X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גרטנר: בשנת 2008 השוק העולמי של המוליכים למחצה עתיד לצמוח ב-4.6%. למרות שבגרטנר צופים ששוק המוליכים למחצה יצמח בשנת 2008 בקצב חד-ספרתי נמוך, הרי שזה נובע בעיקר מגורמים שקשורים לשרשרת האספקה, ולא מירידה בביקוש
▪  ▪  ▪

בשנת 2008 עתיד היקף ההכנסות ממוליכים למחצה ברחבי העולם להגיע ל-286.5 מיליארד דולרים, עלייה של 4.6% בהשוואה לשנת 2007, בה הסתכמו ההכנסות ב-273.9 מיליארד דולרים, על פי התחזיות האחרונות של גרטנר, חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית לטכנולוגיית מידע ותקשורת. גרטנר העלתה מעט את התחזית בהשוואה לחודש פברואר, בו צפתה שקצב הצמיחה יגיע בשנת 2008 ל-3.4%.
ההאטה לא פגעה
"רבים העריכו שעקב ההאטה הכלכלית בארה"ב, אשר החלה באמצע שנת 2007, יפחת בשנת 2008 הביקוש למוצרי אלקטרוניקה וכתוצאה מכך יפחת גם הביקוש למוליכים למחצה", אמר ריצ'רד גורדון, סגן נשיא למחקר בגרטנר. "אולם, למרות שאנו עדיין צופים ששוק המוליכים למחצה יצמח בשנת 2008 בקצב חד-ספרתי נמוך, הרי שזה נובע בעיקר מגורמים שקשורים לשרשרת האספקה, ולא מירידה בביקוש".
ברבעון הראשון של שנת 2008, היקף המכירות העולמי של המוליכים למחצה היה רגיל לעונה, גם בזכות קצב ייצור נאה, מבחינת מספר היחידות, של מחשבי PC וטלפונים סלולאריים. אנליסטים של גרטנר מציינים, שאין שום סימנים להאטה משמעותית בשווקים של מוצרי אלקטרוניקה דיגיטאליים לצרכנים פרטיים או רכיבים אלקטרוניים לכלי רכב - בהם ניתן היה לצפות לירידה בביקוש כתוצאה מרצון של הצרכנים לקצץ בהוצאות.
התנאים לא צפויים להחמיר
"מהתחזיות של הספקיות של מוצרי אלקטרוניקה ומוליכים למחצה ביחס לרמת המכירות ברבעון השני של שנת 2008 עולה, כי הן אינן צופות שהתנאים בשוק יחמירו", אמר גורדון. "אולם, צריך לקחת בחשבון כגורם חשוב ומדאיג, את העובדה שרמת המלאי בשרשרת האספקה של המוליכים למחצה עלתה בשלושה החודשים האחרונים. אם ברבעון השני של שנת 2008 לא ייראו סימנים להיפוך המגמה, יתכן שהיא מצביעה על ביקוש לא יציב".
בתחזיות לשנת 2008 לא ביצעה גרטנר שום תיקון ראוי לציון כלפי מטה. בפלח של התקני הזיכרון חל שיפור גבולי בתנאי השוק וגרטנר תיקנה כלפי מעלה, באופן משמעותי, את התחזית ביחס למספר היחידות של מכשירי הניווט הניידים (PNDs) שייוצרו.

תאריך:  22/06/2008   |   עודכן:  22/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
מתכננים יום שבת בים? בא לכם לנסוע לטיול מדברי? כדאי שתזכרו שהקיץ כבר כאן, ושקרני השמש בארצנו הקטנה עלולות לגרום ללא מעט נזקים. הגאדג`ט של היום יכול לעזור לכם להגן על העור מהשמש, ואולי אפילו להציל את חייכם
מערכת PCאון
איך מאזנים שתי אבנים עגולות זו על זו? אין לנו מושג, אבל אדריאן גריי מומחה בזה. לא ברור לנו אם התמונות באתר אמיתיות או מפוברקות, אז השארנו לכם לקבל את ההחלטה. מה דעתכם?
יפעת גדות
חוקרים גילו סיכון גבוה לדלקות אוזניים חוזרות ונשנות בקרב ילדים שהשתמשו במוצץ
דרור מרום
כיום נהוג כי מבוטח יקבל שירותי רפואה אך ורק בבית החולים אליו הוא משויך מבחינה גיאוגרפית    כך, למשל - תושב מקריית-שמונה אינו יכול לעבור ניתוח בתל אביב או ירושלים מבלי להיתקל בקשיים ובהגבלות שרק מגבירים את תחלואיו
אלעזר לוין
מגדלים בני 22 קומות בצפון פתח תקוה    מרכז חדש לקריית עקרון    75 בתים לערבים ברמלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il