית ג': פירלו ודה רוסי כבשו לאלופת העולם שתשלח זר פרחים להולנד שעשתה את העבודה מול רומניה איטליה תפגוש ברבע הגמר את ספרד
▪  ▪  ▪
יורו 2008 [צילום: AP]

אלופת העולם איטליה העפילה לרבע הגמר לאחר שניצחה את סגניתה צרפת 0:2 משערים של פירלו ודה-רוסי. איטליה ניצלה את הניצחון של הולנד על רומניה 0:2 כדי לעקוף את האחרונה בטבלה הסופית של בית ג'.
חניכיו של דונאדוני היו טובים יותר וראויים לניצחון. המכה הגדולה נחתה על צרפת כבר בדקה העשירית כשפרנק ריברי, נחת לא טוב לאחר ניסיון תיקול על זמברוטה נפצע ונאלץ לעזוב את המגרש.
בדקה ה-24 ספגו הצרפתים מכה כפולה, אריק אבידאל הכשיל מאחור את לוקה טוני בתוך הרחבה, מכיוון שאבידאל היה האחרון בדרך של טוני לשער, לשופט לא נותרה אפשרות אלא להרחיק את הצרפתי ולהצביע על הנקודה הלבנה. פירלו שלח פנדל מדוייק והעלה את האיטלקים ליתרון.
השער השני נפל במחצית השניה, דניאלה דה רוסי שלח כדור חופשי ממרחק של 30 מטרים, הכדור שלו פגע בתיירי הנרי וחדר פנימה.
צרפת סיימה בכך טורניר יורו אומלל בו סיימה את שלב הבתים במקום האחרון עם נקודה בודדת ממשחק הפתיחה מול רומניה. איטליה תפגוש בשלב רבע הגמר את נבחרת ספרד, למפגש מסקרן במיוחד.
מחצית ראשונה
המשחק נפתח ובדקה השלישית פרנק ריברי הרים כדור קרן מצד ימין שהורחק על-ידי ההגנה האיטלקית. בדקה הרביעית טעות חמורה של פטריס אברה כמעט עלתה לצרפתים בספיגת שער, כדור עומק שנשלח מההגנה האיטלקית ננגח על-ידי המגן הצרפתי לא טוב, לוקה טוני הרוויח ומצא את עצמו לבד מול קופה אך הבעיטה שלו הייתה רשלנית והלכה החוצה.
בדקה התשיעית פרנק ריברי נפגע ולא יכל להמשיך יותר לאחר נחיתה רעה מניסיון תיקול על זמברוטה, מחליפו היה הכוכב הצעיר של מארסיי סמיר נסרי. בדקה ה-11 איטליה הייתה קרובה לעלות ליתרון, פנוצ'י נגח מצויין בין כמעט כל ההגנה הצרפתית אך קלוד מקאללה עמד במקום והרחיק את הכדור מהקו.
בדקה ה-15 קרים בנזמה ניסה בעיטה מחוץ לרחבה אך הכדור השטוח שלו הלך החוצה. בדקה ה-20 פרוטה קיבל כדור חופשי ברחבה אך לא הצליח להשתלט עליו ואיטליה פיספסה הזדמנות.
דקה 24 - 0:1 לאיטליה, אבידאל מורחק: אריק אבידאל הכשיל מאחור את לוקה טוני, מכיוון שהוא היה האחרון בדרך לשער לא נותר לשופט אלא להרחיק אותו מהמגרש ולפסוק על פנדל, פירלו בעט מדויק את כדור העונשין מהנקודה הלבנה והעניק יתרון לאיטלקים.
בדקה ה-30 לוקה טוני קיבל מסירה מצויינת ומתוך הרחבה בעט ליד הקורה של קופה. בדקה ה-34 הנרי היה קרוב להשוות כשקיבל כדור עומק מצויין מטולאלן, לבד מול בופון שלח החלוץ הצרפתי כדור ששרק ליד הקורה.
בדקה ה-44 גרוסו כמעט קבע 0:2, כדור חופשי שלו ממרחק של 16 מטרים נבעט טוב מרגלו של שחקן ליון, אך גרגורי קופה בקצות האצבעות הצליח לזנק ולהדוף את הכדור.
מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה ובדקה ה-50 ניסה קרים בנזמה לבעוט מהאוויר ממרחק של 16 מטרים מהשער אך הכדור שלו הלך מעל השער האיטלקי.
ייתכן שהאיטלקים קיבלו את הבשורה על שער היתרון ההולנדי ולכן הם נרגעו אול אפילו התעצלו, שכן למרות החיסרון המספרי של צרפת, הם התקשו ליצור מצבים בפתיחת המחצית השניה.
דקה 62 - 0:2 לאיטליה: דה רוסי העניק יתרון כפול לאיטלקים. כדור חופשי אדיר של דה רוסי ממרחק של 30 מטרים פגע בתיירי הנרי וחדר פנימה. איטליה נראית קרובה מאוד לרבע הגמר.
בדקה ה-74 קרים בנזמה היה קרוב לצמק עם בעיטה מסובבת נאה, אך בופון התעופף והצליח להדוף את הכדוקר לקרן. בדקה ה-82 לוקה טוני היה קרוב מאוד לכבוש את השער השלישי כשנגח ממרחק חמישה מטרים, אך קופה זינק היטב והדף את הכדור.
צרפת: גרגורי קופה, אריק אבידאל, וויליאם גאלאס, פטריס אברה, קלוד מקאללה, ג'רמי טולאלאן, סידני גובו (ניקולאס אנלקה, 66), פרנסואה קלרק, פרנק ריברי (סמיר נסרי, 10, ז'אן אלן בומסאנג, 25), קרים בנזמה ותיירי הנרי.
איטליה: ג'יאנלואיג'י בופון, כריסטיאן פנוצ'י, פאביו גרוסו, ג'יורג'יו קילייני, ג'יאנלוקה זמברוטה, ג'נארו גאטוסו (אלברטו יאקיוולני, 82), דניאלה דה רוסי, אנדראה פירלו (מאסימו אמברוסיני, 55), סימונה פרוטה (מאורו קמורנסי, 63), אנטוניו קסאנו ולוקה טוני.

תאריך:  18/06/2008   |   עודכן:  18/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איטליה ברבע הגמר עם ניצחון 0:2 על צרפת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
עבר במליאה בקריאה שנייה ושלישית ונכנס מייד לתוקף    עד שלוש שנות מאסר יוטלו על מנהל שיפטר עובד משום שחשף שחיתות    עד 500 אלף שקלים פיצוי לעובד שיפוטר
אופירה אסייג
מי שפוטר מצ'לסי הגדולה צפוי לאמן את טוונטה ההולנדית בעונה הבאה    אברהם גרנט מנהל משא-ומתן צפוף עם ההולנדים המעוניינים להחתימו
עידן יוסף
עידן יוסף
תכלול את פתיחת המעברים למעבר דלק וסחורות, אך לא את שחרור שליט, שהמגעים לשחרורו יואצו    מצרים תדאג להרחבת ההסכם לגדה    גם הערב - רקטות לדרום
אלעזר לוין
מציע כ-2 מיליארד שקל    אפריקה-ישראל עשויה למכור נכסים מניבים נוספים שלה כדי "לשבת על מזומנים"    תתרכז בעסקים בחו"ל    מנהל חטיבת הנכסים המניבים פורש    מבחן ראשון ליחסים לבייב-כהן?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il